پکیج دیواری ایران رادیاتور مدلL28FF تاسیسات پاسارگاد پکیج رادیاتور-رادیاتور پارس

در سال ۲۰۰۰ محصول مشترک ایران و ایتالیا جنرال والترو بود که بر پایه‌ی دانش و تکنولوژی روز ایتالیا تولید شد. طراحی زیبا و ظاهر منحصر به فرد، دارای دو پنل و دو کنوکتور، بازده حرارتی بالا، استفاده از ورق فولادی و تمیز نمودن آسان از ویژگی‌های اصلی این رادیاتور محسوب می‌شود. ویژگی‌های این رادیاتور شکیل بودن، قابلیت نظافت آسان، حمل و نقل آسان و بازده حرارتی بالا است. گرمای تولیدی این رادیاتورها از ۹۵ تا ۱۶۵ کیلو کالری متفاوت است و بسته به کارخانه‌های تولیدی دازد. قابلیت نصب این رادیاتورها را هم می‌توان به صورت افقی و هم به صورت عمودی نصب نمود.

دیگ چدنی شوفاژکار سوپر 400 11 پره

اما این‌نکات نکاتی است که بهتر است خودتان بدانید تا بتوانید به طور کلی بهترین انتخاب‌ها را انجام دهید. امیدواریم این‌نکات بتواند به شما در خرید رادیاتور کمک نماید. حال که قصد خرید رادیاتور را دارید بهتر است تا برخی از نکات را در نظر بگیرید و سپس به خرید رادیاتور اقدام نمایید.

بطور کلی نصب و راه اندازی و خدمات بعد از فروش کلیه پکیج های دیواری ایران رادیاتور باید فقط توسط شبکه گسترده سرویسکاران مجاز این شرکت که دارای بیش از 1000 شعبه در سراسر کشور میباشند انجام گیرد. بدیهی است پس از خرید دستگاه جهت انجام هماهنگی های مربوطه جهت نصب پکیج اقدام خواهد گردید. جهت اطمینان شما خریداران عزیز ٬ تمامی پکیج های دیواری ایران رادیاتور را مستقیما از طریق نمایندگی ارسال می کند و شما عزیزان می توانید به صورت حضوری برای دریافت و خریداری پکیج خود اقدام کنید . جهت شرایط خرید و تکمیل فاکتور خود پس از ثبت سفارش داخل سایت ٬ با کارشناسان ما تماس حاصل فرمایید تا شما عزیزان را برای ادامه خرید و تحویل کالا راهنمایی کنند . مجموعه گرم لوکس همواره تلاش بر این دارد که ضمن ضمانت اصالت کالای شما عزیزان ٬ با ارایه اطلاعات مفید و کارآمد بتواند در انتخاب درست محصولات شما را یاری دهد . مشاوران ما همواره آماده پاسخ گویی به شما عزیزان خواهند بود و شما را به سمتی انتخابی درست راهنمایی خواهند کرد .

حداکثر دمای آبگرم گرمایش در پکیج های فوق 85 درجه سانتیگراد و حداکثر فشار آب سرد آنها، 10 bar است. در فروشگاه شعله باران نصب و راه اندازی پکیج های ایران رادیاتور به صورت رایگان انجام می شود. پکیج دیواری مدل LR24FF دارای ابعاد کوچک است و می تواند در بالکن ها و داخل ساختمان نصب شود.

رادیاتور آلومینیومی 17 پره آنیت مدل پایونیر مشکی

کیفیت رادیاتور پنلی بوتان با وجود مزایای بیشماری که دارند از معایب متعددی نیز برخوردار می باشند. برند های محبوب شوفاژ و رادیاتور به ترتیب الویت عبارتند از ایران رایادتور,بوتان,لورچ,سانیکا, … طبق مبحث ۱۷ مقررات مجله خبری تاسیسات ساختمانی ملی ساختمان (۱۳۹۰) حداقل متراژ قابل تایید برای نصب پکیج در واحد آپارتمانی (مسکونی یا اداری) ۶۴ متر مربع می باشد و در غیر اینصورت تعبیه دریچه تامین هوای تازه جهت احتراق مناسب در محل نصب پکیج الزامی است.

پکیج گرمایشی ایران رادیاتور

در ساخت این محصول از قطعات تولیدکننده های معتبر اروپایی استفاده شده است. محصولات تولیدی این شرکت، دارای استاندارد CE اروپا و استاندارد ملی ایران بوده و از بالاترین راندمان حرارتی در نوع خود برخوردار می باشند. همچنین علاوه بر پکیج های دیواری، پکیج های زمینی منبع دار به جهت تامین آبگرم بهداشتی فراوان و نیاز گرمایشی همزمان چندین واحد مسکونی، طراحی و تولید گردیده است تا در اختیار مشتریان گرامی قرار گیرد. از دیگر وسائل و تجهیزاتی که در ساختمان‌های امروزی به آن‌ها نیاز داریم انواع مختلف مشعل است.

  • فروشگاه ایران‌زمین نمایندگی رسمی محصولات شرکت بوتان در استان البرز، ارائه دهنده‌ی بهترین محصولات سرمایش و گرمایشی با بهترین و متنوع‌ترین برندها، با ارائه‌ی خدمات برتر می‌باشد.
  • همچنین خطر مرگ با گاز مونوکسید کربن را ندارند.ضمن اینکه در مدل‌های پنلی این رادیاتورها هستند که هیچ خطر سوزاندن را با خود حمل نمی ‌کنند.
  • رادیاتورهای دیواری Wisewater که با آلومینیوم مقاوم در برابر خوردگی پخته می شوند ، و به طور طبیعی درجه حرارت خیلی سریع افزایش می یابد ، برای گرم کردن اتاق های نشیمن ، اتاق های غذاخوری و سایر فضاهای خانه شما بسیار مناسب هستند.
  • از طرف دیگر، شوفاژهای نوع پره‌ای از قدیمی‌ترین و با سابقه‌ترین نوع شوفاژها به شمار می‌روند.

پخش بهینه گرما در محیط و نیاز نداشتن به هواگیری از دیگری ویژگی‌های مثبتی که می‌توان در مورد این رادیاتور به آنها اشاره کرد. درصورتیکه از رادیاتورهای پانلی (فولادی) استفاده می کنید، استفاده از فیلتر مدار گرمایش شوفاژ نیز جهت جلوگیری از ایجاد رسوب سیستم مدار گرمایش بر اساس الزامات شرکت ایران رادیاتور الزامیست. توان یا بازده حرارتی دستگاه پکیج شوفاژ دیواری بایستی متناسب با فضای محیط مورد استفاده در نظر گرفته شود. انواع رادیاتور شامل رادیاتور پنلی، رادیاتور پره ‌ای و رادیاتورهای آلومینیومی می باشند که در ادامه انواع آن را شرح خواهیم داد. در سیستم حرارت مرکزی شوفاژ و در محلی به نام موتورخانه و یا شوفاژخانه، برخی از تجهیزات، به کار رفته است.