پکیج دیواری ایران رادیاتور L24FF فروشگاه اینترنتی ایران رادیاتور-رادیاتور پارس

نسبت به دیگر مدل های پکیج ایران رادیاتور، دستگاه های سری E نماد سادگی و کارایی هستند درحالی که تمامی امکانات اساسی و ویژگی های بارز پکیج های ایران رادیاتور در آنها جاریست. راندمان بالای 90 درصدی دستگاه از دیگر وجوه مثبت پکیج ایران رادیاتور است. رادیاتور ها یکی از پرکاربردترین و مهم ترین مبدل های حرارتی می باشد که برای انتقال گرما، گرمای آب را به محیط منتقل می کند. باید بدانیم که رادیاتورها به تنهایی قادر به تولید گرما نیستند و باید به سیستم های گرمایشی مانند پکیج ها و یا موتورخانه ها متصل شوند. رادیاتورها فقط برای سیستم های گرمایشی هستند و در سیستم های سرمایشی و گرمایشی قابل استفاده نیستند مگر اینکه از دستگاه فن کویل استفاه شده باشد. در حال حاضر سیستم‌ های گرمایشی و سرمایشی جدید بسیار مجهز و در عین حال ساده و بی‌خطر تولید و به بازار عرضه می شوند.

دیگ چدنی شوفاژکار سوپر 500 7 پره

در حال حاضر، قیمت رادیاتور شوفاژ فن دار با نوع بدون فن این تجهیزات، دارای تفاوت‌هایی است و بازه‌ها و رده‌های قیمتی متفاوتی برای هر یک توسط تولید کنندگان مختلف در نظر گرفته می‌شود. این عامل به برند و شرکت تولید کننده و کیفیت محصول نیز وابسته است. پیش از خرید رادیاتور لازم است این نکته را نیز در نظر مجله خبری تاسیسات ساختمانی بگیرید که جنس بدنه این محصولات نیز قیمت آن‌ها را تغییر می‌دهد. لازم به ذکر است که در چنین شرایطی، پمپ موجود در سیستم شوفاژ، می‌تواند آب گرم ایجاد شده توسط دیگ بخار را به وسیله سیستم لوله کشی، به اتاق‌های مختلف ساختمان هدایت نماید و از این طریق، آن را به رادیاتورهای نصب شده در هر اتاق، ارسال کند.

کیت لوله مسی، کابل و عایق کولر گازی ایران رادیاتور 12000

شوفاژها و یا رادیاتورهای پنلی، وزن بسیار کمی دارند و فضای بسیار کوچکی را نیز به اشغال خود در می‌آورند. از طرف دیگر، بازه گرمایی که توسط این سیستم‌ها تولید می‌شود نسبت به شوفاژ نوع نوع پره‌ای، بالاتر است. از طرف دیگر، شوفاژهای پنلی، به دلیل اینکه سطح حرارتی صافی ایجاد می‌کنند، می‌توانند فضای یک خانه را به صورت کاملا یکنواخت، گرم نمایند. اما عیب بزرگ این سیستم‌های گرمایشی، این است که تعویض آن‌ها در هنگام حوادثی مانند سوراخ شدن و یا زنگ زدگی، مشکل است. همان‌طور که می‌دانید شوفاژ، به نوعی از سیستم‌های گرمایشی و یا تجهیزات حرارت مرکزی، اطلاق می‌شود که وظیفه اصلی آن، ایجاد گرمای مورد نیاز محیط و هم‌چنین تامین آب گرم مصرفی یک ساختمان است. لازم است بدانید که این ابزارها، از انواع سیستم‌هایی هستند که بر پایه انرژی الکتریکی فعالیت می‌کنند.

  • در پکیج های دیواری تک مبدل یا بی ترمیک ایران رادیاتور، مبدل تعبیه شده از نوع دوبل بوده و همزمان دو وظیفه تامین آبگرم مصرفی و هم چنین گرمایش ساختمان را بعهده دارد.
  • علاوه بر موارد ذکر شده، خرید داکت اسپیلت ایران رادیاتور نیز در پاسخ به نیاز ساختمان‌ها به تاسیسات حراراتی تهیه و عرضه شده است که در میان ایرانیان کاملا شناخته شده هستند.
  • این پکیج‌ها، علاوه بر نوع دیواری، در نوع زمینی نیز ساخته می‌شوند.
  • به طور کلی نوع لوله‌ای رادیاتور بیشتر برای دستشویی، حمام و محیط‌های مرطوب کاربرد دارد.
  • به علت استفاده از ورق گالوانیزه، نه سایش و نه زنگ زدگی در این رادیاتورها هیچ معنا و مفهومی ندارد.

از طرف دیگر یکی از ویژگی‌های اصلی این سیستم‌ها، این است که در صورت سوراخ شدن و یا زنگ زدگی پره‌های رادیاتور مورد نظر، می‌توانید آن‌ها را به راحتی تعویض کنید. از سوی دیگر، این امکان برای شما فراهم شده است که بتوانید رادیاتورها و یا شوفاژهای پره‌ای را در جنس‌های مختلفی خریداری کنید و مورد استفاده قرار دهید. از جمله جنس‌های این شوفاژها می‌توان به رادیاتورهای پره‌ای آلومینیومی و یا فولادی اشاره کرد. این مدل آنالوگ و گرمایشی است، برچسب انرژی B دارد، فاقد عیب یاب دیجیتال و برنامه ریز، گرمایش اسمی 28000Kcal، توان خروجی 28 kw، ظرفیت حرارتی 24080Kcal/h، بقیه موارد فنی دستگاه مانند مدل های قبل است پس از گفتن اضافات پرهیز میکنیم. پکیج دیواری L36FF دارای سیستم ایمنی برای کنترل حداقل فشار آب و حداکثر فشار آب است. پکیج دیواری LR24FF دارای سیستم ایمنی برای کنترل حداقل فشار آب و حداکثر فشار آب است.

رادیاتور پنلی ایساتیس آفتاب 160 سانتی متر مدل: PKKP160

از دیگر معایب استفاده از رادیاتورها می‌توان به نیاز به رسیدگی سالیانه آن‌ها اشاره نمود. هر ابتدای فصول سرد سال که لازم است تا رادیاتورها مجددا فعال شوند، لازم است تا قبل از راه اندازی مجدد آن‌ها، نسبت به هواگیری هر یک از رادیاتورها به صورت دستی اقدام نمود. در صورتی که این هواگیری انجام نشود، این امکان وجود دارد که فشار هوای موجود در رادیاتور مانع از ورود آب گرم به رادیاتور شده و در نتیجه رادیاتور مربوطه بازدهی مورد انتظار را نداشته باشد. 【آسان و ایمن برای استفاده】 همراه با لوازم جانبی و کتابچه راهنمای کاربر ، نصب آسان دیوار نصب می کند فضای بیشتری در اتاق است. روی سیستم های آب گرم کار می کند و کاملاً بی صدا اتاق را بدون خشک کردن پوست و چشم گرم نگه می دارد.