پکیج دیواری گازی ایران رادیاتور سری E مهام صنعت-رادیاتور پارس

به دلیل مقاومت این رادیاتور در برابر زنگ زدگی، می‌توان از آن در جاهای مرطوب مانند حمام نیز استفاده کرد. آن‌ها همه‌ ی سال یکجا نشسته‌اند.تنها می بایست پیچی را بپیچانید تا گرم یا سرد شوند. همچنین خطر مرگ با گاز مونوکسید کربن را ندارند.ضمن اینکه در مدل‌های پنلی این رادیاتورها هستند که هیچ خطر سوزاندن را با خود حمل نمی ‌کنند.

این دسته از سیستم‌ها با نصب شدن در شوفاژخانه، می‌توانند به سیال واسط یعنی آب، این امکان را بدهند که از محلی به محل دیگر در سیستم مورد نظر انتقال پیدا کند. در حقیقت، شوفاژها می‌توانند با تبدیل کردن انرژی الکتریکی به انرژی حرارتی، محیط مورد نظر شما را گرم نمایند. لازم به ذکر است که برخی از انواع این محصولات گرمایشی نیز، از آب گرم برای تامین انرژی، استفاده می‌کنند. این پکیج دیواری دارای فن است که خروج دود و گازهای احتراق را در مسیرهای مختلف عمودی یا افقی تا بیرون از ساختمان با استفاده از جریان هوای اجباری فن تسهیل می‌نمایند. از دیگر رادیاتورهای موجود در بازار، رادیاتورهای برقی هستند که انرژی مورد نیاز برای فعالیت‌شان را از برق ساختمان تأمین می‌کنند و به سیستم‌های حرارت مرکزی مانند پکیج و موتورخانه متصل نیستند. رادیاتورهای قرنیزی در قسمت‌های پایینی دیوار نصب می‌شوند و از جدیدترین رادیاتورهایی هستند که به بازار آمده اند.

درون این رادیاتورها هم لوله‌های آب گرم وجود دارد و این لوله‌ها قادرند حرارت آب را به محیط پس داده و باعث گرم شدن فضای اطراف شوند. از مزیت‌های این رادیاتور اشغال نکردن فضای اضافی در منازل و هماهنگی آن با دکوراسیون، مقاومت بالا، عدم نشت آب و خراب شدن قرنیز‌ها و عدم نیاز به لوله کشی‌های هزینه بردار اشاره کرد. نهایتا تمام ویژگی‌های ذکر شده سبب می‌شود قیمت تمام شده این نوع رادیاتور بسیار کاهش پیدا کند.

پکیج شوفاژ دیواری ایران رادیاتور مدل L36FF از نوع پکیج‌های فن دار است که خروج دود و گازهای احتراق دودکش پکیج را در مسیرهای مختلف عمودی یا افقی تا بیرون از ساختمان با استفاده از جریان هوای اجباری فن تسهیل می‌نمایند. پس از تحویل پکیج شوفاژ دیواری گازی ایران رادیاتور مدل L36FF، با شرکت ایران رادیاتور تماس گرفته و مشخصات را ثبت نمایید و تا آمدن تکنسین نصب بسته بندی دستگاه را باز ننمایید (به دلیل اینکه از گارانتی خارج می شود). پکیج شوفاژ دیواری ایران رادیاتور مدل L28FF با راندمان حرارتی 93 درصد برای استفاده در منازل و اماکن اداری تا متراژ 160 مترمربع مناسب می باشد. پکیج شوفاژ دیواری ایران رادیاتور مدل L36FF با راندمان حرارتی 93 درصد برای استفاده در منازل و اماکن اداری تا متراژ 210 مترمربع مناسب می باشد.

این مدل پکیج ایران رادیاتور سری E به غیر از حجم و ظرفیت، تفاوت زیادی با مدل قبل ندارد جز چند مورد شامل ابعاد و وزن و بدون فن بودن دستگاه، گرمایش اسمی دستگاه 24000kcal، توان خروجی 24kw و ظرفیت حرارتی 20640kcal/h است. دو مبدله بودن دستگاه نیاز به آب گرم مصرفی را به شکل مطبوعی پوشش می دهد. پکیج دیواری گازی ایران رادیاتور سری L با راندمان حرارتی 93 درصد برای استفاده در منازل و اماکن اداری تا متراژ 140 مترمربع مناسب می باشد. این پکیج دارای فن است که خروج دود و گازهای احتراق را در مسیرهای مختلف عمودی یا افقی تا بیرون از ساختمان با استفاده از جریان هوای اجباری فن تسهیل می‌نمایند. پکیج ایران رادیاتور مدل ال L 24، از مدل‌های جدید و خوش ساخت این شرکت میباشد که با توان حرارتی 24 کیلوکالری ، توانایی پوشش محیط تا 150 متر (با توجه به شرایط آب و هوایی، موقعیت ساختمان، مصالح مصرفی و …) را داراست. پکیج ال 24 دارای دو مبدل جهت تامین آب گرم و گرمایش شوفاژهاست که دارای راندمان حرارتی 93% بوده و نیاز شما را کاملا برطرف میکند.

رادیاتور پنلی بارلی مدل کلاسیک 160 سانتی متر

قبل از خرید رادیاتور، فاصله‌ی بین لوله‌ی بالا و پایین را به دقت اندازه بگیرید. قبل از پرداختن به این‌موضوع اول به نکات خرید رادیاتور می‌پردازیم و سپس برندهای مختلف را با یکدیگر بررسی می‌کنیم. ظرفیت حرارتی خروجی این پکیج ها KCal/Hr معادل 22 کیلووات می باشد. تقسیم بندی دیگری که در مورد رادیاتورها وجود دارد، بر اساس شکل ظاهری آن‌ها انجام می‌شود که در ادامه به ذکر توضیحاتی در مورد آن‌ها می‌پردازیم. سیستم گرمايش قرنیزی جايگزين قرنیزهای متداول به کار رفته در ساختمانها اعم از مسكونی و اداری و حتی تجاری شده و با ظاهر و ابعادی در حد قرنیز کاربری گرمايشی را نیز به قرنیز اضافه مینمايد.

از دیگر تاسیسات گرمایشی و سرمایشی مورد نیاز ساختمان‌های امروزی می‌توان انواع رادیاتور را نام برد. خرید رادیاتور سانیکا و خرید رادیاتور ایران رادیاتور،خرید رادیاتور تهراناز نمونه‌های قابل توجه در این زمینه به شمار می‌روند. امروزه اهمیت وجود انواع آبگرمکن در ساختمان، بر همه کاملا روشن است.

رادیاتور پنلی ایران رادیاتور 160 سانتی متری

حداکثر دمای آبگرم گرمایش در پکیج شوفاژ دیواری ایران رادیاتور مدل L36FF معدل 85 درجه سانتیگراد و حداکثر دمای آبگرم مصرفی آن، 60 درجه سانتیگراد می باشد. همچنین سفارش خرید لوازم جانبی جهت نصب آسان انواع پکیج ایران رادیاتور شامل شیرآلات و اتصالات مربوط به نصب در زمان سفارش خرید پکیج به شرکت دماتجهیز امکان‌پذیر است. این پکیج‌ها، علاوه بر نوع دیواری، در نوع زمینی نیز ساخته می‌شوند. از جمله این موارد می‌توان به خرید پکیج زمینی ایران رادیاتور، پکیج زمینی بوتان، پکیج زمینی شوفاژکار و پکیج زمینی فرولی ، خرید آبگرمکن اشاره کرد. در پکیج های دو مبدل یا مونوترمیک ، از دو نوع مبدل استفاده می شود. مبدل اصلی () که برای گرمایش محیط از آن استفاده می شود و مبدل صفحه ای () برای تامین آبگرم مصرفی بهداشتی.

  • تمامی پکیج های شوفاژ دیواری ایران رادیاتور دارای سیستم حفاظت در برابر یخ زدگی می باشند.
  • این مدل پکیج ایران رادیاتور سری E به غیر از حجم و ظرفیت، تفاوت زیادی با مدل قبل ندارد جز چند مورد شامل ابعاد و وزن و بدون فن بودن دستگاه، گرمایش اسمی دستگاه 24000kcal، توان خروجی 24kw و ظرفیت حرارتی 20640kcal/h است.
  • رادیاتورها، مبدل‌هایی هستند که در سیستم‌های گرمایشی از آن‌ها استفاده می‌شود و خرید و فروش آن امروزه بسیار متداول شده است.
  • رادیاتور پنلی چه مارکی خوبه؟ یکی از روش‌های گرمایشی خانه، که امروزه به شدت فراگیر شده است، استفاده از رادیاتور شوفاژ است.

رادیاتور حوله خشک‌کن از دیگر رادیاتورهایی که می‌توان در حمام نصب کرد، رادیاتورهای حوله خشک کن است که قادر است گرمای مورد نیاز در حمام را نیز تامی‌ن می‌کند. کارایی و راندمان بالا، مصرف کمتر انرژی و کاهش می‌زان رطوبت در حمام از نکات خوبی است که می‌ توان در مورد این رادیاتور به آنها اشاره کرد. رادیاتور‌های پنلی نسل جدید رادیاتورهای فولادی هستند؛ البته مجله خبری تاسیسات ساختمانی سعی شده تمام اشکالاتی که در فولادی‌ها وجود دارد، در این پنل اصلاح شود و کارایی و عمر مفید آن افزایش پیدا کند. این نوع رادیاتور حجم و فضای زیادی اشغال نکرده و به راحتی نصب می‌شود و به همین دلیل قیمت نصب آن نیز پایین است. رادیاتور پنلی، به دلیل شکل ظاهری زیبا و مسطحی که دارد، می‌تواند در دکوراسیون منازل استفاده شده و بر زیبایی محیط بیفزاید.

رادیاتور اکو 500