پکیج دیواری گازی ایران رادیاتور سری L مهام صنعت-رادیاتور پارس

به طور کلی نوع لوله‌ای رادیاتور بیشتر برای دستشویی، حمام و محیط‌های مرطوب کاربرد دارد. رادیاتور پنلی چه مارکی خوبه؟ یکی از روش‌های گرمایشی خانه، که امروزه به شدت فراگیر شده است، استفاده از رادیاتور شوفاژ است. شوفاژ ها برخلاف بخاری که گرما را در یک نقطه متمرکز می‌کنند، گرما را در سطح محیط پخش می‌کنند و همه‌جای محیط به طور یکنواخت گرم خواهد شد. رادیاتورها در مقایسه با سایر وسایل گرمایشی مانند بخاری‌ها، مزیت‌های زیادی داشته و همین عامل باعث شده که افراد زیادی برای گرم کردن محل زندگی شان تصمیم بگیرند از این وسیله استفاده کنند. یکی از مزیت‌هایی که می‌توان در مورد رادیاتور‌ها به آن اشاره کرد، بالا بودن سرعت گرم کردن محیط است.

رادیاتور پنلی 80 سانتی لورچ مدل افروز

قطر لوله های مدار گرمایش پکیج های شوفاژ دیواری گازی ایران رادیاتور مدل L28FF برابر ۳/۴ اینچ و قطر لوله های آب گرم و سرد در این پکیج ها ۱/۲ اینچ می باشد. پکیج شوفاژ دیواری ایران رادیاتور مدل LR24FF از نوع پکیج های سه مبدل دیجیتال و از نوع فن دار می باشد. قطر لوله های آب گرم و سرد در پکیج های شوفاژ دیواری ایران رادیاتور مدل L36FF برابر با 1/2 اینچ، قطر لوله های مدار گرمایش برابر با 3/4 اینچ و همچنین قطر لوله ورودی گاز در این پکیج ها 3/4 اینچ می باشد. حداکثر فشار مدار گرمایش پکیج های شوفاژ دیواری ایران رادیاتور مدل L36FF معادل 3 bar و حداکثر فشار آبسرد مصرفی ورودی این پکیج ها معادل 10 bar می باشد. سری E پکیج دیواری ایران رادیاتور دارای دو مبدل حرارتی (مبدل حرارتی اصلی و مبدل صفحه ای جهت تأمین آبگرم مصرفی) و دارای دودکش فن دار می باشد.

اما این‌نکات نکاتی است که بهتر است خودتان بدانید تا بتوانید به طور کلی بهترین انتخاب‌ها را انجام دهید. امیدواریم این‌نکات بتواند به شما در خرید رادیاتور کمک نماید. حال که قصد خرید رادیاتور را دارید بهتر است تا برخی از نکات را در نظر بگیرید و سپس به خرید رادیاتور اقدام نمایید.

استفاده از فیلترهای مغناطیسی جهت یونیزه کردن آب و سختی گیر پلی فسفات جهت کاهش املاح آب سرد ورودی توصیه می شود. نصب رویه چوبی یا فلزی برای رادیاتور جهت زیبایی بهتر، مانع بزرگی برای انتقال انرژی به داخل اتاق می باشد و راندمان را بسیار کاهش می دهد. نظافت و گردگیری دوره‌ای رادیاتور موجب افزایش راندمان گرمادهی آن می شود. رادياتورهای حوله ای از شكل خاصی برخوردار می باشند که برای خشك کردن حوله و لباس در حمام يا در کنار استخرها و ساير نقاطی که طراح صلاح بداند کاربرد دارند. اين رادياتور دارای چند پره هستند که اين پره ها بسته به نوع رادياتور به سه روش اتصال پرسی جوشی، اتصال توسط مغزی چپگرد و راستگرد، بش جا زدنی به يكديگر متصل شده اند.

  • باید بدانیم که رادیاتورها به تنهایی قادر به تولید گرما نیستند و باید به سیستم های گرمایشی مانند پکیج ها و یا موتورخانه ها متصل شوند.
  • اگر مدل‌های پنلی را یک رنگ با کیفیت بزنند بسیاری از معایب آن مانند زنگ زدن از بین می‌رود.
  • یکی از مزیت‌هایی که می‌توان در مورد رادیاتور‌ها به آن اشاره کرد، بالا بودن سرعت گرم کردن محیط است.
  • پس از تحویل پکیج شوفاژ دیواری گازی ایران رادیاتور مدل L36FF، با شرکت ایران رادیاتور تماس گرفته و مشخصات را ثبت نمایید و تا آمدن تکنسین نصب بسته بندی دستگاه را باز ننمایید (به دلیل اینکه از گارانتی خارج می شود).
معمولا در رادیاتورهایی که از جنس آلومی‌نیوم هستند، این اتفاق نمی‌افتد. عیب دیگر استفاده از رادیاتورها، زمانی به چشم می‌آید که این وسیله دچار آسیب و سوراخ شدگی شود. در صورتی که این اتفاق بیفتد شما ناچار خواهید بود کل پنل را عوض کنید و هیچ راه دیگری برای حل این مشکل وجود ندارد.

در سال ۲۰۰۰ محصول مشترک ایران و ایتالیا جنرال والترو بود که بر پایه‌ی دانش و تکنولوژی روز ایتالیا تولید شد. طراحی زیبا و ظاهر منحصر به فرد، دارای دو پنل و دو کنوکتور، بازده حرارتی بالا، استفاده از ورق فولادی و تمیز نمودن آسان از ویژگی‌های اصلی این رادیاتور محسوب می‌شود. ویژگی‌های این رادیاتور شکیل بودن، قابلیت نظافت آسان، حمل و نقل آسان و بازده حرارتی بالا است. گرمای تولیدی این رادیاتورها از ۹۵ تا ۱۶۵ کیلو کالری متفاوت است و بسته به کارخانه‌های تولیدی دازد. قابلیت نصب این رادیاتورها را هم می‌توان به صورت افقی و هم به صورت عمودی نصب نمود.

حداکثر دمای آبگرم گرمایش در پکیج های فوق 85 درجه سانتیگراد و حداکثر فشار آب سرد آنها، 10 bar است. در فروشگاه شعله باران نصب و راه اندازی پکیج های ایران رادیاتور به صورت رایگان انجام می شود. پکیج دیواری مدل LR24FF دارای ابعاد کوچک است و می تواند در بالکن ها و داخل ساختمان نصب شود.

این طبقه بندی بر اساس ظاهر، طراحی و ساخت رادیاتورها انجام می‌پذیرد. رادیاتور پنلی، رادیاتور پره‌ای و لوله‌ای از انواع رادیاتور هستند. شوفاژها و هم‌‍‌چنین رادیاتورها، از جمله ابزارها و تجهیزاتی هستند که در فصول سرد سال، به ویژه در فصل زمستان، مورد استفاده قرار می‌گیرند. بنابر این عامل مجله خبری تاسیسات ساختمانی می‌توان گفت شوفاژ و رادیاتور از نظر نحوه کارکرد با یکدیگر تفاوتی ندارند. در حقیقت می‌توان گفت تنها تفاوت این دو سیستم این است که سیستم شوفاژ در محل موتورخانه یک ساختمان، قرار می‌گیرد. این در حالی است که رادیاتورها از انواع تجهیزاتی هستند که در اتاق و یا آپارتمان شما نصب می‌گردند.

دیگ چدنی شوفاژکار سوپر 400 10 پره

حروف اختصاری FF به معنی وجود فن خروج دود در این دستگاه پکیج ایران رادیاتور است. ابعاد دستگاه 440×850×380 است و وزن دستگاه معادل 40kg گرم است. وجود منبع انبساط 8 لیتری در کنار توان گرمایشی kcal ارزش خرید خوبی به این دستگاه داده است. این پکیج دیواری دارای دو مبدل حرارتی می باشد که یکی برای تأمین گرمایش رادیاتورها و دیگری برای تأمین آبگرم مصرفی تعبیه شده است. در این نوع سیستم ها بدلیل اینکه آبگرم مصرفی تماس مستقیم با شعله های مشعل ندارد بنابراین رسوب گذاری جداره های داخلی مبدل صفحه ای به مراتب دیرتر از پکیج تک مبدل اتفاق می افتد. رادیاتورها و یا شوفاژهای پره‌ای، نوع دیگر این سیستم‌های گرمایشی هستند.