پکیج شوفاژ دیواری ایران رادیاتور مدل L28FF تهویه مطبوع سعدی-رادیاتور پارس

برخی از رادیاتورها به صورت عمودی نصب می‌شوند و تا سقف ادامه دارند. سعی کنید در هنگام نصب و اندازه‌گیری، حداقل فاصله‌ی مجاز را بین کف رادیاتور و کف زمین در نظر بگیرید. بهتر است بدانید چنانچه کف رادیاتور به زمین زمین تا سقف بیشتر از سه متر است دست نگهدارید. برای این محل‌ها بهتر است از وسایلی استفاده کنید که حالت دمندگی داشته باشند‌ فن کوئل بهترین‌گزینه برای این مورد است.

سبد خرید شما

قیمت این رادیاتورها پایین است، اما ضربه پذیری و شکنندگی، نبود تنوع در شکل ظاهری و محدودیت در افزایش طول از جمله مشکلاتی است که می‌توان در رابطه با این نوع به آن اشاره کرد. برای آنکه درصد زنگ زدگی این فلز کاهش پیدا کند از ماده‌ای به نام پلی استر جهت پوشاندن سطوح رادیاتور استفاده می‌شود. رادیاتورها بر اساس ماده‌ای که از آن در تولیدشان استفاده می‌شود به سه دسته آلومینیومی، فولادی و چدنی تقسیم می‌شوند. یک روش بر اساس جنس بدنه رادیاتورها و روش دیگر، طبقه‌بندی بر اساس شکل آن است که ما در اینجا قصد داریم هر دو را بررسی کنیم و با انواع رادیاتورها آشنا شویم.

عدم جاگیري و اشغال فضاي محیط و اتاق و تأثیر نداشتن آن در چیدمان و دکوراسیون محیط داخلي و عدم نیاز به قرنیز کاري محیط داخلي و اتاقها از مزايای آن است. در نوع آلومینیومی از ترکیب تعداد پره، می توان توان گرمای مورد نظر متناسب با فضای مورد بحث را محاسبه نمود. به علت نوسانات مجله خبری تاسیسات ساختمانی قیمت در بازار لطفا قبل از ثبت سفارش و پرداخت ، با کارشناسان فروش تماس حاصل فرمایید. و خدمات پس از فروش می باشند، اما پرداخت هزینه نصب و اتصالات پکیج ها، بر عهده مشتریان است. اگر مدل‌های پنلی را یک رنگ با کیفیت بزنند بسیاری از معایب آن مانند زنگ زدن از بین می‌رود.

شوفاژکار پکیج زمینی آذرخش کوتاه as300-5

به طور معمول ساختمان ‌ها و برج‌ های مسکونی برای سرما از کولر و برای ایجاد گرما در فصل زمستان از پکیج، اسپیلت و رادیاتور بهره برداری می نمایند. رادیاتورها تقریبا در همه ساختمان ‌های آپارتمانی نصب می شوند و به عنوان سیستم گرمایشی اصلی کاربرد دارند. رادیاتور که بعضی آن را با نام شوفاژ می نامند نوعی وسیله گرمایشی فلزی می باشد که به دیوار وصل می گردد و بر حسب فلز استفاده شده در آن انواع مختلفی دارد. رادیاتورها از جریان برق استفاده می نمایند و مثل یک منتقل ‌کننده دما و گرمای آب عمل می‌ کنند. یکی از عوامل مهم درقیمت پکیج ایران رادیاتور که به شدت مورد توجه مشتریان بوده ، ظرفیت آنها است ، بر آورد ظرفیت یکی مهمترین عوامل در انتخاب پکیج مناسب برای فضای مورد نظر شما می باشد.

  • ابعاد دستگاه 440×850×380 است و وزن دستگاه معادل 40kg گرم است.
  • یک روش بر اساس جنس بدنه رادیاتورها و روش دیگر، طبقه‌بندی بر اساس شکل آن است که ما در اینجا قصد داریم هر دو را بررسی کنیم و با انواع رادیاتورها آشنا شویم.
  • این امر خصوصا زمانی اتفاق می‌افتد که رادیاتور از جنس فولاد باشد.
  • قبل از خرید رادیاتور، فاصله‌ی بین لوله‌ی بالا و پایین را به دقت اندازه بگیرید.
  • عمر طولانی، زنگ نزدن و هدایت گرمایی بالا در این رادیاتورها از دیگر عواملی است که موجب می‌شود خرید این نوع رادیاتور بیشتر صورت پذیرد.

می‌توان به ابعاد و اندازه هر پره، حجم آبگیری و شکل ظاهری آنها اشاره نمود. رادیاتورهای پنلی با وجود مزایای بیشماری که دارند دارای معایب متعددی نیز هستند. برای اینکه بتوانید بهتر تصمیم بگیرید بهتر است معایب آن‌ها را نیز بدانید.

پکیج شوفاژ دیواری گازی ایران رادیاتور مدل LR24FF