پکیج شوفاژ دیواری ایران رادیاتور مدل L28FF تهویه مطبوع سعدی-رادیاتور پارس

برخی از رادیاتورها به صورت عمودی نصب می‌شوند و تا سقف ادامه دارند. سعی کنید در هنگام نصب و اندازه‌گیری، حداقل فاصله‌ی مجاز را بین کف رادیاتور و کف زمین در نظر بگیرید. بهتر است بدانید چنانچه کف رادیاتور به زمین زمین تا سقف بیشتر از سه متر است دست نگهدارید. برای این محل‌ها بهتر است از وسایلی استفاده کنید که حالت دمندگی داشته باشند‌ فن کوئل بهترین‌گزینه برای این مورد است.

با همه‌ی این اوصاف بهترین برند تولید کننده‌ی رادیاتور در بازار ایران کدام برند است و چه ویژگی‌هایی دارد. اما از آنجا که می‌توان با کم یا زیاد کردن پره‌ها آن‌ها را با محل نصب متناسب کرد، طرفداران خاص خود را دارند. پکیج های فوق برای استفاده در آپارتمان های 50 تا 90 مترمربع مناسب می باشند. استفاده از محافظ برق ضروری می باشد که در داخل بسته نصبی نیز قرار داده شده است.

به طور معمول ساختمان ‌ها و برج‌ های مسکونی برای سرما از کولر و برای ایجاد گرما در فصل زمستان از پکیج، اسپیلت و رادیاتور بهره برداری می نمایند. رادیاتورها تقریبا در همه ساختمان ‌های آپارتمانی نصب می شوند و به عنوان سیستم گرمایشی اصلی کاربرد دارند. رادیاتور که بعضی آن را با نام شوفاژ می نامند نوعی وسیله گرمایشی فلزی می باشد که به دیوار وصل می گردد و بر حسب فلز استفاده شده در آن انواع مختلفی دارد. رادیاتورها از جریان برق استفاده می نمایند و مثل یک منتقل ‌کننده دما و گرمای آب عمل می‌ کنند. یکی از عوامل مهم درقیمت پکیج ایران رادیاتور که به شدت مورد توجه مشتریان بوده ، ظرفیت آنها است ، بر آورد ظرفیت یکی مهمترین عوامل در انتخاب پکیج مناسب برای فضای مورد نظر شما می باشد.

  • آن‌ها همه‌ ی سال یکجا نشسته‌اند.تنها می بایست پیچی را بپیچانید تا گرم یا سرد شوند.
  • وزن خالص این پکیج ها 42 Kg است و با برق مصرفی 166 وات کار می کنند.
  • مبدل اصلی در پکیج های دو مبدله وظیفه تامین گرمایش محیط را بر عهده دارد به این صورت که آب پس از عبور از مبدل و گرم شدن به رادیاتورها منتقل میشود.

می‌توان به ابعاد و اندازه هر پره، حجم آبگیری و شکل ظاهری آنها اشاره نمود. رادیاتورهای پنلی با وجود مزایای بیشماری که دارند دارای معایب متعددی نیز هستند. برای اینکه بتوانید بهتر تصمیم بگیرید بهتر است معایب آن‌ها را نیز بدانید.

تحمل آن در برابر ضربه، امکان استفاده از آن را برای مدت‌های طولانی را فراهم می‌کند. مقاومت رادیاتور در برابر خوردگی نیز از جمله مواردی است که یک رادیاتور حتما باید از آن برخوردار باشد. سطح صاف و بدون تیزی رادیاتور، بالا بودن عمر مفید آن، راحتی در نصب و اتصالات، مناسب بودن قیمت و دارا بودن خدمات پس از فروش از دیگر ویژگی‌های یک رادیاتور خوب است.

از جمله دلایل محبوبیت پکیج ال ۲۸دارا بودن فن دودکش است که باعث می شود تا به راحتی گازهای احتراق زا و دود به بیرون هدایت شده در نتیجه ، می توان این محصول را در هر فضایی نصب کرد. لازم به ذکر است که وقتی آب، گرم می‌شود حجم آن، درون دیگ بخار، افزایش پیدا می‌کند. این دو ویژگی در مدل‌های پنلی یا تخت بسیار بیشتر دیده می‌شود. بدنه‌ی بالا و استحکام بدنه از ویژگی‌های اصلی این محصولات شناخته می‌شود. به علت استفاده از ورق گالوانیزه، نه سایش و نه زنگ زدگی در این رادیاتورها هیچ معنا و مفهومی ندارد.

معمولا برای آنکه راندمان پخش حرارت تولید شده توسط رادیاتورها افزایش پیدا کند، این تجهیزات را زیر پنجره‌ها نصب می‌کنند تا به کمک جریان هوا، حرارت در کل اتاق پخش شود. اما از آنجا که می ‌توان با کم یا زیاد کردن پره‌ ها آن‌ها را با محل نصب متناسب نمود، طرفداران خاص خود را دارند. برجسته ‌ترین نوع رادیاتورهای لوله ‌ای حوله خشک‌ کن‌ها می باشند. در واقع نوع لوله‌ای رادیاتور بیشتر برای دستشویی، حمام و محیط‌ های مرطوب مناسب مجله خبری تاسیسات ساختمانی می باشد. اگر پکیج دیواری در بالکن و یا فضای باز نصب شود و مسیر دودکش پکیج دیواری بصورت افقی باشد وبیشتر از 30 سانتی متر باشد باید از پکیج های نوع فن دار شرکت ایران رادیاتور استفاده شود. به منظور نصب رادیاتور پره ای (آلومینیومی) بر روی دیوار نیاز به بست دیواری (پرچمی) رادیاتور آلومینیومی می باشد که بر خلاف رادیاتور های پنلی(فولادی) در زمان خرید رادیاتور همراه رادیاتور نبوده و باید به صورت مجزا خریداری کرد .

البته اگر قرار باشد خانه‌ای نوساز تحویل بگیرید نیز بهتر است از همان ابتدا در پی سیستم‌گرمایش خانه باشید. قابلیت نطافت آسان، پوشش دهی با رنگ، بازدهی حرارتی بالا دیگر ویژگی‌های این رادیاتور است. اخرین ویژگی این رادیاتور، ۱۰ سال گارانتی است که می‌توان به آن اشاره نمود.

He گرمایش کارآمد heating گرمایش قوی 6210Btu روی سیستم هیدرونیک ، و آن را برای استفاده در هر اتاق مناسب می کند. سیستم عملیات حرارتی فوری و کم مصرف هر اتاق را در خانه خود به دمای مطلوب گرم کنید. همچنین از ویژگیهای بارز دستگاه های سری L می توان به نوع عملکرد دیجیتال، سیستم عیب یاب خودکار، بدنه مستحکم شاسی کشی شده و صدای فن بسیار کم نیز اشاره کرد، در ادامه به بررسی ویژگی های اصلی و نحوع عملکرد این دستگاه می پردازیم.

رادیاتور ایران رادیاتور مدل سولار 500 ا Iran Radiator Solar 500

پکیج های شوفاژ دیواری ایران رادیاتور در انواع و کاربردهای مختلفی تولید می گردندکه می توان به مدل های فن دار،بدون فن ، تک مبدل،دو مبدل ، سه مبدل ، آنالوگ و دیجیتال در ظرفیت های تا اشاره نمود. پکیج ایران رادیاتور مدل L28 یا ال۲۸هزار جزو پر فروش ترین محصولات ایران رادیاتور است که برای اماکنی با متراژ ۶۴ تا ۱۲۰ متر مناسب است. پکیج ایران رادیاتور سری ال در سه ظرفیت ۲۴ و ۲۸ و ۳۶ کیلو واتی به بازار عرضه شده است. با گسترش جوامع شهری و فرهنگ آپارتمان نشینی، لزوم استقلال در واحدهای مسکونی و بهینه سازی مصرف سوخت باعث شده است که موتورخانه های سنتی جای خود را به پکیج های دیواری بدهند. پکیج های ایران رادیاتور جهت تامین نیاز گرمایشی و آبگرم بهداشتی ساختمان براساس استانداردهای روز دنیا طراحی و تولید می گردد.

دیگ چدنی شوفاژکار 1300 استار 14 پره