پکیج شوفاژ دیواری ایران رادیاتور مدل L36FF ناب تهویه-رادیاتور پارس

نصب آسان و ۱۲ سال گارانتی اخرین ویژگی‌های این رادیاتور پنلی به حساب می‌آید. کارخانجات معروف بوتان نیز رادیاتور پنلی خود را در هجدهمین نمایشگاه بین‌المللی در تهران برای بازدیدکنندگان برای بار اول به نمایش گذاشت. بر اساس قیمت شمش آلومینیوم، قیمت نهایی محصول و راندمان حرارتی آن‌ها بسیار با یکدیگر متفاوت است.

پکیج های دو مبدل بجهت ثابت بودن دبی عبوری و کنترل بهتر دمای سیال، گرادیان حرارتی تحت کنترل بوده و آبگرم مصرفی به صورت مطبوع به دست می آید. همچنین با توجه به اینکه آبگرم مصرفی با شعله مشعل تماس مستقیم ندارد،تشکیل رسوب بر جداره داخلی مبدل صفحه ای به مراتب دیر تر اتفاق می افتد. تمامی پکیج های شوفاژ دیواری ایران رادیاتور دارای سیستم حفاظت در برابر یخ زدگی می باشند.

پکیج های دو مبدل به جهت ثابت بودن دبی عبوری و کنترل بهتر دمای سیال، گرادیان حرارتی تحت کنترل بوده و آبگرم مصرفی به صورت مطبوع به دست می آید. پکیج دیواری گازی ایران رادیاتور مدل L28FF با راندمان حرارتی 93 درصد برای استفاده در منازل و اماکن اداری تا متراژ 160 مترمربع مناسب می باشد. پکیج دیواری گازی ایران رادیاتور مدل L28FF از نوع پکیج‌های فن دار است که خروج دود و گازهای احتراق دودکش پکیج را در مسیرهای مختلف عمودی یا افقی تا بیرون از ساختمان با استفاده از جریان هوای اجباری فن تسهیل می‌نمایند. همچنین در صورت نصب پکیج در بالکن یا هر فضای باز دیگر، استفاده از پکیج فن دار جهت عبور آسان دود و گازهای احتراق ضروری است. جهت جلوگیری از تشکیل رسوب املاح آب در مبدل حرارتی پکیج دیواری ایران رادیاتور، تهیه و نصب رسوب گیر پلی فسفات در مسیر لوله آب ورودی به پکیج توصیه می‌گردد. پکیج های شوفاژ دیواری ایران رادیاتور مدل L28FF، از نوع دو مبدل (یک مبدل برای تأمین گرمایش رادیاتورها و مبدل دیگر برای تأمین آبگرم مصرفی) و از نوع فن دار می باشند.

شیر رادیاتور کروم گرد مات دکوراتیو HTM

به همین دلیل سیستم گرمایشی رادیاتور شوفاژ به سرعت توانست جای خود را در میان بسیاری از خانه‌ها باز نماید. رادیاتورهای معروفی در ایران هستند که ساخت کشور ترکیه هستند. این کارخانه محصولات خود را از ۱۳۹۴ به ایران عرضه داشت و به بازارهای ایران امد.

رادیاتور آب رنو مگان

تیپ ۲۱ تک کنوکتور، ۲۲ دو کنوکتور و ۳۳ در اندازه‌های ۴۰،۸۰، ۱۸۰ سانت در ایران توسط شرکت تاش تجارت پویا وارد شده است. در سال ۱۳۵۷ این کارخانه در شهر اصفهان تاسیس گردید و یکی از نام‌های آشنای رادیاتورسازی در ایران شد. این کارخانه هم توانست در سال مجله خبری تاسیسات ساختمانی ۱۳۹۳ اولین مدل رادیاتور پنلی خود را به بازار عرضه نماید. اگر از رادیاتور پره‌ای خریداری می‌کنید بهتر است مدلی را انتخاب کنید که در بازار به وفور موجود باشد. این امر از آن‌جهت است‌که اگر رادیاتور شما خراب شد بتوانید پره‌ی آن را تعویض نمایید.

  • با گسترش جوامع شهری و فرهنگ آپارتمان نشینی، لزوم استقلال در واحدهای مسکونی و بهینه سازی مصرف سوخت باعث شده است که موتورخانه های سنتی جای خود را به پکیج های دیواری بدهند.
  • سال‌هاست که در خانه‌های نوساز دیگر اثری از سیستم گرمایشی بخاری دیده نمی‌شود.
  • حداکثر دمای آبگرم گرمایش در پکیج های فوق ۸۵ درجه سانتیگراد و حداکثر فشار آب سرد آنها، ۱۰ bar است.
این سیستم‌ها طول عمر و دوام بسیار بالاتری نسبت به سایر انواع این محصولات دارند. از طرف دیگر، شوفاژهای نوع پره‌ای از قدیمی‌ترین و با سابقه‌ترین نوع شوفاژها به شمار می‌روند. لازم است بدانید که این نوع از تجهیزات گرمایشی، از کنار هم قرار گرفتن چندین پره به وجود می‌آیند. این دسته از محصولات، توان و بازه حرارتی مناسب و قابل قبولی دارند که این عامل، بسته به تعداد پره و هم‌چنین جنس رادیاتور مورد نظر، تغییر می‌کند. پکیج های دیواری گازسوز ایران رادیاتور که کد آنها با حرف که دارای حرف M ، K ، E و L می باشند از نوع پکیج های دو مبدل می باشند. همچنین نامگذاری با حروف FF به معنی وجود دودکش دو جداره فن دار و CF به معنی بدون فن بودن دستگاه می باشد.

رادیاتور آلومینیومی ایران رادیاتور مدل ترموکالر