پکیج شوفاژ دیواری دو مبدل L 24FF فروشگاه 4030-رادیاتور پارس

عدم جاگیري و اشغال فضاي محیط و اتاق و تأثیر نداشتن آن در چیدمان و دکوراسیون محیط داخلي و عدم نیاز به قرنیز کاري محیط داخلي و اتاقها از مزايای آن است. در نوع آلومینیومی از ترکیب تعداد پره، می توان توان گرمای مورد نظر متناسب با فضای مورد بحث را محاسبه نمود. به علت نوسانات قیمت در بازار لطفا قبل از ثبت سفارش و پرداخت ، با کارشناسان فروش تماس حاصل فرمایید. و خدمات پس از فروش می باشند، اما پرداخت هزینه نصب و اتصالات پکیج ها، بر عهده مشتریان است. اگر مدل‌های پنلی را یک رنگ با کیفیت بزنند بسیاری از معایب آن مانند زنگ زدن از بین می‌رود.

می‌توان به ابعاد و اندازه هر پره، حجم آبگیری و شکل ظاهری آنها اشاره نمود. رادیاتورهای پنلی با وجود مزایای بیشماری که دارند دارای معایب متعددی نیز هستند. برای اینکه بتوانید بهتر تصمیم بگیرید بهتر است معایب آن‌ها را نیز بدانید.

توصیه می شود با بهره گیری از مشاوره و کارشناسی رایگان تکنسین های مجرب گروه تاسیسات لوکس پیش از خرید و اطلاع از شرایط نصب مرتبط اطلاع حاصل نموده تا آسایش خاطر شما با کمترین هزینه فراهم گردد. طبق مبحث 17 مقررات ملی ساختمان حداقل متراژ قابل تایید برای نصب پکیج در واحد آپارتمانی (مسکونی یا اداری) 64 متر مربع می باشد و در غیر اینصورت تعبیه دریچه تامین هوای تازه جهت احتراق مناسب در محل نصب پکیج الزامی است. با توجه به این که پکیج ال۲۸ هزار فن دار است و فن سبب خروج گازها و دود می شود.این نوع پکیج فن دار می‌باشد که باعث خروج دود و گازهای احتراق می شود، در نتیجه می توان این پکیج را در فضای های سربسته نیز نصب کرد.

برخی از رادیاتورها به صورت عمودی نصب می‌شوند و تا سقف ادامه دارند. سعی کنید در هنگام نصب و اندازه‌گیری، حداقل فاصله‌ی مجاز را بین کف رادیاتور و کف زمین در نظر بگیرید. بهتر است بدانید چنانچه کف رادیاتور به زمین زمین تا سقف بیشتر از سه متر است دست نگهدارید. برای این محل‌ها بهتر است از وسایلی استفاده کنید که حالت دمندگی داشته باشند‌ فن کوئل بهترین‌گزینه برای این مورد است.

رادیاتور آلومینیومی 14 پره آنیت مدل اکوپایونیر مشکی

قیمت این رادیاتورها پایین است، اما ضربه پذیری و شکنندگی، نبود تنوع در شکل ظاهری و محدودیت در افزایش طول از جمله مشکلاتی است که می‌توان در رابطه با این نوع به آن اشاره کرد. برای آنکه درصد زنگ زدگی این فلز کاهش پیدا کند از ماده‌ای به نام پلی استر جهت پوشاندن سطوح رادیاتور استفاده می‌شود. رادیاتورها بر اساس ماده‌ای که از آن در تولیدشان استفاده می‌شود به سه دسته آلومینیومی، فولادی و چدنی تقسیم می‌شوند. یک روش بر اساس جنس بدنه رادیاتورها و روش دیگر، طبقه‌بندی بر اساس شکل آن است که ما در اینجا قصد داریم هر دو را بررسی کنیم و با انواع رادیاتورها آشنا شویم.

  • پکیج دیواری گازی ایران رادیاتور سری L با راندمان حرارتی 93 درصد برای استفاده در منازل و اماکن اداری تا متراژ 140 مترمربع مناسب می باشد.
  • انواع خرید مشعل ایران رادیاتور برای این منظور طراحی و تولید شده‌اند.
  • رادیاتورها و یا شوفاژهای پره‌ای، نوع دیگر این سیستم‌های گرمایشی هستند.
  • رادیاتورها فقط برای سیستم های گرمایشی هستند و در سیستم های سرمایشی و گرمایشی قابل استفاده نیستند مگر اینکه از دستگاه فن کویل استفاه شده باشد.
  • از پکیج های دو مبدله برای ساختمان هایی که آب ورودیشان دارای سختی و املاح زیاد باشد و یا زیربنای ساختمان بیش از 120 متر باشد ، استفاده ی شود.
  • طراحی زیبا و ظاهر منحصر به فرد، دارای دو پنل و دو کنوکتور، بازده حرارتی بالا، استفاده از ورق فولادی و تمیز نمودن آسان از ویژگی‌های اصلی این رادیاتور محسوب می‌شود.

پکیج های شوفاژ دیواری ایران رادیاتور در انواع و کاربردهای مختلفی تولید می گردندکه می توان به مدل های فن دار،بدون فن ، تک مبدل،دو مبدل ، سه مبدل ، آنالوگ و دیجیتال در ظرفیت های تا اشاره نمود. پکیج ایران رادیاتور مدل L28 یا ال۲۸هزار جزو پر فروش ترین محصولات ایران رادیاتور است که برای اماکنی با متراژ ۶۴ تا ۱۲۰ متر مناسب است. پکیج ایران رادیاتور سری ال در سه ظرفیت ۲۴ و ۲۸ و ۳۶ کیلو واتی به بازار عرضه شده است. با گسترش جوامع شهری و فرهنگ آپارتمان نشینی، لزوم استقلال در واحدهای مسکونی و بهینه سازی مصرف سوخت باعث شده است که موتورخانه های سنتی جای خود را به پکیج های دیواری بدهند. پکیج های ایران رادیاتور جهت تامین نیاز گرمایشی و آبگرم بهداشتی ساختمان براساس استانداردهای روز دنیا طراحی و تولید می گردد.

به طور معمول ساختمان ‌ها و برج‌ های مسکونی برای سرما از کولر و برای ایجاد گرما در فصل زمستان از پکیج، اسپیلت و رادیاتور بهره برداری می نمایند. رادیاتورها تقریبا در همه ساختمان ‌های آپارتمانی نصب می شوند و به عنوان سیستم گرمایشی اصلی کاربرد دارند. رادیاتور که بعضی آن را با نام شوفاژ می نامند نوعی وسیله گرمایشی فلزی می باشد که به دیوار مجله خبری تاسیسات ساختمانی وصل می گردد و بر حسب فلز استفاده شده در آن انواع مختلفی دارد. رادیاتورها از جریان برق استفاده می نمایند و مثل یک منتقل ‌کننده دما و گرمای آب عمل می‌ کنند. یکی از عوامل مهم درقیمت پکیج ایران رادیاتور که به شدت مورد توجه مشتریان بوده ، ظرفیت آنها است ، بر آورد ظرفیت یکی مهمترین عوامل در انتخاب پکیج مناسب برای فضای مورد نظر شما می باشد.

رادیاتور آلومینیومی ایران رادیاتور مدل ترموکالر