پکیج شوفاژ دیواری دو مبدل L 24FF فروشگاه 4030-رادیاتور پارس

بهتر است مدلی از رادیاتورها را انتخاب نمایید که بتوانید به راحتی تمیز کنید تا راندمان حرارتی رادیاتور بالاتر برود. بنابراین آب، دوباره توسط لوله‌های برگشتی، به سمت شوفاژ خانه حرکت می‌کند و برای اینکه بتواند دوباره گرمای خود را به دست آورد وارد دیگ بخار می‌گردد و این سیکل، دوباره تکرار می‌شود. یک رادیاتور برای آنکه بتواند نهایت کارایی و راندمان خود را داشته باشد، باید برخی ویژگی‌ها و خصوصیات را داشته باشد. از جمله این ویژگی‌ها، مقاوم بودن آن از نظر مکانیکی و تحمل ضربه است.

نسبت به دیگر مدل های پکیج ایران رادیاتور، دستگاه های سری E نماد سادگی و کارایی هستند درحالی که تمامی امکانات اساسی و ویژگی های بارز پکیج های ایران رادیاتور در آنها جاریست. راندمان بالای 90 درصدی دستگاه از دیگر وجوه مثبت پکیج ایران رادیاتور است. رادیاتور ها یکی از پرکاربردترین و مهم ترین مبدل های حرارتی می باشد که برای انتقال گرما، گرمای آب را به محیط منتقل می کند. باید بدانیم که رادیاتورها به تنهایی قادر به تولید گرما نیستند و باید به سیستم های گرمایشی مانند پکیج ها و یا موتورخانه ها متصل شوند. رادیاتورها فقط برای سیستم های گرمایشی هستند و در سیستم های سرمایشی و گرمایشی قابل استفاده نیستند مگر اینکه از دستگاه فن کویل استفاه شده باشد. در حال حاضر سیستم‌ های گرمایشی و سرمایشی جدید بسیار مجهز و در عین حال ساده و بی‌خطر تولید و به بازار عرضه می شوند.

  • رادیاتورهای دیواری Wisewater که با آلومینیوم مقاوم در برابر خوردگی پخته می شوند ، و به طور طبیعی درجه حرارت خیلی سریع افزایش می یابد ، برای گرم کردن اتاق های نشیمن ، اتاق های غذاخوری و سایر فضاهای خانه شما بسیار مناسب هستند.
  • در تابستان جمع‌آوری و در زمستان سرهم کردن بخاری‌ها و نصب آن نه تنها کار سختی است بلکه خطر گازگرفتگی را نیز بسیار بالا می‌برد.
  • این پکیج ایران رادیاتور با توجه به جدول زیر برای فضا تا 200 متر مربع بازدهی بسیار خوبی دارد.
  • این مدل آنالوگ و گرمایشی است، برچسب انرژی B دارد، فاقد عیب یاب دیجیتال و برنامه ریز، گرمایش اسمی 28000Kcal، توان خروجی 28 kw، ظرفیت حرارتی 24080Kcal/h، بقیه موارد فنی دستگاه مانند مدل های قبل است پس از گفتن اضافات پرهیز میکنیم.
  • استفاده از فیلترهای مغناطیسی جهت یونیزه کردن آب و سختی گیر پلی فسفات جهت کاهش املاح آب سرد ورودی توصیه می شود.
  • همچنین خطر مرگ با گاز مونوکسید کربن را ندارند.ضمن اینکه در مدل‌های پنلی این رادیاتورها هستند که هیچ خطر سوزاندن را با خود حمل نمی ‌کنند.

شوفاژها و یا رادیاتورهای پنلی، وزن بسیار کمی دارند و فضای بسیار کوچکی را نیز به اشغال خود در می‌آورند. از طرف دیگر، بازه گرمایی که توسط این سیستم‌ها تولید می‌شود نسبت به شوفاژ نوع نوع پره‌ای، بالاتر است. از طرف دیگر، شوفاژهای پنلی، به دلیل اینکه سطح حرارتی صافی ایجاد می‌کنند، می‌توانند فضای یک خانه را به صورت کاملا یکنواخت، گرم نمایند. اما عیب بزرگ این سیستم‌های گرمایشی، این است که تعویض آن‌ها در هنگام حوادثی مانند سوراخ شدن و یا زنگ زدگی، مشکل است. همان‌طور که می‌دانید شوفاژ، به نوعی از سیستم‌های گرمایشی و یا تجهیزات حرارت مرکزی، اطلاق می‌شود که وظیفه اصلی آن، ایجاد گرمای مورد نیاز محیط و هم‌چنین تامین آب گرم مصرفی یک ساختمان است. لازم است بدانید که این ابزارها، از انواع سیستم‌هایی هستند که بر پایه انرژی الکتریکی فعالیت می‌کنند.

پکیج دیواری ایران رادیاتور K24FF

روش کار رادیاتور به این صوت می باشد که حرارت را از طریق جابه جایی هوا منتقل می کند. رادیاتور ها یکی از پرکاربرترین دستگاه های پخش گرما برای جبران تلفات حرارتی ساختمان و گرم نگه داشتن محل مورد نظر استفاده می شود. محل مناسب برای نصب رایاتور ها در زیر پنجره ها و دیواره های خارجی می باشد به همین دلیل بیشترین تلفات حرارتی را از این دو نقطه داریم. استفاده از دودکش دوجداره ایران رادیاتور برای فضاهایی که دستگاه در داخل ساختمان نصب می شود الزامیست. ویژگی مورد توجه دیگر قیمت مناسب و نوع اتصالات و سهولت در نصب آن است.

از دیگر معایب استفاده از رادیاتورها می‌توان به نیاز به رسیدگی سالیانه آن‌ها اشاره نمود. هر ابتدای فصول سرد سال که لازم است تا رادیاتورها مجددا فعال شوند، لازم است تا قبل از راه اندازی مجدد آن‌ها، نسبت به هواگیری هر یک از رادیاتورها به صورت دستی اقدام نمود. در صورتی که این هواگیری انجام نشود، این امکان وجود دارد که فشار هوای موجود مجله خبری تاسیسات ساختمانی در رادیاتور مانع از ورود آب گرم به رادیاتور شده و در نتیجه رادیاتور مربوطه بازدهی مورد انتظار را نداشته باشد. 【آسان و ایمن برای استفاده】 همراه با لوازم جانبی و کتابچه راهنمای کاربر ، نصب آسان دیوار نصب می کند فضای بیشتری در اتاق است. روی سیستم های آب گرم کار می کند و کاملاً بی صدا اتاق را بدون خشک کردن پوست و چشم گرم نگه می دارد.

مبدل اصلی در پکیج های دو مبدله وظیفه تامین گرمایش محیط را بر عهده دارد به این صورت که آب پس از عبور از مبدل و گرم شدن به رادیاتورها منتقل میشود. پکیج ال 24 دارای محفظه احتراق بسته و فن دار است که باعث میشود این دستگاه قابلیت نصب در فضاهای دارای شرایط مختلف، حتی فضاهای کوچک و بدون دوکش ساختمانی را داشته باشد. این دستگاه هنگام کار صدای بسیار کمی دارد و همچنین دارای سیستم ایمنی ضد یخ زدگی، سیستم ایمنی کنترل خودکار مسیر دوکش است. یکی دیگر از مزایای قابل گفتار در پکیج های سری ال ایران رادیاتور این میباشد که این پکیج ها صدا گیری شده اند و محفظه بسته میباشند.

از طرف دیگر یکی از ویژگی‌های اصلی این سیستم‌ها، این است که در صورت سوراخ شدن و یا زنگ زدگی پره‌های رادیاتور مورد نظر، می‌توانید آن‌ها را به راحتی تعویض کنید. از سوی دیگر، این امکان برای شما فراهم شده است که بتوانید رادیاتورها و یا شوفاژهای پره‌ای را در جنس‌های مختلفی خریداری کنید و مورد استفاده قرار دهید. از جمله جنس‌های این شوفاژها می‌توان به رادیاتورهای پره‌ای آلومینیومی و یا فولادی اشاره کرد. این مدل آنالوگ و گرمایشی است، برچسب انرژی B دارد، فاقد عیب یاب دیجیتال و برنامه ریز، گرمایش اسمی 28000Kcal، توان خروجی 28 kw، ظرفیت حرارتی 24080Kcal/h، بقیه موارد فنی دستگاه مانند مدل های قبل است پس از گفتن اضافات پرهیز میکنیم. پکیج دیواری L36FF دارای سیستم ایمنی برای کنترل حداقل فشار آب و حداکثر فشار آب است. پکیج دیواری LR24FF دارای سیستم ایمنی برای کنترل حداقل فشار آب و حداکثر فشار آب است.

پکیج زمینی ایران رادیاتور مدل D35

زیبایی ظاهری و سهولت در نصب این رادیاتورها را نسبت به نوع دیگر برتری بخشیده است. تنها مشکل این نوع از رادیاتور این است که بر خلاف نوع پره‌ای نمی‌توان آن را بر حسب بزرگی یا کوچکی محیط کم یا زیاد کرد. حداکثر دمای آبگرم گرمایش در این پکیج ها 85 درجه سانتیگراد می باشد، ضمن اینکه حداکگثر فشار آبسرد ورودی آنها 10 bar است. رادیاتورهایی که از آلومینیوم در تولید آن‌ها استفاده شده است، سبک بوده و در مقایسه با دو نوع دیگر، از نظر ظاهری جلوه و ظاهر زیباتری دارند. عمر طولانی، زنگ نزدن و هدایت گرمایی بالا در این رادیاتورها از دیگر عواملی است که موجب می‌شود خرید این نوع رادیاتور بیشتر صورت پذیرد. رادیاتورهای آلومینیومی را بر اساس روش تولید نیز به سه دسته، رادیاتورهای آلومینیومی دایکاست، اکسترود و دایکاست اکسترود تقسیم‌بندی می‌کنند.

در حال حاضر، قیمت رادیاتور شوفاژ فن دار با نوع بدون فن این تجهیزات، دارای تفاوت‌هایی است و بازه‌ها و رده‌های قیمتی متفاوتی برای هر یک توسط تولید کنندگان مختلف در نظر گرفته می‌شود. این عامل به برند و شرکت تولید کننده و کیفیت محصول نیز وابسته است. پیش از خرید رادیاتور لازم است این نکته را نیز در نظر بگیرید که جنس بدنه این محصولات نیز قیمت آن‌ها را تغییر می‌دهد. لازم به ذکر است که در چنین شرایطی، پمپ موجود در سیستم شوفاژ، می‌تواند آب گرم ایجاد شده توسط دیگ بخار را به وسیله سیستم لوله کشی، به اتاق‌های مختلف ساختمان هدایت نماید و از این طریق، آن را به رادیاتورهای نصب شده در هر اتاق، ارسال کند.

پکیج شوفاژ دیواری بوتان مدل پارما 26 دیجیتال – Parma 26RSi digital