پکیج شوفاژ دیواری گازی ایران رادیاتور مدل LR24FF شرکت فنی مهندسی شعله باران-رادیاتور پارس

از جمله دلایل محبوبیت پکیج ال ۲۸دارا بودن فن دودکش است که باعث می شود تا به راحتی گازهای احتراق زا و دود به بیرون هدایت شده در نتیجه ، می توان این محصول را در هر فضایی نصب کرد. لازم به ذکر است که وقتی آب، گرم می‌شود حجم آن، درون دیگ بخار، افزایش پیدا می‌کند. این دو ویژگی در مدل‌های پنلی یا تخت بسیار بیشتر دیده می‌شود. بدنه‌ی بالا و استحکام بدنه از ویژگی‌های اصلی این محصولات شناخته می‌شود. به علت استفاده از ورق گالوانیزه، نه سایش و نه زنگ زدگی در این رادیاتورها هیچ معنا و مفهومی ندارد.

این ویژگی در نظر بسیاری از افراد مهم و اساسی به نظر می‌رسد. از دیگر مزایای استفاده از رادیاتورها می‌توان به توان پخش مناسب گرما در محیط اشاره کرد. این وسیله به کمک جریان هوا قادر است حرارت را در محیط به صورت کاملا یکنواخت و یکپارچه پخش کند. از دیگر ویژگی‌هایی که از نظر طراحان دکوراسیون داخلی بسیار جالب توجه است، شکل ظاهری این وسیله است که در تناسب با سایر اجزای موجود در محیط است و از این نظر نیز می‌تواند تاثیر زیادی بر روی جلوه ظاهری و دیزاین یک مکان داشته باشد. حرارتی که رادیاتورها از خود انتشار می‌دهند، بهینه است و به همین دلیل قادر است مدت طولانی در محیط باقی بماند و ما با کمتری میزان اتلاف انرژی گرمایی مواجه باشیم.

البته اگر قرار باشد خانه‌ای نوساز تحویل بگیرید نیز بهتر است از همان ابتدا در پی سیستم‌گرمایش خانه باشید. قابلیت نطافت آسان، پوشش دهی با رنگ، بازدهی حرارتی بالا دیگر ویژگی‌های این رادیاتور است. اخرین ویژگی این رادیاتور، ۱۰ سال گارانتی است که می‌توان به آن اشاره نمود.

رادیاتور پنلی بوتان مدل آیو 100

رادیاتورهای دیواری Wisewater که با آلومینیوم مقاوم در برابر خوردگی پخته می شوند ، و به طور طبیعی درجه حرارت خیلی سریع افزایش می یابد ، برای گرم کردن اتاق های نشیمن ، اتاق های غذاخوری و سایر فضاهای خانه شما بسیار مناسب هستند. این رادیاتورها کم مصرف هستند و همین امر می تواند در پایین نگه داشتن قبض های آب شما در ماه های زمستان کمک کند. آنها می توانند در سیستم گرمایش 250F استفاده شوند و در هنگام استفاده هرگز مواد مضر را آزاد نمی کنند. رادیاتورهای دیواری ما نیز به لطف طراحی مدولار ، می توانند به دلخواه شما کوچک یا بزرگ شوند.

با همه‌ی این اوصاف بهترین برند تولید کننده‌ی رادیاتور در بازار ایران کدام برند است و چه ویژگی‌هایی دارد. اما از آنجا که می‌توان با کم یا زیاد کردن پره‌ها آن‌ها را با محل نصب متناسب کرد، طرفداران خاص خود را دارند. پکیج های فوق برای استفاده در آپارتمان های 50 تا 90 مترمربع مناسب می باشند. استفاده از محافظ برق ضروری می باشد که در داخل بسته نصبی نیز قرار داده شده است.

رادیاتور والترو یکی از کارخانجات چند ملیتی با فعالیت در چهار کشور چین، ترکیه، ایتالیا و ایران است که از سال ۱۳۶۷ کار خود را آغاز نمود. جنس پره‌ها از آلومینیوم است که در مقابل زنگ زدگی بسیار مقاوم است. به همین دلیل در مناطقی مانند مناطق مرطوب شمالی بیشتر از این رادیاتور استفاده می‌شود. برای تعیین تعداد پره‌ها و حداکثر بار حرارتی حتما با یک متخصص مشورت کنید و نظر او را جویا شوید. بهتر است تا در محلی که قرار است شوفاژ نصب شود بین کف و سقف نهایتا ۳ متر ارتفاع باشد.

معمولا برای آنکه راندمان پخش حرارت تولید شده توسط رادیاتورها افزایش پیدا کند، این تجهیزات را زیر پنجره‌ها نصب می‌کنند تا به کمک جریان هوا، حرارت در کل اتاق پخش شود. اما از آنجا که می ‌توان با کم یا زیاد کردن پره‌ ها آن‌ها را با محل نصب متناسب نمود، طرفداران خاص خود را دارند. برجسته ‌ترین نوع رادیاتورهای لوله ‌ای حوله خشک‌ کن‌ها می باشند. در واقع نوع لوله‌ای رادیاتور بیشتر برای دستشویی، حمام و محیط‌ های مرطوب مناسب مجله خبری تاسیسات ساختمانی می باشد. اگر پکیج دیواری در بالکن و یا فضای باز نصب شود و مسیر دودکش پکیج دیواری بصورت افقی باشد وبیشتر از 30 سانتی متر باشد باید از پکیج های نوع فن دار شرکت ایران رادیاتور استفاده شود. به منظور نصب رادیاتور پره ای (آلومینیومی) بر روی دیوار نیاز به بست دیواری (پرچمی) رادیاتور آلومینیومی می باشد که بر خلاف رادیاتور های پنلی(فولادی) در زمان خرید رادیاتور همراه رادیاتور نبوده و باید به صورت مجزا خریداری کرد .

He گرمایش کارآمد heating گرمایش قوی 6210Btu روی سیستم هیدرونیک ، و آن را برای استفاده در هر اتاق مناسب می کند. سیستم عملیات حرارتی فوری و کم مصرف هر اتاق را در خانه خود به دمای مطلوب گرم کنید. همچنین از ویژگیهای بارز دستگاه های سری L می توان به نوع عملکرد دیجیتال، سیستم عیب یاب خودکار، بدنه مستحکم شاسی کشی شده و صدای فن بسیار کم نیز اشاره کرد، در ادامه به بررسی ویژگی های اصلی و نحوع عملکرد این دستگاه می پردازیم.

تحمل آن در برابر ضربه، امکان استفاده از آن را برای مدت‌های طولانی را فراهم می‌کند. مقاومت رادیاتور در برابر خوردگی نیز از جمله مواردی است که یک رادیاتور حتما باید از آن برخوردار باشد. سطح صاف و بدون تیزی رادیاتور، بالا بودن عمر مفید آن، راحتی در نصب و اتصالات، مناسب بودن قیمت و دارا بودن خدمات پس از فروش از دیگر ویژگی‌های یک رادیاتور خوب است.

  • روی سیستم های آب گرم کار می کند و کاملاً بی صدا اتاق را بدون خشک کردن پوست و چشم گرم نگه می دارد.
  • در فروشگاه شعله باران نصب و راه اندازی پکیج های ایران رادیاتور به صورت رایگان انجام می شود.
  • از آنجایی که انتخاب مناسب ترین مدل جهت خریداری و نصب امری تخصصی است .
  • شوفاژ ها برخلاف بخاری که گرما را در یک نقطه متمرکز می‌کنند، گرما را در سطح محیط پخش می‌کنند و همه‌جای محیط به طور یکنواخت گرم خواهد شد.
  • ویژگی‌های این رادیاتور شکیل بودن، قابلیت نظافت آسان، حمل و نقل آسان و بازده حرارتی بالا است.
البته در نظر گرفتن این نکته ضروری می باشد که باید در توجه داشته باشید که پمپ های پکیج های دیواری برای گرمایش از طریق رادیاتورها و فن کویل ها طراحی شده است و برای گرمایش کف مناسب نیستند و نیاز به پمپ خطی کمکی وجود دارد . تمامی پکیج های سری L ایران رادیاتور دو مبدله و فن دار می باشند و پنل این دسته از محصولات دیجیتال می باشد . اگر به اطلاعاتی در رابطه با پمپ ٬ ابعاد و سایر قسمت های فنی محصول نیاز دارید می توانید به قسمت اطلاعات بیشتر محصول مراجعه کرده و اطلاعات مورد نیاز خود را به دست آورید . جهت سفارش خرید پکیج ایران رادیاتور مدل ال، کافیست محصول را به سبد خرید خود اضافه کرده و سفارش خود را نهایی کنید. این سری پکیج ایران رادیاتور مجهز به نمایشگر دیجیتال کاملی می باشد که می تواند اطلاعات کاملی از دستگاه را از طریق این نمایشگر به اطلاع مصرف کننده برساند. از طریق این نمایشگر در صورت خرابی دستگاه عیب دستگاه توسط کد به مصرف کننده نمایش داده می شود.

کیت لوله مسی، کابل و عایق کولر گازی ایران رادیاتور 30000