پیمانکار تاسیسات مکانیکی استخر و جکوزی ساخت استخر و جکوزی اجرای موتورخانه استخر و جکوزی ، ساختمان و ویلا-رادیاتور پارس

حوضچه و استخر جکوزی که با ایجاد دمای نسبتا بالا در ابعاد استاندارد و خانگی ساخته می شود و شامل تجهیزات مورد نیاز جهت گرمایش، تصفیه می باشد. هدف از سونای بخار نیز همانند سونای خشک افزایش تعریق در بدن افراد به‌منظور دفع سموم و بهبود شرایط کلی سلامت افراد است؛ اما این روش نسبت به سونای خشک تا حدی متفاوت است. رطوبت نسبی در سونای بخار برخلاف سونای گرم تقریباً ۱۰۰ درصد است؛ بنابراین لازم است تاسیسات سونا به‌نحوی طراحی شوند که رطوبت ۱۰۰ درصدی مدنظر برای سونای بخار تامین شود.

تجهیزات آنتی باکتریال و و گندزدا از دیگر موارد مورد مصرف در استخر ها می باشد که جهت حفظ سلامت آب و انسان استفاده می شود. خدمات تجهیزات و تاسیسات استخر در تهران و شهرستان ها جهت گندزدایی استخرها نصب و تعمیر فیلتر ، دستگاه های تصفیه ، سیستم های گند زدا و کلرزن ها می باشد . از دیگر خدمات تاسیسات استخر نصب و تعمیر سیستم های حرارتی و تنظیم دمای آب استخرها می باشد از جمله این سیستم ها می توان به هیترها اشاره کرد. آخرین مورد از پنج بخش نامبرده تاسیسات لوله کشی استخر است که بسیار مهم است و تنوع فراونی در نوع اجرا و نوع متریال لوله ها وجود دارد،لوله ها درحین ساخت جای گذاری می شوند و از حساس ترین بخش های ساخت یک استخر بشمار می رود. ساخت استخر بسیار سخت و پر هزینه است اما با مشاوره گرفتن از مهندسان تجهیزات و تاسیسات استخر کار شما با هزینه ای مناسب تر و حرفه ای تر ساخته و تجهیز خواهد شد. با توجه به گران بودن سیستم های موجود در استخر بایست بطور دقیق از آنها مراقبت و در صورت خرابی هر یک از تاسیسات حتما کار را به دست مهندسان تاسیسات استخر بسپارید تا با کنترل و تعمیر دقیق از هزینه های بعدی جلوگیری شود.

اقدامات مهم در نگهداری تاسیسات استخر

برای محاسبه حجم استخر پس از بدست آوردن سطح، عمق استخر بسته به چگونگی استفاده از آن تعیین می شود. عمق آب در قسمت ابتدای استخر باید در حدود 4 تا 5 فوت (1.25 متر) باشد و کف استخر با شیب ملایمی به تدریج به قسمت عمیق منتهی گردد. بهتر است عمق انتهای استخر جهت مناسب بودن برای شیرجه بیش از 9 فوت ( 2.7 متر) منظور شود. تا جایی که پا به کف استخر می رسد و امکان راه رفتن وجود دارد، نباید عمق استخر به طور ناگهانی تغییر یابد. برای بهره برداری مناسب ازسونای بخار، باید رطوبت نسبی تا 99 درصد را برای آن فراهم کرد.

  • در صورتی که سوالی در این خصوص داشته باشید می توانید با کارشناسان ما داشته باشید و مدل مورد نیاز خود را خریداری کنید.
  • متداول­ترین روش برای تولید آبگرم بهداشتی مصرفی و ذخیره این آب، استفاده ازمنابع کویل­دارمی‌باشد.
  • با کاهش گردش مقاومت هیدرولیکی سیستم استخر مصرف برق پمپ را تا ۴۰% کاهش دهید.
  • پایین بودن رطوبت نسبی و بالا بودن دما عواملی هستند که ریه را تحریک می‌کنند؛ درنتیجه اگر ریه ناسالم باشد، بیماری آن تشدید خواهد شد.
  • با توجه به گران بودن سیستم های موجود در استخر بایست بطور دقیق از آنها مراقبت و در صورت خرابی هر یک از تاسیسات حتما کار را به دست مهندسان تاسیسات استخر بسپارید تا با کنترل و تعمیر دقیق از هزینه های بعدی جلوگیری شود.

شما بازدید کنندگان گرامی می توانید تمامی تجهیزات مورد نیاز برای تاسیسات استخر خانگی راه تهیه نمایید. تاسیسات مکانیکال استخر بابت تصفیه و گرم کردن آب ، شامل پمپ ، فیلتر شنی فایبرگلاس ، دیگ ، مشعل ، پمپ سیرکولاتور دیگ ، لوله اتصالات ، شیرآلات حدود ۸۰ تومان بودجه لازم دارد. تاسیسات الکتریکال شامل تابلو برق ، کنترل مکانیزه و اتوماتیک کارکرد پمپها کابل چراغ استخری حدود ۲۰ تومان بودجه لازم خواهد داشت. استخرها در دو نوع سر پوشیده و سرباز ساخته شده و مورد استفاده قرار می‌گیرند. در صورتی‌که استخر سرپوشیده باشد، تهویه سالن یکی از تجهیزات ضروری آن می‌باشد.

خدمات ساخت و اجرای تاسیساتی استخر، سونا و جکوزی

منبع کویل‌دار از جمله تجهیزاتی است که در سیستم گرمایشی در مجله خبری تاسیسات ساختمانی، تاسیسات جکوزی و تاسیسات سونا به‌کار می‌رود. استفاده از یک منبع کویل‌دار متداول‌ترین روش به‌منظور تولید آب‌ گرم بهداشتی و ذخیره‌ی آن است. فیلتر شنی از دیگر اجزای مهم در تاسیسات استخر، تاسیسات جکوزی و تاسیسات سونا است. استخرهای آب گرم نیز خود دو گروه استخرهای گردابی و استخرهای هوایی را شامل می‌شوند. در ادامه، برخی از این استخرها را نیز بررسی می‌کنیم و بعد به برخی از مهم‌ترین تجهیزات در تاسیسات استخر، تاسیسات جکوزی و تاسیسات سونا می‌پردازیم. از دیگر تجهیزاتی که در یک استخر دارای اهمیت بسیار زیادی بوده و باید با دقت بسیار زیادی انتخاب و خریداری شود را می توان فیلتر شنی دانست.

سایز پمپ استخر