پیمانکار تاسیسات مکانیکی استخر و جکوزی ساخت استخر و جکوزی اجرای موتورخانه استخر و جکوزی ، ساختمان و ویلا-رادیاتور پارس

به طور کلی می توان گفت که تاسیسات و تجهیزات استخر شنا شامل مواردی می شود که می تواند کارایی استخر را تکمیل کند. در بخش اول این تجهیزات و تاسیسات باید به سیستم هیدرولیک اشاره نمود که به عنوان سیستم لوله کشی آب نیز شناخته می شود و وظیفه آن جمع کردن و انتقال اب می باشد و همچنین می تواند آب را از موتور خانه نیز جابجا کند و یکی از بهترین گزینه های پیش روی شما می باشد. این تجهیزات مهمترین تاسیسات استخری در بخش هیدرولیکی می باشند که برای سیستم گردش آب مورد استفاده قرار می گیرند، برای خرید تاسیسات استخری در بخش هیدرولیکی استخر می توانید با فروشگاه پارسینا تجهیز تماس بگیرید. در نگهداری تاسیسات استخر، فیلترها نقش مهمی را ایفا می‌کنند و انواع مختلف فیلترهای استخر شامل فیلترشنی، فیلترهای کارتریجی و فیلترهای دیاتومه هستند. تمیزی و شفافیت آب استخر نکته‌ی بسیار مهمی است، اگر این امر برای شما مهم تلقی می‌شود بهتر است از فیلترهای دیاتومه برای استخر استفاده کنید.

آب می تواند محل رشد میکروارگانیسم های بیماری زا بوده به همین علت مراقبت و نگهداری از تاسیسات استخر امری ضروری است. سرویس و نگهداری استخر و همچنین نگهداری از تاسیسات استخر علاوه بر اهمیت و ضرورتی که دارد امری بسیار دشوار و طاقت فرساست. جهت تمیز کردن استخر از تجهیزاتی اعم از جاروهای دستی و اتوماتیک، برس مخصوص شستشوی استخر و همچنین مواد شوینده مورد نیاز جهت تمیزی استخر استفاده می شود. در صورتی که می خواهید در این زمینه بیشتر بدانید می توانید با کارشناسان ما در ارتباط باشید.

  • در واقع مرکز فروش آنلاین تاسیسات استخر می تواند گزینه ای بسیار جذاب و کاربردی برای شما به شمار رود که همواره در دسترس شما بوده و می توانید از آن استفاده داشته باشید.
  • همان طور که می دانید قیمت گذاری برای بسیاری از تجهیزات امری دشوار و گاها غیر ممکن می باشد و به عوامل مختلفی از جمله کیفیت و ویژگی های آن بستگی دارد.
  • در واقع می توان گفت کلیه عملیات و امور تأسیساتی که بر روی سیالات انجام می گیرد ، مربوط به تأسیسات مکانیکی می باشد ، که از جمله آن ها می توان گردش آب ، گرمایش و سرمایش آب و گرمایش و سرمایش هوا را نام برد.
  • این سیستم نیز یکی دیگر از تجهیزات تاسیسات استخر می باشد که میزان مواد شیمیایی در استخر را کنترل می کند.
  • اندازه گیری کلر و پی اچ باید به درستی و اصولی انجام شود تا مقدار درست و دقیق میزان کلر و پی اچ بدست آید.

این دسته از استخر ها نیز باید به نحو خاصی طراحی تاسیسات را انجام دهند تا در نهایت تمامی نیازهای مربوط به استخر توسط تاسیسات آن تامین شود و طراحی این تاسیسات حتما باید توسط افراد حرفه ای صورت پذیرد. در نحوه استفاده از مبدل‌ها بهتر آن است که قبل از کلرزن‌ها و اوزون زن‌ها در مدار به کار گرفته شود. تاسیسات مجموعه ای از اقدامات زیر ساختی برای عملیاتی نمودن قسمت های مختلف یک سازه می باشد. تاسیسات استخر به دو بخش کلی مکانیکی و الکتریکی تقسیم می شود که هر یک توسط مهندسین مربوطه هر رشته پیاده سازی می شوند.

راهکارهایی برای کم کردن هزینه ها در نگهداری استخر

گرمایش، تصفیه و پمپاژ به طور کلی از تجهیزات و تاسیسات استخر به شمار می رود که باید با دقت بسیار زیادی مورد استفاده قرار گیرد. پمپ ها که شامل سه قسمت اصلی موتور، پروانه و توری می باشند، قلب سیستم گردش آب استخر هستند که آب را از طریق صافی به داخل سیستم تصفیه انتقال می دهند. انتخاب بهترین زمان برای به کار انداختن پمپ استخر به دو عامل تقاضای مواد شیمیایی و هزینه انرژی وابسته است. برای تامین مقدار مناسب کلر با مقدار کلرین به پمپ آب نیاز دارید که همین امر باعث شده تا روزها بهترین زمان فعالیت پمپ آب باشد. استخرها سازه‌های مصنوعی هستند که همچون مخزنی روباز آب را برای مصارف گوناگون نگهداری می‌کنند و در انواع عمومی و خصوصی طراحی شده و امکانات تفریحی گوناگونی به افراد ارائه‌ می‌دهند. تجهیزات و تاسیسات استخر متفاوت می‌باشد و دارای تنوع گسترده‌ای هستند ما در فروشگاه آبیکو عرضه کننده این محصولات از برترین برندها می‌باشیم.

مثل گردش آب گرمایش و سرمایش آب گرمایش و سرمایش هوا و … بهتر است بدانید تاسیسات مکانیکی خود به چند دسته تقسیم بندی می شود. یکی از پرکاربردترین دستگاهها در تاسیسات،پمپ ­هاهستند که وظیفه جابجایی و انتقال آب را بر عهده دارند.پمپ ­هایسانتریفوژ یا مجله خبری تاسیسات ساختمانی همان گریز از مرکز در دو نوع یک طبقه و چند طبقه در بازار وجود دارد. پمپ­ های مورد استفاده در استخرها از نوع سانتریفوژ یک طبقه بوده و ظرفیت آن باید به گونه ای باشد که حداقل ۳ بار در شبانه روز آب کل استخر را سیرکوله (گردش برای فیلتراسیون) کند.

فروش تجهیزات استخر، جکوزی و سونا