انواع رادیاتور پکیج+ انواع رادیاتورهای موجود در بازار-رادیاتور پارس

مقاومت رادیاتور در برابر خوردگی نیز از جمله مواردی است که یک رادیاتور حتما باید از آن برخوردار باشد. سطح صاف و بدون تیزی رادیاتور، بالا بودن عمر مفید آن، راحتی در نصب و اتصالات، مناسب بودن قیمت و دارا بودن خدمات پس از فروش از دیگر ویژگی‌های یک رادیاتور خوب است. این پکیج دیواری دارای توان حرارتی بالا، KCal/Hr معادل 36 KW می باشند.

سری E پکیج دیواری ایران رادیاتور دارای دو مبدل حرارتی (مبدل حرارتی اصلی و مبدل صفحه ای جهت تأمین آبگرم مصرفی) و دارای دودکش فن دار می باشد. پکیج شوفاژ دیواری ایران رادیاتور مدل L36FF با راندمان حرارتی 93 درصد برای استفاده در منازل و اماکن اداری تا متراژ 210 مترمربع مناسب می باشد. پکیج شوفاژ دیواری ایران رادیاتور مدل L36FF با راندمان حرارتی ۹۳ درصد برای استفاده در منازل و اماکن اداری تا متراژ ۲۱۰ مترمربع مناسب می باشد.

حال قصد داریم در این نوشتار مقایسه ای میان رادیاتور پنلی و رادیاتور پره ای داشته باشیم. این پکیج دیواری دارای دو مبدل حرارتی می باشد که یکی برای تأمین گرمایش رادیاتورها و دیگری برای تأمین آبگرم مصرفی تعبیه شده است. حروف اختصاری FF به معنی وجود فن خروج دود در این دستگاه پکیج ایران رادیاتور است.

پس از اینکه آب داخل دیگ بخار، به اندازه کافی، حرارت دید و گرمای مورد نیاز را پیدا کرد، پمپ، وارد عمل می‌شود و آب گرم شده را به لوله‌ها انتقال می‌دهد. به همین دلیل سیستم گرمایشی رادیاتور شوفاژ به سرعت توانست جای خود را در میان بسیاری از خانه‌ها باز نماید. سال‌هاست که در خانه‌های نوساز دیگر اثری از سیستم گرمایشی بخاری دیده نمی‌شود.

رادیاتور آلومینیومی 17 پره آنیت مدل اکوپایونیر سفید

معروفترین شرکت تولید کننده خط تولید تمام اتوماتیک رادیاتور پنلی LEAS می باشد. این شرکت اصلیتی ایتالیایی دارد که خط تولید آن در چند برند تولید کننده رادیاتور پنلی فعال است . رادیاتور پنلی ایساتیس و لورچ مجهز به خط تولید LEAS ایتالیا می مجله خبری تاسیسات ساختمانی باشد. فرآیند تولید رادیاتور پنلی در ایساتیس توسط تکنولوژی خط جوش LEAS ایتالیا به صورت تمام اتوماتیک انجام می گیرد. یکی از ویژگی منحصر به فرد در خط تولید رادیاتور پنلی ایساتیس استفاده از فناوری پیوند دو ورق با حفظ ضخامت آن می باشد.

معمولا برای آنکه راندمان پخش حرارت تولید شده توسط رادیاتورها افزایش پیدا کند، این تجهیزات را زیر پنجره‌ها نصب می‌کنند تا به کمک جریان هوا، حرارت در کل اتاق پخش شود. با رشد روزافزون پکیج های دیواری، نمایندگی پکیج شوفاژ دیواری نیز افزایش پیدا کرده است. مسلما خرید این محصولات از نمایندگی مجاز آن می تواند اطمینان بیشتری برای خریداران به وجود آورد و همچنین خریداران می توانند از خدمات پس از فروش آن بهره ببرند. رجوع به نمایندگی ها می تواند بسیار حائز اهمیت باشد و از اینرو اغلب خریداران تمایل دارند محصولات مورد نظر خود را از نمایندگی های مجاز آن خریداری کنند. شما برای خرید پکیج های شوفاژ دیواری می توانید به نمایندگی های مجاز این محصول در هر جای کشور مراجعه کنید. یقیناً این راه مطمئنی است برای اینکه به محصول مرغوب و با کیفیتی دست یابید.

و خدمات پس از فروش می باشند، اما پرداخت هزینه نصب و اتصالات پکیج ها، بر عهده مشتریان است. وزن خالص این پکیج ها 42 Kg است و با برق مصرفی 166 وات کار می کنند. وزن خالص این پکیج ها ۴۲ Kg است و با برق مصرفی ۱۶۶ وات کار می کنند. جهت اطمینان از موجودی کالا و همچنین نوسانات قیمت ارز ، قبل از ثبت سفارش با کارشناسان فروش تماس حاصل فرمایید .

  • سوخت پکیج‌های دیواری معمولا گاز و برق است و پکیج‌های زمینی گازوئیل سوز و یا دوگانه سوز هستند.
  • رادیاتورهای آلومینیومی را بر اساس روش تولید نیز به سه دسته، رادیاتورهای آلومینیومی دایکاست، اکسترود و دایکاست اکسترود تقسیم‌بندی می‌کنند.
  • این دستگاه برای فضاهایی با متراژ بالا مناسب است ولی در عین حال قیمت پایینی نسبت به دیگر مدل های پکیج ایران رادیاتور دارد.

از دیگر ویژگی‌هایی که از نظر طراحان دکوراسیون داخلی بسیار جالب توجه است، شکل ظاهری این وسیله است که در تناسب با سایر اجزای موجود در محیط است و از این نظر نیز می‌تواند تاثیر زیادی بر روی جلوه ظاهری و دیزاین یک مکان داشته باشد. حرارتی که رادیاتورها از خود انتشار می‌دهند، بهینه است و به همین دلیل قادر است مدت طولانی در محیط باقی بماند و ما با کمتری میزان اتلاف انرژی گرمایی مواجه باشیم. از لحاظ ظاهری هم زیبایی و تناسب رادیاتور با دکوراسیون منزل شما حائز اهمیت می باشد، کیفیت رنگ، مقاومت دربرابر زنگ زدگی و مقاومت مکانیکی، داشتن سطح صاف و بدون لبه تیز فاکتورهای بسیار مهمی اند.

رادیاتور پنلی بوتان مدل آیو 100