پکیج شوفاژ دیواری ایران رادیاتور مدل اکو 22 eco شوفاژکاران حداد دره شیری-رادیاتور پارس

برای اينكه سطوح گرمايي اين رادياتور را افزايش دهند اطراف لوله ها را به تیغه هايی (پره هايی) متصل می کنند. حداکثر دمای آبگرم گرمایش در پکیج های فوق ۸۵ درجه سانتیگراد و حداکثر فشار آب سرد آنها، ۱۰ bar است. طبق مبحث 17 مقررات ملی ساختمان حداقل متراژ قابل تایید برای نصب پکیج در واحد آپارتمانی (مسکونی یا اداری) 64 متر مربع می باشد و در غیر اینصورت تعبیه دریچه تامین هوای تازه جهت احتراق مناسب در محل نصب پکیج الزامی است. طبق مبحث ۱۷ مقررات ملی ساختمان (۱۳۹۰) حداقل متراژ قابل تایید برای نصب پکیج در واحد آپارتمانی (مسکونی یا اداری) ۶۴ متر مربع می باشد و در غیر اینصورت تعبیه دریچه تامین هوای تازه جهت احتراق مناسب در محل نصب پکیج الزامی است. در زیر می توانید نظرات مردم در مورد رادیاتور پنلی را مطالعه نمایید و اگر شما نیز تجربه ای در مورد استفاده از این نوع رادیاتور دارید خوشحال می شویم که از طریق نظرات با ما در میان بگذارید.

سعی کنید در هنگام نصب و اندازه‌گیری، حداقل فاصله‌ی مجاز را بین کف رادیاتور و کف زمین در نظر بگیرید. بهتر است بدانید چنانچه کف رادیاتور به زمین زمین تا سقف بیشتر از سه متر است دست نگهدارید. برای این محل‌ها بهتر است از وسایلی استفاده کنید که حالت دمندگی داشته باشند‌ فن کوئل بهترین‌گزینه برای این مورد است. حال که قصد خرید رادیاتور را دارید بهتر است تا برخی از نکات را در نظر بگیرید و سپس به خرید رادیاتور اقدام نمایید. ضمن اینکه در مدل‌های پنلی این رادیاتورها هستند که هیچ خطر سوزاندن را با خود حمل نمی‌کنند.

یا پکیج دیواری لازم دارید و یا زمینی و اینکه نوع مبدل حرارتی آن چیست. از طرفی نوع دودکش نیز مهم است چرا که در طبقات بالاتر که ارتفاع لوله دودکش از 3 متر کمتر می شود استفاده از پکیج های فن دار توصیه می شود. پکیج دیواری گازی ایران رادیاتور سری L با راندمان حرارتی 90 درصد برای استفاده در منازل و اماکن اداری تا متراژ 140 مترمربع مناسب می باشد.

آبی که گرم شده و سپس توسط پمپ به سیستم لوله کشی وارد شده است به رادیاتور وارد می‌شود. سیستم شوفاژ برای ایجاد حرارت و گرم نمودن آب، از اجزا و بخش‌هایی به وجود آمده است. از جمله این بخش‌ها می‌توان به دیگ بخار، پمپ، رادیاتور، منبع دو جداره، منبع انبساط، سیستم‌های کنترل کننده و … در سال ۱۳۵۷ این کارخانه در شهر اصفهان تاسیس گردید و یکی از نام‌های آشنای رادیاتورسازی در ایران شد. این کارخانه هم توانست در سال ۱۳۹۳ اولین مدل رادیاتور پنلی خود را به بازار عرضه نماید. این کارخانه رادیاتور پنلی با کیفیت را در ۲۲ مدل و با اندازه‌های متنوع از ۶۰ تا ۱۸۰ سانت تولید نمود.

محصولات تولیدی این شرکت، دارای استاندارد CE اروپا و استاندارد ملی ایران بوده و از بالاترین راندمان حرارتی در نوع خود برخوردار می باشند. همچنین علاوه بر پکیج های دیواری، پکیج های زمینی منبع دار به جهت تامین آبگرم بهداشتی فراوان و نیاز گرمایشی همزمان چندین واحد مسکونی، طراحی و تولید گردیده است تا در اختیار مشتریان گرامی قرار گیرد. پکیج دیواری ایران رادیاتور مدل اِل در سیستم گرمایش به صورت رادیاتور میتواند تا 150 مترمربع زیربنا را پشتیبانی کند و درصورتی که سیستم گرمایشی به صورت گرمایش از کف باشد میتواند تا 100 متر مربع زیربنا را پوشش دهد. با توجه به فراگیری هر چه بیشتر پکیج دیواری ، اکثر مصرف کنندگان خواستار این هستند که بدانند رادیاتور پنلی یا پره ای با پکیج کارایی بهتری را دارند.

فن کویل سقفی کانالی گلدیران GL مدل GLKT3H-2200

از طریق این نمایشگر در صورت خرابی دستگاه عیب دستگاه توسط کد به مصرف کننده نمایش داده می شود. بطور کلی نصب و راه اندازی و خدمات بعد از فروش کلیه پکیج های دیواری ایران رادیاتور باید فقط توسط شبکه گسترده سرویسکاران مجاز این شرکت که دارای بیش از 1000 شعبه در سراسر کشور میباشند انجام گیرد. بدیهی است پس از خرید دستگاه جهت انجام هماهنگی های مربوطه جهت نصب پکیج اقدام خواهد گردید. بطور کلی نصب و راه اندازی و خدمات بعد از فروش کلیه پکیج های دیواری ایران رادیاتور باید فقط توسط شبکه گسترده سرویسکاران مجاز این شرکت که دارای بیش از ۱۰۰۰ شعبه در سراسر کشور میباشند انجام گیرد. قطر دودکش های پکیج شوفاژدیواری ایران رادیاتور مدل L36FF برابر ۶۰/۱۰۰ mm می باشد. این مدل پکیج از نوع دو مبدل (یک مبدل برای تأمین گرمایش رادیاتورها و مبدل دیگر برای تأمین آبگرم مصرفی) می‌ و همچنین قطر لوله‌های مدار گرمایش 4/3 اینچ و قطر لوله‌های آب گرم و سرد، 1/2 اینچ است.

رادیاتور پنلی سانیکا 60 سانت مدل PKKP600

بهتر است مدلی از رادیاتورها را انتخاب نمایید که بتوانید به راحتی تمیز کنید تا راندمان حرارتی رادیاتور بالاتر برود. اگر از رادیاتور پره‌ای خریداری می‌کنید بهتر است مدلی را انتخاب کنید که در بازار به وفور موجود باشد. این امر از آن‌جهت است‌که اگر رادیاتور شما خراب شد بتوانید پره‌ی آن را تعویض نمایید.

پکیج شوفاژ دیواری ایران رادیاتور مدل LR24FF از نوع پکیج های سه مبدل دیجیتال و از نوع فن دار می باشد. با گسترش جوامع شهری و فرهنگ آپارتمان نشینی، لزوم استقلال در واحدهای مسکونی و بهینه سازی مصرف سوخت باعث شده است که موتورخانه های سنتی جای خود را به پکیج های دیواری بدهند. پکیج های ایران رادیاتور جهت تامین نیاز گرمایشی و آبگرم بهداشتی ساختمان براساس استانداردهای روز دنیا طراحی و تولید می گردد. در ساخت این محصول از قطعات تولیدکننده های معتبر اروپایی استفاده شده است.

پکیج های دومبدله، پکیج هایی هستند که یک مبدل برای سیستم گرمایش رادیاتورها و یک مبدل برای تأمین آبگرم مصرفی در آنها تعبیه شده است. پکیج ECO24 از نوع پکیج های فن دار میباشد که دود وگازهای احتراق توسط دودکش در مسیر عمودی و افقی توسط فن موجود در دستگاه به آسانی خروج پیدا می کنند .متریال استفاده شده در این پکیج از تولیدکننده های معتبر اروپایی استفاده شده است. محصولات شرکت ایران رادیاتور دارای استاندارد CE اروپا و استاندارد ملی ایران بوده و از بالاترین بازدهی حرارتی در نوع خود برخوردار می باشند . در رادیاتور ها واحدی به نام بازده حرارتی وجود دارد که نشان دهنده میزان حرارت انتقال یافته می باشد. برای مثال 100 سانترادیاتور پنلی ایساتیس 1832 کیلو کالری بر ساعت بازده حرارتی دارد و در مقابل 12 پرهرادیاتور پره ای بوتان که همان اندازه 100 سانت را دارد بازده حرارتی برابر 1896 کیلو کالری بر ساعت دارد .

پکیج شوفاژ دیواری ایران رادیاتور مدل L 24FF

از آنجائیکه استفاده از این محصولات در ایران رو به افزایش است بنابراین باید در خرید آن دقت لازم را به عمل آورد. از جمله عواملی که می تواند در قیمت آن تأثیرگذار باشد، کیفیت ساخت قطعات به کار رفته در یک پکیج شوفاژ دیواری است. هر چه پکیج شوفاژ مجله خبری تاسیسات ساختمانی دیواری از قطعات با کیفیت بالاتری ساخته شود به همان اندازه قیمت یک پکیج نیز افزایش می یابد. از طرف دیگر برخی از شرکت ها از قطعات بی کیفیت و نامرغوبی برای محصول خود استفاده می کنند تا به قیمت پایین تری برسند و مشتریان بیشتری را جذب کنند.

  • در واقع نوع لوله‌ای رادیاتور بیشتر برای دستشویی، حمام و محیط‌ های مرطوب مناسب می باشد.
  • برخی از این پکیج ها از قابلیت های جدید و اضافه ای برخوردار هستند و این می تواند باعث افزایش قیمت نهایی آنها گردد.
  • لازم به ذکر است که برخی از انواع این محصولات گرمایشی نیز، از آب گرم برای تامین انرژی، استفاده می‌کنند.