پکیج شوفاژ دیواری ایران رادیاتور L24FF فروش پکیج و رادیاتور در تبریز-رادیاتور پارس

برای اينكه سطوح گرمايي اين رادياتور را افزايش دهند اطراف لوله ها را به تیغه هايی (پره هايی) متصل می کنند. حداکثر دمای آبگرم گرمایش در پکیج های فوق ۸۵ درجه سانتیگراد و حداکثر فشار آب سرد آنها، ۱۰ bar است. طبق مبحث 17 مقررات ملی ساختمان حداقل متراژ قابل تایید برای نصب پکیج در واحد آپارتمانی (مسکونی یا اداری) 64 متر مربع می باشد و در غیر اینصورت تعبیه دریچه تامین هوای تازه جهت احتراق مناسب در محل نصب پکیج الزامی است. طبق مبحث ۱۷ مقررات ملی ساختمان (۱۳۹۰) حداقل متراژ قابل تایید برای نصب پکیج در واحد آپارتمانی (مسکونی یا اداری) ۶۴ متر مربع می باشد و در غیر اینصورت تعبیه دریچه تامین هوای تازه جهت احتراق مناسب در محل نصب پکیج الزامی است. در زیر می توانید نظرات مردم در مورد رادیاتور پنلی را مطالعه نمایید و اگر شما نیز تجربه ای در مورد استفاده از این نوع رادیاتور دارید خوشحال می شویم که از طریق نظرات با ما در میان بگذارید.

رادیاتور پنلی لورچ مدل رز 80 سانتی متری

سعی کنید در هنگام نصب و اندازه‌گیری، حداقل فاصله‌ی مجاز را بین کف رادیاتور و کف زمین در نظر بگیرید. بهتر است بدانید چنانچه کف رادیاتور به زمین زمین تا سقف بیشتر از سه متر است دست نگهدارید. برای این محل‌ها بهتر است از وسایلی استفاده کنید که حالت دمندگی داشته باشند‌ فن کوئل بهترین‌گزینه برای این مورد است. حال که قصد خرید رادیاتور را دارید بهتر است تا برخی از نکات را در نظر بگیرید و سپس به خرید رادیاتور اقدام نمایید. ضمن اینکه در مدل‌های پنلی این رادیاتورها هستند که هیچ خطر سوزاندن را با خود حمل نمی‌کنند.

  • با رشد روزافزون پکیج های دیواری، نمایندگی پکیج شوفاژ دیواری نیز افزایش پیدا کرده است.
  • هر ابتدای فصول سرد سال که لازم است تا رادیاتورها مجددا فعال شوند، لازم است تا قبل از راه اندازی مجدد آن‌ها، نسبت به هواگیری هر یک از رادیاتورها به صورت دستی اقدام نمود.
  • در فروشگاه شعله باران نصب و راه اندازی پکیج های ایران رادیاتور به صورت رایگان انجام می شود.
  • رادیاتور که بعضی آن را با نام شوفاژ می نامند نوعی وسیله گرمایشی فلزی می باشد که به دیوار وصل می گردد و بر حسب فلز استفاده شده در آن انواع مختلفی دارد.
  • اما از آنجا که می ‌توان با کم یا زیاد کردن پره‌ ها آن‌ها را با محل نصب متناسب نمود، طرفداران خاص خود را دارند.

محصولات تولیدی این شرکت، دارای استاندارد CE اروپا و استاندارد ملی ایران بوده و از بالاترین راندمان حرارتی در نوع خود برخوردار می باشند. همچنین علاوه بر پکیج های دیواری، پکیج های زمینی منبع دار به جهت تامین آبگرم بهداشتی فراوان و نیاز گرمایشی همزمان چندین واحد مسکونی، طراحی و تولید گردیده است تا در اختیار مشتریان گرامی قرار گیرد. پکیج دیواری ایران مجله خبری تاسیسات ساختمانی رادیاتور مدل اِل در سیستم گرمایش به صورت رادیاتور میتواند تا 150 مترمربع زیربنا را پشتیبانی کند و درصورتی که سیستم گرمایشی به صورت گرمایش از کف باشد میتواند تا 100 متر مربع زیربنا را پوشش دهد. با توجه به فراگیری هر چه بیشتر پکیج دیواری ، اکثر مصرف کنندگان خواستار این هستند که بدانند رادیاتور پنلی یا پره ای با پکیج کارایی بهتری را دارند.

پکیج های دومبدله، پکیج هایی هستند که یک مبدل برای سیستم گرمایش رادیاتورها و یک مبدل برای تأمین آبگرم مصرفی در آنها تعبیه شده است. پکیج ECO24 از نوع پکیج های فن دار میباشد که دود وگازهای احتراق توسط دودکش در مسیر عمودی و افقی توسط فن موجود در دستگاه به آسانی خروج پیدا می کنند .متریال استفاده شده در این پکیج از تولیدکننده های معتبر اروپایی استفاده شده است. محصولات شرکت ایران رادیاتور دارای استاندارد CE اروپا و استاندارد ملی ایران بوده و از بالاترین بازدهی حرارتی در نوع خود برخوردار می باشند . در رادیاتور ها واحدی به نام بازده حرارتی وجود دارد که نشان دهنده میزان حرارت انتقال یافته می باشد. برای مثال 100 سانترادیاتور پنلی ایساتیس 1832 کیلو کالری بر ساعت بازده حرارتی دارد و در مقابل 12 پرهرادیاتور پره ای بوتان که همان اندازه 100 سانت را دارد بازده حرارتی برابر 1896 کیلو کالری بر ساعت دارد .

یا پکیج دیواری لازم دارید و یا زمینی و اینکه نوع مبدل حرارتی آن چیست. از طرفی نوع دودکش نیز مهم است چرا که در طبقات بالاتر که ارتفاع لوله دودکش از 3 متر کمتر می شود استفاده از پکیج های فن دار توصیه می شود. پکیج دیواری گازی ایران رادیاتور سری L با راندمان حرارتی 90 درصد برای استفاده در منازل و اماکن اداری تا متراژ 140 مترمربع مناسب می باشد.

رادیاتور برقی آدیسان 16پره