بایگانی‌های پکیج شوفاژ دیواری ایران رادیاتور سولار شوفاژ-رادیاتور پارس

برای اينكه سطوح گرمايي اين رادياتور را افزايش دهند اطراف لوله ها را به تیغه هايی (پره هايی) متصل می کنند. حداکثر دمای آبگرم گرمایش در پکیج های فوق ۸۵ درجه سانتیگراد و حداکثر فشار آب سرد آنها، ۱۰ bar است. طبق مبحث 17 مقررات ملی ساختمان حداقل متراژ قابل تایید برای نصب پکیج در واحد آپارتمانی (مسکونی یا اداری) 64 متر مربع می باشد و در غیر اینصورت تعبیه دریچه تامین هوای تازه جهت احتراق مناسب در محل نصب پکیج الزامی است. طبق مبحث ۱۷ مقررات ملی ساختمان (۱۳۹۰) حداقل متراژ قابل تایید برای نصب پکیج در واحد آپارتمانی (مسکونی یا اداری) ۶۴ متر مربع می باشد و در غیر اینصورت تعبیه دریچه تامین هوای تازه جهت احتراق مناسب در محل نصب پکیج الزامی است. در زیر می توانید نظرات مردم در مورد رادیاتور پنلی را مطالعه نمایید و اگر شما نیز تجربه ای در مورد استفاده از این نوع رادیاتور دارید خوشحال می شویم که از طریق نظرات با ما در میان بگذارید.

سعی کنید در هنگام نصب و اندازه‌گیری، حداقل فاصله‌ی مجاز را بین کف رادیاتور و کف زمین در نظر بگیرید. بهتر است بدانید چنانچه کف رادیاتور به زمین زمین تا سقف بیشتر از سه متر است دست نگهدارید. برای این محل‌ها بهتر است از وسایلی استفاده کنید که حالت دمندگی داشته باشند‌ فن کوئل بهترین‌گزینه برای این مورد است. حال که قصد خرید رادیاتور را دارید بهتر است تا برخی از نکات را در نظر بگیرید و سپس به خرید رادیاتور اقدام نمایید. ضمن اینکه در مدل‌های پنلی این رادیاتورها هستند که هیچ خطر سوزاندن را با خود حمل نمی‌کنند.

  • در حقیقت می ‌توان گفت تنها تفاوت شوفاژو رادیاتور این دو سیستم این است که سیستم شوفاژ در محل موتورخانه یک ساختمان، قرار می ‌گیرد.
  • اخرین ویژگی این رادیاتور، ۱۰ سال گارانتی است که می‌توان به آن اشاره نمود.
  • اگر به اطلاعاتی در رابطه با پمپ ٬ ابعاد و سایر قسمت های فنی محصول نیاز دارید می توانید به قسمت اطلاعات بیشتر محصول مراجعه کرده و اطلاعات مورد نیاز خود را به دست آورید .
  • ضمن اینکه در مدل‌های پنلی این رادیاتورها هستند که هیچ خطر سوزاندن را با خود حمل نمی‌کنند.
  • علت این امر آن است که همانطور که گفتیم می‌توانید با کم یا زیاد کردن پره‌های رادیاتور، آن‌ها را نسبت به محیط‌ مناسب‌سازی نمایید.
پکیج های دومبدله، پکیج هایی هستند که یک مبدل برای سیستم گرمایش رادیاتورها و یک مبدل برای تأمین آبگرم مصرفی در آنها تعبیه شده است. پکیج ECO24 از نوع پکیج های فن دار میباشد که دود وگازهای احتراق توسط دودکش در مسیر عمودی و افقی توسط فن موجود در دستگاه به آسانی خروج پیدا می کنند .متریال استفاده شده در این پکیج از تولیدکننده های معتبر اروپایی استفاده شده است. محصولات شرکت ایران رادیاتور دارای استاندارد مجله خبری تاسیسات ساختمانی CE اروپا و استاندارد ملی ایران بوده و از بالاترین بازدهی حرارتی در نوع خود برخوردار می باشند . در رادیاتور ها واحدی به نام بازده حرارتی وجود دارد که نشان دهنده میزان حرارت انتقال یافته می باشد. برای مثال 100 سانترادیاتور پنلی ایساتیس 1832 کیلو کالری بر ساعت بازده حرارتی دارد و در مقابل 12 پرهرادیاتور پره ای بوتان که همان اندازه 100 سانت را دارد بازده حرارتی برابر 1896 کیلو کالری بر ساعت دارد .

پکیج دیواری ایران رادیاتور L24FF

محصولات تولیدی این شرکت، دارای استاندارد CE اروپا و استاندارد ملی ایران بوده و از بالاترین راندمان حرارتی در نوع خود برخوردار می باشند. همچنین علاوه بر پکیج های دیواری، پکیج های زمینی منبع دار به جهت تامین آبگرم بهداشتی فراوان و نیاز گرمایشی همزمان چندین واحد مسکونی، طراحی و تولید گردیده است تا در اختیار مشتریان گرامی قرار گیرد. پکیج دیواری ایران رادیاتور مدل اِل در سیستم گرمایش به صورت رادیاتور میتواند تا 150 مترمربع زیربنا را پشتیبانی کند و درصورتی که سیستم گرمایشی به صورت گرمایش از کف باشد میتواند تا 100 متر مربع زیربنا را پوشش دهد. با توجه به فراگیری هر چه بیشتر پکیج دیواری ، اکثر مصرف کنندگان خواستار این هستند که بدانند رادیاتور پنلی یا پره ای با پکیج کارایی بهتری را دارند.

پکیج شوفاژ دیواری ایران رادیاتور مدل LR24FF از نوع پکیج های سه مبدل دیجیتال و از نوع فن دار می باشد. با گسترش جوامع شهری و فرهنگ آپارتمان نشینی، لزوم استقلال در واحدهای مسکونی و بهینه سازی مصرف سوخت باعث شده است که موتورخانه های سنتی جای خود را به پکیج های دیواری بدهند. پکیج های ایران رادیاتور جهت تامین نیاز گرمایشی و آبگرم بهداشتی ساختمان براساس استانداردهای روز دنیا طراحی و تولید می گردد. در ساخت این محصول از قطعات تولیدکننده های معتبر اروپایی استفاده شده است.

دیگران را با نوشتن نظرات خود، برای انتخاب این محصول راهنمایی کنید.

از آنجائیکه استفاده از این محصولات در ایران رو به افزایش است بنابراین باید در خرید آن دقت لازم را به عمل آورد. از جمله عواملی که می تواند در قیمت آن تأثیرگذار باشد، کیفیت ساخت قطعات به کار رفته در یک پکیج شوفاژ دیواری است. هر چه پکیج شوفاژ دیواری از قطعات با کیفیت بالاتری ساخته شود به همان اندازه قیمت یک پکیج نیز افزایش می یابد. از طرف دیگر برخی از شرکت ها از قطعات بی کیفیت و نامرغوبی برای محصول خود استفاده می کنند تا به قیمت پایین تری برسند و مشتریان بیشتری را جذب کنند.

فن کویل سقفی کانالی گلدیران GL مدل GLKT3H-2200