پکیج دیواری ایران رادیاتور L36FF لوکس تاسیسات-رادیاتور پارس

یکی از این وسایل و ابزارها که بسیار مورد توجه قرار گرفته است، پکیج شوفاژ دیواری است. از دیگر وسائل و تجهیزاتی که در ساختمان‌های امروزی به آن‌ها نیاز داریم انواع مختلف مشعل است. انواع خرید مشعل ایران رادیاتور برای این منظور طراحی و تولید شده‌اند. علاوه بر موارد ذکر شده، خرید داکت اسپیلت ایران رادیاتور نیز در پاسخ به نیاز ساختمان‌ها به تاسیسات حراراتی تهیه و عرضه شده است که در میان ایرانیان کاملا شناخته شده هستند.

علت این امر آن است که همانطور که گفتیم می‌توانید با کم یا زیاد کردن پره‌های رادیاتور، آن‌ها را نسبت به محیط‌ مناسب‌سازی نمایید. از طرفی هر پره قابلیت تعمیر و تعویض دارد که نسبت به رادیاتور پنلی یک مزیت محسوب می‌شود. رادیاتور پنلیبا توجه به جنس آن که از فولاد می باشد قیمت بسیار مناسبتری را نسبت به رادیاتور پره ای دارد در نتیجه با استفاده از رادیاتور پنلی به شدت در هزینه ها صرفه جویی می شود. به طور مثال رادیاتور پنلی 100 سانت ایساتیس دارای ضریب حرارتی 1882 کیلو کالری بر ساعت و 12 پره رادیاتور پره ای بوتان با طول 96 سانت دارای 1840 کیلو کالری می باشد . برای نصب پکیج‌های ایران رادیاتور کافیست با شماره 1600 تماس بگیرید تا مجریان مجاز شرکت ایران رادیاتور به محل زندگی شما آمده و پکیج‌ را برای شما نصب می‌کند. از دیگر رادیاتورهای موجود در بازار، رادیاتورهای برقی هستند که انرژی مورد نیاز برای فعالیت‌شان را از برق ساختمان تأمین می‌کنند و به سیستم‌های حرارت مرکزی مانند پکیج و موتورخانه متصل نیستند.

خطهای تولید رادیاتور پنلی عمدتا ربات های برش تمام اتوماتیک و دستگاه های جوش تمام اتوماتیک و حوضچه های رنگ و رنگ آمیزی رباتیک می باشد. پکیج‌های زمینی در ساختمان‌های با مساحت بالا که نیاز به حجم آب مصرفی زیادی دارند استفاده می‌شود و از پکیج‌های دیواری در ساختمان‌هایی با مساحت کم استفاده می‌شود. با سرد شدن هوا، برای گرم نگه داشتن خانه می‌توانیم از انواع پکیج‌های مجله خبری تاسیسات ساختمانی موجود در بازار که بهتر از وسایل گرمایشی دیگر هستند استفاده کنیم. ویژگی مورد توجه دیگر قیمت مناسب و نوع اتصالات و سهولت در نصب آن است. در ضمن حتما حواستان باشد که هر وسیله ای که می خرید از جمله رادیاتور می بایست از پشتیبانی خدمات و گارانتی تعویض مناسب برخوردار باشند. ازاين رادياتورها برای گرم کردن بعضی نقاط کم اهمیت مثل انباری يا گلخانه مصرف می گردد .

  • نسبت به دیگر مدل های پکیج ایران رادیاتور، دستگاه های سری E نماد سادگی و کارایی هستند درحالی که تمامی امکانات اساسی و ویژگی های بارز پکیج های ایران رادیاتور در آنها جاریست.
  • پکیج ایران رادیاتور به مدت 2 سال از تاریخ راه‌اندازی شامل گارانتی هستند همچنین ۱۰ سال پس از نصب تامین و عرضه قطعات تضمین شده جهت آسایش خاطر شما تولید می گردد.
  • این کارخانه رادیاتور پنلی با کیفیت را در ۲۲ مدل و با اندازه‌های متنوع از ۶۰ تا ۱۸۰ سانت تولید نمود.
  • بدنه‌ی بالا و استحکام بدنه از ویژگی‌های اصلی این محصولات شناخته می‌شود.
  • از جمله جنس‌های این شوفاژها می‌توان به رادیاتورهای پره‌ای آلومینیومی و یا فولادی اشاره کرد.

البته ذکر این نکته نیز مهم است که این هوا گیری مداوم باعث پایین آوردن عمر مفید پمپ و منبع انبساط پکیج دیواری شما خواهد شد. در نتیجه در صورت استفاده از پکیج دیواری انتخاب رادیاتور پنلی می تواند گزینه بهتری باشد. ظرفیت حرارتی خروجی پکیج های شوفاژ دیواری ایران رادیاتور مدل L28FF، برابر ۲۴۰۸۰ KCal/Hr معادل ۲۸ KW می باشد. پکیج های شوفاژ دیواری ایران رادیاتور در انواع و کاربردهای مختلفی تولید می گردندکه می توان به مدل های فن دار،بدون فن ، تک مبدل،دو مبدل ، سه مبدل ، آنالوگ و دیجیتال در ظرفیت های تا اشاره نمود. پکیج های شوفاژ دیواری ایران رادیاتور در انواع و کاربردهای مختلفی تولید می گردندکه می توان به مدل های فن دار،بدون فن ، تک مبدل،دو مبدل ، سه مبدل ، آنالوگ و دیجیتال در ظرفیت های ۲۴۰۰۰ تا ۳۶۰۰۰ اشاره نمود.

اجزاء شوفاژ

اما امروزه استفاده از اینترنت و فضای مجازی در تمام بخش های زندگی ما رخنه کرده است و برای خرید هر چیزی اول از همه به اینترنت رجوع می کنیم. خرید اینترنتی پکیج شوفاژ دیواری نیز یکی دیگر از راه های سفارش و خرید این محصول است که برای بسیاری از مردم حائز اهمیت است. در خرید اینترنتی می توان محصولات متنوعی را مشاهده کرد و برای خرید انتخاب هوشمندانه تری داشت. البته باید از معتبر بودن سایت اطمینان حاصل کنید تا بتوانید با خرید محصول خود به آنچه می خواهید برسید. هزینه یک شوفاژ، شامل هزینه و قیمت نصب سیستم و هم‌چنین خرید آن است. در حال حاضر، قیمت رادیاتور شوفاژ فن دار با نوع بدون فن این تجهیزات، دارای تفاوت‌هایی است و بازه‌ها و رده‌های قیمتی متفاوتی برای هر یک توسط تولید کنندگان مختلف در نظر گرفته می‌شود.

رادیاتور پنلی ایران رادیاتور 140 سانتی متری