بایگانی‌های پکیج شوفاژ دیواری ایران رادیاتور سولار شوفاژ-رادیاتور پارس

تنها ایراد این نوع از رادیاتور این است که بر خلاف نوع پره‌ای نمی ‌توان آن را بر حسب بزرگی یا کوچکی محیط کم یا زیاد نمود. در سایت مرجع و فروشگاهی دماتجهیز ، اطلاعات و قیمت های تضمین شده پکیج ایران رادیاتور با گارانتی اصل جهت برخورداری شما عزیزان از حس خوب خرید بهینه و هوشمند ارائه گردیده است. پکیج ایران رادیاتور به مدت 2 سال از تاریخ راه‌اندازی شامل گارانتی هستند همچنین ۱۰ سال پس از نصب تامین و عرضه قطعات تضمین شده جهت آسایش خاطر شما تولید می گردد.

رادیاتور دیواری آلومینیومی

اگر مدل‌های پنلی را یک رنگ با کیفیت بزنند بسیاری از معایب آن مانند زنگ زدن از بین می‌رود. ظاهر شیک و منحصر به فرد، بدون رسوب، قابلیت نظافت آسان، قابلیت حمل ونقل آسان از ویژگی اصلی این رادیاتور است. جنس پره‌ها از آلومینیوم است که در مقابل زنگ زدگی بسیار مقاوم است. به همین دلیل در مناطقی مانند مناطق مرطوب شمالی بیشتر از این رادیاتور استفاده می‌شود. بهتر است تا در محلی که قرار است شوفاژ نصب شود بین کف و سقف نهایتا ۳ متر ارتفاع باشد.

اخرین ویژگی این رادیاتور، ۱۰ سال گارانتی است که می‌توان به آن اشاره نمود. بدنه‌ی بالا و استحکام بدنه از ویژگی‌های اصلی این محصولات شناخته می‌شود. به علت استفاده از ورق گالوانیزه، نه سایش و نه زنگ زدگی در این رادیاتورها هیچ معنا و مفهومی ندارد. در سال ۲۰۰۰ محصول مشترک ایران و ایتالیا جنرال والترو بود که بر پایه‌ی دانش و تکنولوژی روز ایتالیا تولید شد. کارخانجات معروف بوتان نیز رادیاتور پنلی خود را در هجدهمین نمایشگاه بین‌المللی در تهران برای بازدیدکنندگان برای بار اول به نمایش گذاشت.

  • قابلیت نطافت آسان، پوشش دهی با رنگ، بازدهی حرارتی بالا دیگر ویژگی‌های این رادیاتور است.
  • البته اگر قرار باشد خانه‌ای نوساز تحویل بگیرید نیز بهتر است از همان ابتدا در پی سیستم‌گرمایش خانه باشید.
  • پکیج‌ها در 2 مدل پکیج دیواری و پکیج زمینی و 2 نوع مخزن دار و بدون مخزن تولید می‌شوند.
  • نصب آسان و ۱۲ سال گارانتی اخرین ویژگی‌های این رادیاتور پنلی به حساب می‌آید.

در نتیجه آنچه بیشتر مورد توجه است استفاده روز افزون پکیج شوفاژ دیواری در بین خانواده های ایرانی و بسیاری از ساختمان ها است. این به خاطر کارکرد راحت و آسان پکیج های دیواری است که می توانند در هر لحظه آب گرم را تولید کنند و از طرف دیگر هر واحد را مستقل از دیگر واحدها صاحب منبع مجله خبری تاسیسات ساختمانی تولید آب گرم، می کنند. در ادامه می خواهیم در مورد انواع و قیمت پکیج شوفاژ دیواری نکاتی را عنوان کنیم که ممکن است برای شما مفید واقع شود. امروزه با پیشرفت هایی که در امر گسترش آسایش در بین خانواده ها شده است، استفاده از وسایل مختلف در زندگی انسان ها بیشتر نمود پیدا کرده است.

نمایندگی پکیج شوفاژ دیواری

【آسان و ایمن برای استفاده】 همراه با لوازم جانبی و کتابچه راهنمای کاربر ، نصب آسان دیوار نصب می کند فضای بیشتری در اتاق است. روی سیستم های آب گرم کار می کند و کاملاً بی صدا اتاق را بدون خشک کردن پوست و چشم گرم نگه می دارد. پکیج‌ها در 2 مدل پکیج دیواری و پکیج زمینی و 2 نوع مخزن دار و بدون مخزن تولید می‌شوند. رادیاتورهایی که از آلومینیوم در تولید آن‌ها استفاده شده است، سبک بوده و در مقایسه با دو نوع دیگر، از نظر ظاهری جلوه و ظاهر زیباتری دارند.

رادیاتور ایران رادیاتور مدل ترمونو TERMONO 500