پژو پارس LX صفر تحویل فوری خرید نقدی و شرایطی کار ویترین | behtarinyab

وقتی ماشین در زندگی مردم به یک نیاز انکار نشدنی تبدیل شده است، مراکز فروش هر شروطی که در نظر بگیرند، متقاضی مجبور به پذیرش است. اما مجموعه‌هایی که شرایط اقتصادی کشور را درک می‌کنند و از وضع معیشت مردم خبر دارند تلاش می‌کنند شرایط معامله را به گونه‌ای بچینند که هم خودشان سود کنند و هم مردم. امکان خرید خودرو با کمترین سرمایه یکی از همین مزایای طلایی است که سایا خودرو برای مشتریانش در نظر گرفته است.

واقعیت این است که وقتی قرار باشد درباره تجربه رانندگی و کیفیت سواری یک خودرو صحبت کنیم، باید به پلتفرم و شاکله اصلی فروش اقساطی پژو ۲۰۷ سقف شیشه ای آن باز گردیم. به رغم تفاوت قیمت پرشیا با سورن پلاس، اما هر دو خودرو روی پلتفرم پژو 405 فرانسه ساخته و پرداخته شده‌اند. اگرچه رقیب اصلی پژو پارس LX، یعنی تندر 90، در بخش فنی عملکرد بهتری داشته است؛ اما عملکرد فنی بهتر تنها خواستۀ مشتریان نیست و ظاهر خودرو نیز اهیت دارد. پژو پارس LX علاوه بر عملکرد فنی مناسب، ظاهر زیباتر و به روزتری نسبت به ال90 داشته و همین موضوع آن را به یکی از اولویت های خرید مردم تبدیل کرده است.

  • بنابراین علاوه بر اینکه قیمت ماشین پارس تیوفایو  و ال نود در تصمیم نهایی شما می‌تواند تاثیرگذار باشد، بررسی ایمنی هم یکی از مولفه‌های تعیین کننده برای تصمیم‌گیری قطعی خرید یک خودرو خواهد بود.
  • به عنوان مثال، روی فرمان پژو پارس کلیدهای قطع و وصل تماس و کلیدهای کم و زیاد کنترل سیستم صوتی خودرو قرار دارند و فرمان چهارپره خودرو نیز دسترسی آسانی دارد و چرم مورد استفاده در آن کیفیت خوبی دارد.
  • این دسته افراد سعی می کنند با سرمایه کم اتومبیل قسطی خریداری کنند و با بخش دیگری از سرمایه خود به دیگر فعالیت های درآمدزایی بپردازند.
  • با توجه به تمرکز جدی بر فروش اقساطی پژو پارس، شما نیز می‌توانید از این فرصت استفاده کرده و پژو پارس xu7p را خریداری کنید.

علاوه بر اینها قسمت عقب خودرو نیز مورد عمل جراحی قرار گرفت و زیباتر شد، عاملی که در بین خریداران ایرانی مورد توجه قرار گرفت و در فروش فوری و اقساطی خودرو تاثیر گذار بود. از جمله مزیتهای خرید اقساطی خودرو از سپند خودرو میتوان به تحویل فوری- ثبت سند به نام خریدار و بازپرداخت اقساط در دراز مدت اشاره کرد. همچنین پیش از تحویل خودرو به مشتری هیچ پیش پرداختی دریافت نشده و امکان خریدی آسان و مطمئن برای خریداران فراهم است. دلیل وجود پسوند در انتهای نام پژو پارس جدید، مجهز بودن این خودرو به موتوری با نام tu5 است.

مقایسه توان فنی و پیشرانه پارس تیوفایو و سمند سورن پلاس

این مدل ها عبارت هستند از پژو پارس سال، پژو پارس LX، پژو پارس ELX، پژو پارس اتوماتیک و پژو پارس دوگانه سوز. در نهایت با وجود توقف تولید پژو پارس اتومات، خریداران خودرو در ایران همچنان می توانند این خودرو را از طریق فروش اقساطی در سایت سایا خودرو خریداری کنند. پایان تولید پژو پارس اتومات شاید برای برخی خبر ناامیدکننده باشد، اما در دسترس بودن فروش اقساطی راه حل مناسبی برای کسانی است که همچنان مایل به داشتن یکی از این سدان های محبوب هستند. مدل دوگانه سوز پژو پارس، اگرچه در هزینه بنزین صرفه جویی می کند اما در مقایسه با دیگر مدل ها از امکانات کمتری برخودار است.

کدام مدل پژو پارس برای من بهتر است؟

میزان محبوبیت این موتور به حدی است که طبق تحقیقات نقش تعیین کننده‌ای در میزان درخواست مشتریان برای خرید خودرو دارد. اگر خاطرتان باشد در سال ۱۳۷۹، اتومبیل جدیدی توسط ایران خودرو معرفی شد که مردم از آن به عنوان ماشین رده بالاتر و لوکس تر پژو ۴۰۵ یاد می کردند؛ آن خودرو پرشیا نام داشت. پرشیا از همان بدو ورود به بازار به علت ظاهر زیباتر، کابین جادارتر و باکیفیت تر و همچنین عملکرد فنی بهتر نسبت به ۴۰۵، محبوبیت بسیار زیادی نزد مردم برای خود دست و پا کرد. جالب است بدانید محصول جدید ایران خودرو ابتدا پژو سفیر نام داشت، اما مدتی بعد نام آن به پرشیا تغییر کرد.

قیمت محصولات ایران خودرو پارس tu5 چگونه تعیین می‌شود؟

پژو پارس LX صفر تحویل فوری خرید نقدی و شرایطی کار ویترین | behtarinyab