پکیج شوفاژ دیواری گازی ایران رادیاتور مدل LR24FF شرکت فنی مهندسی شعله باران-رادیاتور پارس

البته در نظر گرفتن این نکته ضروری می باشد که باید در توجه داشته باشید که پمپ های پکیج های دیواری برای گرمایش از طریق رادیاتورها و فن کویل ها طراحی شده است و برای گرمایش کف مناسب نیستند و نیاز به پمپ خطی کمکی وجود دارد . تمامی پکیج های سری L ایران رادیاتور دو مبدله و فن دار می باشند و پنل این دسته از محصولات دیجیتال می باشد . اگر به اطلاعاتی در رابطه با پمپ ٬ ابعاد و سایر قسمت های فنی محصول نیاز دارید می توانید به قسمت اطلاعات بیشتر محصول مراجعه کرده و اطلاعات مورد نیاز خود را به دست آورید . کلیه پکیج های شوفاژ دیواری ایران رادیاتور، دارای گارانتی ۲ ساله و خدمات پس از فروش می باشند، اما پرداخت هزینه نصب و اتصالات پکیج ها، بر عهده مشتریان است. شیر گاز پکیج دیواری ایران رادیاتور دارای جرقه زن و برقی نیز می باشد که محصول شرکت sit ایتالیا میباشد. پکیج دیواری ایران رادیاتور سری E با راندمان حرارتی 93 درصد برای استفاده در منازل و اماکن اداری تا متراژ 130 مترمربع مناسب می باشد.

مقایسه محصولات

در حقیقت می‌توان گفت تنها تفاوت این دو سیستم این است که سیستم شوفاژ در محل موتورخانه یک ساختمان، قرار می‌گیرد. این در حالی است که رادیاتورها از انواع تجهیزاتی هستند که در اتاق و یا آپارتمان شما نصب می‌گردند. این پکیج دیواری دارای فن است که خروج دود و گازهای احتراق را در مسیرهای مختلف عمودی یا افقی تا بیرون از ساختمان با استفاده از جریان هوای اجباری فن تسهیل می‌نمایند. رادیاتور حوله خشک‌کن از دیگر رادیاتورهایی که می‌توان در حمام نصب کرد، رادیاتورهای حوله خشک کن است که قادر است گرمای مورد نیاز در حمام را نیز تامی‌ن می‌کند. کارایی و راندمان بالا، مصرف کمتر انرژی و کاهش می‌زان رطوبت در حمام از نکات خوبی است که می‌ توان در مورد این رادیاتور به آنها اشاره کرد. رادیاتور‌های پنلی نسل جدید رادیاتورهای فولادی هستند؛ البته سعی شده تمام اشکالاتی که در فولادی‌ها وجود دارد، در این پنل اصلاح شود و کارایی و عمر مفید آن افزایش پیدا کند.

برای جلوگیری از یخ زدگی گاز ، تنظیم کننده خودکار جریان گاز در آن در نظر گرفته شده است. بهتر است در نظرات خود از تمرکز روی عناصر متغیر مثل قیمت، پرهیز کنید. دیگران را با نوشتن نظرات خود، برای انتخاب این محصول راهنمایی کنید.

  • سیستم شوفاژ برای ایجاد حرارت و گرم نمودن آب، از اجزا و بخش‌هایی به وجود آمده است.
  • در این نوع سیستم ها بدلیل اینکه آبگرم مصرفی تماس مستقیم با شعله های مشعل ندارد بنابراین رسوب گذاری جداره های داخلی مبدل صفحه ای به مراتب دیرتر از پکیج تک مبدل اتفاق می افتد.
  • آب، داخل لوله‌هایی که درون رادیاتورها تعبیه شده اند حرکت می‌کند و در اثر این حرکت و جا‌به‌جایی، گرما نیز منتقل شده و محیط اطراف به خوبی گرم می‌شود.
  • رادياتورهای حوله ای از شكل خاصی برخوردار می باشند که برای خشك کردن حوله و لباس در حمام يا در کنار استخرها و ساير نقاطی که طراح صلاح بداند کاربرد دارند.

از دیگر عوامل اثرگذار بر قیمت پکیج های شوفاژ دیواری می توان به امکاناتی که در آن به کار می رود اشاره کرد. برخی از این پکیج ها از قابلیت های جدید و اضافه ای برخوردار هستند و این می تواند باعث افزایش قیمت نهایی آنها گردد. امروزه با مجله خبری تاسیسات ساختمانی توجه به استفاده روز افزون از سیستم های گرمایشی جدید از قبیلپکیج دیواری ، صحبت در مورد اینکه چه نوع رادیاتور می تواند بهترین گرمایش را ایجاد کند داغ شده است . در این میان عمده رقابت بین رادیاتور پنلی و رادیاتور پره ای می باشد.

Quality کیفیت برتر】 ساخته شده با آلومینیوم با کیفیت بالا در برابر خراش ، بخاری دیواری شوفاژ دیواری دوام و عملکرد عالی را ارائه می دهد. رادیاتورها بر اساس ماده‌ای که از آن در تولیدشان استفاده می‌شود به سه دسته آلومینیومی، فولادی و چدنی تقسیم می‌شوند. در رادياتور قرنیزی پوستهای آلومینیومی شبیه به قرنیز تولید میگردد و با توجه به قابلیت شكل پذيری پوشش رنگ مقاومت و سختی آلومینیوم اين امكان را به وجود میآورد که يك رادياتور طولی در پشت اين پوسته قرار گیرد که جنس لولهها هم مانند پوسته از آلومینیوم است. سیستم گرمايش قرنیزی جايگزين قرنیزهای متداول به کار رفته در ساختمانها اعم از مسكونی و اداری و حتی تجاری شده و با ظاهر و ابعادی در حد قرنیز کاربری گرمايشی را نیز به قرنیز اضافه مینمايد. عدم جاگیري و اشغال فضاي محیط و اتاق و تأثیر نداشتن آن در چیدمان و دکوراسیون محیط داخلي و عدم نیاز به قرنیز کاري محیط داخلي و اتاقها از مزايای آن است.

پکیج دیواری گازی ایران رادیاتور مدل L28FF با راندمان حرارتی 93 درصد برای استفاده در منازل و اماکن اداری تا متراژ 160 مترمربع مناسب می باشد. پکیج دیواری گازی ایران رادیاتور مدل L28FF از نوع پکیج‌های فن دار است که خروج دود و گازهای احتراق دودکش پکیج را در مسیرهای مختلف عمودی یا افقی تا بیرون از ساختمان با استفاده از جریان هوای اجباری فن تسهیل می‌نمایند. همچنین در صورت نصب پکیج در بالکن یا هر فضای باز دیگر، استفاده از پکیج فن دار جهت عبور آسان دود و گازهای احتراق ضروری است. جهت جلوگیری از تشکیل رسوب املاح آب در مبدل حرارتی پکیج دیواری ایران رادیاتور، تهیه و نصب رسوب گیر پلی فسفات در مسیر لوله آب ورودی به پکیج توصیه می‌گردد. در پکیج های دو مبدل یا مونوترمیک ، از دو نوع مبدل استفاده می شود. مبدل اصلی () که برای گرمایش محیط از آن استفاده می شود و مبدل صفحه ای () برای تامین آبگرم مصرفی بهداشتی.

انواع پکیج های ایران رادیاتور مدل پکیج دیواری و زمینی

این پکیج دارای دو مبدل (آبگرم مدار رادیاتور و آبگرم مصرفی واحد) نیز است و معمولا مناسب برای متراژ های تا 150 مترمربع استفاده می شود. ایران رادیاتور یکی از رادیاتورهای معروفی است که هم مشتریان و فروشندگان، هم پیر و جوان که قصد خریدن رادیاتور ندارند به خوبی نامش را می‌شناسند. این رادیاتور در سال ۱۹۳۶ به بهره برداری رسید و همچنان یکی از پیشگامان این صنعت است.