بایگانی‌های پکیج شوفاژ دیواری ایران رادیاتور سولار شوفاژ-رادیاتور پارس

رادیاتور پنلیبه نام های ترکیه ای یا آلمانی دیده می شود که متاسفانه واقعیت ندارد . برخی از شرکت های ایرانی با گرفتن نمایندگی از طرف های خارجی رادیاتور پنلی با برندهای آن ها را در ایران تولید می کنند. قطر لوله های مدار گرمایش در این دستگاه ها برابر 3/4 اینچ است و قطر لوله های آب گرم و سرد آنها، 1/2 اینچ می باشد. این مدل آنالوگ و گرمایشی است، برچسب انرژی B دارد، فاقد عیب یاب دیجیتال و برنامه ریز، گرمایش اسمی 28000Kcal، توان خروجی 28 kw، ظرفیت حرارتی 24080Kcal/h، بقیه موارد فنی دستگاه مانند مدل های قبل است پس از گفتن اضافات پرهیز میکنیم.

از جمله جنس‌های این شوفاژها می‌توان به رادیاتورهای پره‌ای آلومینیومی و یا فولادی اشاره کرد. رادیاتورهای دیواری Wisewater که با آلومینیوم مقاوم در برابر خوردگی پخته می شوند ، و به طور طبیعی درجه حرارت خیلی سریع افزایش می یابد ، برای گرم کردن اتاق های نشیمن ، اتاق های غذاخوری و سایر فضاهای خانه شما بسیار مناسب هستند. این رادیاتورها کم مصرف هستند و همین امر می تواند در پایین نگه داشتن قبض های آب شما در ماه های زمستان کمک کند. آنها می توانند در سیستم گرمایش 250F استفاده شوند و در هنگام استفاده هرگز مواد مضر را آزاد نمی کنند. رادیاتورهای دیواری ما نیز به لطف طراحی مدولار ، می توانند به دلخواه شما کوچک یا بزرگ شوند. رادیاتورهای قرنیزی در قسمت‌های پایینی دیوار نصب می‌شوند و از جدیدترین رادیاتورهایی هستند که به بازار آمده اند.

حداکثر فشار آب سرد مصرفی در ورودی پکیج های دیواری ایران رادیاتور معادل 10بار می باشد ارتفاع استاتیک پمپ ۶ m.w.c باشد ضمناً پکیج های ایران رادیاتور دارای سیستم شیر هواگیری می باشند. در بالا سعی کردیم بدون هرگونه غرض ورزی مقایسه ای کامل و جامع میان رادیاتور پنلی پا پره ای داشته باشیم تا شما مصرف کنندگان عزیز بتوانید بهترین انتخاب را داشته باشید. می توان گفت تهیه رادیاتور پنلی از یک تولید کننده معتبر داخلی می تواند خیال شما را از بابت گرمایش منزل مسکونی یا محل کار شما تا سالها راحت نماید . حتما به این مجله خبری تاسیسات ساختمانی نکته توجه داشته باشید که محاسبه رادیاتور پنلی بسیار حائز اهمیت می باشد و پیشنهاد می شود برای این کار حتما از کارشناسان خبره کمک بگیرید. در این نوع سیستم ها بدلیل اینکه آبگرم مصرفی تماس مستقیم با شعله های مشعل ندارد بنابراین رسوب گذاری جداره های داخلی مبدل صفحه ای به مراتب دیرتر از پکیج تک مبدل اتفاق می افتد. جهت اطمینان شما خریداران عزیز ٬ تمامی پکیج های دیواری ایران رادیاتور را مستقیما از طریق نمایندگی ارسال می کند و شما عزیزان می توانید به صورت حضوری برای دریافت و خریداری پکیج خود اقدام کنید .

مشخصات فنی پکیج دیواری ایران رادیاتور مدل L28DS

قبل از بسته بندی رادیاتور پنلی در کارخانه این رادیاتور ها در فشار 13 بار تست می شود و به صورت اتوماتیک در بسته بندی های حباب دار آماده عرضه به بازار می گردد. در رادیاتور پنلی جهت افزایش عمر مفید و بالا بردن کیفیت رنگ تمامی سطوح رادیاتور پنلی ق از رنگ شدن در رنگ آستراپوکسی فرو میروند و سپس یا رنگ اپوکسی پلی استر به روش الکترو استاتیکی با تجهیزات تمام الکترونیکی پوشش داده می شود. He گرمایش کارآمد heating گرمایش قوی 6210Btu روی سیستم هیدرونیک ، و آن را برای استفاده در هر اتاق مناسب می کند. سیستم عملیات حرارتی فوری و کم مصرف هر اتاق را در خانه خود به دمای مطلوب گرم کنید. سوخت پکیج‌های دیواری معمولا گاز و برق است و پکیج‌های زمینی گازوئیل سوز و یا دوگانه سوز هستند. قیمت این رادیاتورها پایین است، اما ضربه پذیری و شکنندگی، نبود تنوع در شکل ظاهری و محدودیت در افزایش طول از جمله مشکلاتی است که می‌توان در رابطه با این نوع به آن اشاره کرد.

هزینه شوفاژ

جهت شرایط خرید و تکمیل فاکتور خود پس از ثبت سفارش داخل سایت ٬ با کارشناسان ما تماس حاصل فرمایید تا شما عزیزان را برای ادامه خرید و تحویل کالا راهنمایی کنند . مجموعه گرم لوکس همواره تلاش بر این دارد که ضمن ضمانت اصالت کالای شما عزیزان ٬ با ارایه اطلاعات مفید و کارآمد بتواند در انتخاب درست محصولات شما را یاری دهد . مشاوران ما همواره آماده پاسخ گویی به شما عزیزان خواهند بود و شما را به سمتی انتخابی درست راهنمایی خواهند کرد . در این نوع سیستم ها بدلیل اینکه آبگرم مصرفی تماس مستقیم با شعله های مشعل ندارد بنابراینرسوب گداری جداره های داخلی مبدل صفحه ای به مراتب دیرتر از پکیج تک مبدل اتفاق می افتد.

  • بطور کلی نصب و راه اندازی و خدمات بعد از فروش کلیه پکیج های دیواری ایران رادیاتور باید فقط توسط شبکه گسترده سرویسکاران مجاز این شرکت که دارای بیش از ۱۰۰۰ شعبه در سراسر کشور میباشند انجام گیرد.
  • جهت اطمینان از موجودی کالا قبل از ثبت سفارش با کارشناسان فروش تماس حاصل فرمایید .
  • راندمان بالای 90 درصدی دستگاه از دیگر وجوه مثبت پکیج ایران رادیاتور است.
  • حداکثر دبی آبگرم مصرفی برای پکیج های فوق، ۱۷ Lit/Min می باشد.

درون این رادیاتورها هم لوله‌های آب گرم وجود دارد و این لوله‌ها قادرند حرارت آب را به محیط پس داده و باعث گرم شدن فضای اطراف شوند. از مزیت‌های این رادیاتور اشغال نکردن فضای اضافی در منازل و هماهنگی آن با دکوراسیون، مقاومت بالا، عدم نشت آب و خراب شدن قرنیز‌ها و عدم نیاز به لوله کشی‌های هزینه بردار اشاره کرد. نهایتا تمام ویژگی‌های ذکر شده سبب می‌شود قیمت تمام شده این نوع رادیاتور بسیار کاهش پیدا کند.