پکیج دیواری ایران رادیاتور ECO24FF فروشگاه ایران رادیاتور-رادیاتور پارس

در نتیجه آنچه بیشتر مورد توجه است استفاده روز افزون پکیج شوفاژ دیواری در بین خانواده های ایرانی و بسیاری از ساختمان ها است. این به خاطر کارکرد راحت و آسان پکیج های دیواری است که می توانند در هر لحظه آب گرم را تولید کنند و از طرف دیگر هر واحد را مستقل از دیگر واحدها صاحب منبع مجله خبری تاسیسات ساختمانی تولید آب گرم، می کنند. در ادامه می خواهیم در مورد انواع و قیمت پکیج شوفاژ دیواری نکاتی را عنوان کنیم که ممکن است برای شما مفید واقع شود. امروزه با پیشرفت هایی که در امر گسترش آسایش در بین خانواده ها شده است، استفاده از وسایل مختلف در زندگی انسان ها بیشتر نمود پیدا کرده است.

به روز بوده و تخفیف های مورد نظر مصرف کنندگان در این قیمت ها لحاظ نگردیده است . تمام حقوق این سایت متعلق به شرکت تولید تجهیز مهام صنعت میباشد. پکیج های فوق برای استفاده در آپارتمان های 50 تا 90 مترمربع مناسب می باشند. ظرفیت حرارتی خروجی این پکیج ها KCal/Hr معادل 22 کیلووات می باشد. برای اطلاع از تفاوت پکیج‌های فن دار و بدون فن مقاله راهنما را مطالعه کنید. تقسیم بندی دیگری که در مورد رادیاتورها وجود دارد، بر اساس شکل ظاهری آن‌ها انجام می‌شود که در ادامه به ذکر توضیحاتی در مورد آن‌ها می‌پردازیم.

لوازم نصب رادیاتور پنلی

یکی دیگر از نکات مهم تک مبدله بودن و یا دو مبدله بودن پکیج است. در پکیج های تک مبدله چون پمپ گردش آب ندارد بنابراین استهلاک پکیج کمتر خواهد بود و همچنین می تواند آب را سریع تر گرم کند که به دلیل داشتن شعله مستقیم است. اما از طرفی پکیج های دو مبدله آب گرم یکنواختی می توانند تولید کنند و همچنین رسوبات آب در آنها کمتر رخ می دهد. بنابراین بسته به نیاز و نوع انتظاراتی که از یک پکیج شوفاژ دیواری دارید باید در انتخاب آن دقت داشته باشید.

مشخصات فنی پکیج دیواری ایران رادیاتور مدل L28DS

این پکیج‌ها، علاوه بر نوع دیواری، در نوع زمینی نیز ساخته می‌شوند. از جمله این موارد می‌توان به خرید پکیج زمینی ایران رادیاتور، پکیج زمینی بوتان، پکیج زمینی شوفاژکار و پکیج زمینی فرولی ، خرید آبگرمکن اشاره کرد. پکیج های شوفاژ دیواری ایران رادیاتور در دو نوع تک مبدل و دو مبدل موجود می باشند.

آبی که گرم شده و سپس توسط پمپ به سیستم لوله کشی وارد شده است به رادیاتور وارد می‌شود. سیستم شوفاژ برای ایجاد حرارت و گرم نمودن آب، از اجزا و بخش‌هایی به وجود آمده است. از جمله این بخش‌ها می‌توان به دیگ بخار، پمپ، رادیاتور، منبع دو جداره، منبع انبساط، سیستم‌های کنترل کننده و … در سال ۱۳۵۷ این کارخانه در شهر اصفهان تاسیس گردید و یکی از نام‌های آشنای رادیاتورسازی در ایران شد. این کارخانه هم توانست در سال ۱۳۹۳ اولین مدل رادیاتور پنلی خود را به بازار عرضه نماید. این کارخانه رادیاتور پنلی با کیفیت را در ۲۲ مدل و با اندازه‌های متنوع از ۶۰ تا ۱۸۰ سانت تولید نمود.

یا پکیج دیواری لازم دارید و یا زمینی و اینکه نوع مبدل حرارتی آن چیست. از طرفی نوع دودکش نیز مهم است چرا که در طبقات بالاتر که ارتفاع لوله دودکش از 3 متر کمتر می شود استفاده از پکیج های فن دار توصیه می شود. پکیج دیواری گازی ایران رادیاتور سری L با راندمان حرارتی 90 درصد برای استفاده در منازل و اماکن اداری تا متراژ 140 مترمربع مناسب می باشد.

از طریق این نمایشگر در صورت خرابی دستگاه عیب دستگاه توسط کد به مصرف کننده نمایش داده می شود. بطور کلی نصب و راه اندازی و خدمات بعد از فروش کلیه پکیج های دیواری ایران رادیاتور باید فقط توسط شبکه گسترده سرویسکاران مجاز این شرکت که دارای بیش از 1000 شعبه در سراسر کشور میباشند انجام گیرد. بدیهی است پس از خرید دستگاه جهت انجام هماهنگی های مربوطه جهت نصب پکیج اقدام خواهد گردید. بطور کلی نصب و راه اندازی و خدمات بعد از فروش کلیه پکیج های دیواری ایران رادیاتور باید فقط توسط شبکه گسترده سرویسکاران مجاز این شرکت که دارای بیش از ۱۰۰۰ شعبه در سراسر کشور میباشند انجام گیرد. قطر دودکش های پکیج شوفاژدیواری ایران رادیاتور مدل L36FF برابر ۶۰/۱۰۰ mm می باشد. این مدل پکیج از نوع دو مبدل (یک مبدل برای تأمین گرمایش رادیاتورها و مبدل دیگر برای تأمین آبگرم مصرفی) می‌ و همچنین قطر لوله‌های مدار گرمایش 4/3 اینچ و قطر لوله‌های آب گرم و سرد، 1/2 اینچ است.

رادیاتورها در مقایسه با سایر وسایل گرمایشی مانند بخاری‌ها، مزیت‌های زیادی داشته و همین عامل باعث شده که افراد زیادی برای گرم کردن محل زندگی شان تصمیم بگیرند از این وسیله استفاده کنند. یکی از مزیت‌هایی که می‌توان در مورد رادیاتور‌ها به آن اشاره کرد، بالا بودن سرعت گرم کردن محیط است. از دیگر مزایای استفاده از رادیاتورها می‌توان به توان پخش مناسب گرما در محیط اشاره کرد. این وسیله به کمک جریان هوا قادر است حرارت را در محیط به صورت کاملا یکنواخت و یکپارچه پخش کند.

  • دیگ بخار، عنوان ابزاری است که از آن برای گرم کردن آب درون رادیاتور، استفاده می‌کنند.
  • کیفیت رادیاتور پنلی بوتان با وجود مزایای بیشماری که دارند از معایب متعددی نیز برخوردار می باشند.
  • معمولا برای آنکه راندمان پخش حرارت تولید شده توسط رادیاتورها افزایش پیدا کند، این تجهیزات را زیر پنجره‌ها نصب می‌کنند تا به کمک جریان هوا، حرارت در کل اتاق پخش شود.
  • از طرفی هر پره قابلیت تعمیر و تعویض دارد که نسبت به رادیاتور پنلی یک مزیت محسوب می‌شود.

بهتر است مدلی از رادیاتورها را انتخاب نمایید که بتوانید به راحتی تمیز کنید تا راندمان حرارتی رادیاتور بالاتر برود. اگر از رادیاتور پره‌ای خریداری می‌کنید بهتر است مدلی را انتخاب کنید که در بازار به وفور موجود باشد. این امر از آن‌جهت است‌که اگر رادیاتور شما خراب شد بتوانید پره‌ی آن را تعویض نمایید.

اخرین ویژگی این رادیاتور، ۱۰ سال گارانتی است که می‌توان به آن اشاره نمود. بدنه‌ی بالا و استحکام بدنه از ویژگی‌های اصلی این محصولات شناخته می‌شود. به علت استفاده از ورق گالوانیزه، نه سایش و نه زنگ زدگی در این رادیاتورها هیچ معنا و مفهومی ندارد. در سال ۲۰۰۰ محصول مشترک ایران و ایتالیا جنرال والترو بود که بر پایه‌ی دانش و تکنولوژی روز ایتالیا تولید شد. کارخانجات معروف بوتان نیز رادیاتور پنلی خود را در هجدهمین نمایشگاه بین‌المللی در تهران برای بازدیدکنندگان برای بار اول به نمایش گذاشت.

پکیج دیواری ایران رادیاتور مدل M28FF