بررسی رادیاتور پنلی و چگونگی کارکرد ایران رادیاتور پاسارگاد-فروش اقساطی پکیج ایران رادیاتور-رادیاتور پارس

از جمله معایبی که می‌توان در مورد آن صحبت کرد، سوراخ شدن رادیاتور است. این امر خصوصا زمانی اتفاق می‌افتد که رادیاتور از جنس فولاد باشد. معمولا در رادیاتورهایی که از جنس آلومی‌نیوم هستند، این اتفاق نمی‌افتد. عیب دیگر استفاده از رادیاتورها، زمانی به چشم می‌آید که این وسیله دچار آسیب و سوراخ شدگی شود. در صورتی که این اتفاق بیفتد شما ناچار خواهید بود کل پنل را عوض کنید و هیچ راه دیگری برای حل این مشکل وجود ندارد. از دیگر معایب استفاده از رادیاتورها می‌توان به نیاز به رسیدگی سالیانه آن‌ها اشاره نمود.

این مدل پکیج ایران رادیاتور سری E به غیر از حجم و ظرفیت، تفاوت زیادی با مدل قبل ندارد جز چند مورد شامل ابعاد و وزن و بدون فن بودن دستگاه، گرمایش اسمی دستگاه 24000kcal، توان خروجی 24kw و ظرفیت حرارتی 20640kcal/h است. دو مبدله بودن دستگاه نیاز به آب گرم مصرفی را به شکل مطبوعی پوشش می دهد. حداکثر فشار مدار گرمایش پکیج های شوفاژ دیواری ایران رادیاتور مدل L36FF معادل 3 bar و حداکثر فشار آبسرد مصرفی ورودی این مجله خبری تاسیسات ساختمانی پکیج ها معادل 10 bar می باشد. حداکثر فشار مدار گرمایش پکیج های شوفاژ دیواری ایران رادیاتور مدل L36FF معادل ۳ bar و حداکثر فشار آبسرد مصرفی ورودی این پکیج ها معادل ۱۰ bar می باشد. اگر قصد خرید دارید باید به نکات فنی هنگام خرید پکیج شوفاژ دیواری دقت دشته باشید. به عنوان مثال اینکه پکیج های شوفاژ دیواری چقدر فضا اشغال می کنند، یا مصرف آب گرم شما چقدر است و ممکن است نیاز به پکیج های مخزن دار داشته باشید.

  • عمل گرمایش در رادیاتور چیست از طریق لوله‌های حاوی آب گرم دیگ صورت می گیرد که درون آن گردش می‌ کند و حرارت را از طریق جابه جایی در هوای اتاق انتقال می دهد.
  • مبدل اصلی () که برای گرمایش محیط از آن استفاده می شود و مبدل صفحه ای () برای تامین آبگرم مصرفی بهداشتی.
  • بهتر است تا در محلی که قرار است شوفاژ نصب شود بین کف و سقف نهایتا ۳ متر ارتفاع باشد.
  • از دیگر عوامل اثرگذار بر قیمت پکیج های شوفاژ دیواری می توان به امکاناتی که در آن به کار می رود اشاره کرد.

سپس این نوع از رادیاتورها، می‌توانند گرمای ایجاد شده را به اتاق مورد نظر انتقال دهند. رادیاتورهای پنلی، به طور معمول با استفاده از یک یا دو پنل به وجود می‌آیند. لازم به ذکر این نکته است که هر چه طول این پنل‌ها بیشتر باشد، سطح بیشتری، برای انتشار گرما توسط رادیاتور، مورد نیاز خواهد بود. بدنه این تجهیزات به طور معمول از جنس چدن، آلومینیوم، فولاد، مس و … بنابراین می‌توانید با توجه به نوع نیاز خود رادیاتور پنلی مورد نظرتان را انتخاب و خریداری نمایید. رادیاتورها و یا شوفاژهای پره‌ای، نوع دیگر این سیستم‌های گرمایشی هستند.

این دستگاه مجهز به یک فن مکنده می باشد که پس از نصب دودکش بر روی آن هوای لازم برای احتراق را از فضای آزاد به دستگاه می رساند . لازم به ذکر است پکیج‌های ایران رادیاتور شامل 2 سال گارانتی پس از فروش هستند. یک رادیاتور برای آنکه بتواند نهایت کارایی و راندمان خود را داشته باشد، باید برخی ویژگی‌ها و خصوصیات را داشته باشد. از جمله این ویژگی‌ها، مقاوم بودن آن از نظر مکانیکی و تحمل ضربه است. تحمل آن در برابر ضربه، امکان استفاده از آن را برای مدت‌های طولانی را فراهم می‌کند.

این رادیاتور از بدنه‌ی یکپارچه تولید شده که بازدهی بالای حرارت را شامل می‌شود و با ۱۰ سال گارانتی در خدمت مشتریان است. طراحی زیبا و ظاهر منحصر به فرد، دارای دو پنل و دو کنوکتور، بازده حرارتی بالا، استفاده از ورق فولادی و تمیز نمودن آسان از ویژگی‌های اصلی این رادیاتور محسوب می‌شود. ویژگی‌های این رادیاتور شکیل بودن، قابلیت نظافت آسان، حمل و نقل آسان و بازده حرارتی بالا است. گرمای تولیدی این رادیاتورها از ۹۵ تا ۱۶۵ کیلو کالری متفاوت است و بسته به کارخانه‌های تولیدی دازد. قابلیت نصب این رادیاتورها را هم می‌توان به صورت افقی و هم به صورت عمودی نصب نمود. برخی از رادیاتورها به صورت عمودی نصب می‌شوند و تا سقف ادامه دارند.

در پکیج های دیواری تک مبدل یا بی ترمیک ایران رادیاتور، مبدل تعبیه شده از نوع دوبل بوده و همزمان دو وظیفه تامین آبگرم مصرفی و هم چنین گرمایش ساختمان را بعهده دارد. ساختار این پکیج ها به گونه ای می باشد که آبگرم مصرفی (بهداشتی) و همچنین آب سیستم گرمایش، هر دو بر اثر تماس مستقیم با شعله مشعل گرم می شوند. قطر لوله های مدار گرمایش پکیج های شوفاژ دیواری گازی ایران رادیاتور مدل L28FF برابر ۳/۴ اینچ و قطر لوله های آب گرم و سرد در این پکیج ها ۱/۲ اینچ می باشد. پکیج دیواری گازی ایران رادیاتور سری L با راندمان حرارتی 93 درصد برای استفاده در منازل و اماکن اداری تا متراژ 140 مترمربع مناسب می باشد. این پکیج دارای فن است که خروج دود و گازهای احتراق را در مسیرهای مختلف عمودی یا افقی تا بیرون از ساختمان با استفاده از جریان هوای اجباری فن تسهیل می‌نمایند.

اگر بخواهیم انواع پکیج شوفاژ دیواری را بیان کنیم باید به این نکته توجه داشته باشید که بر اساس عوامل مختلفی، انواع مختلفی از پکیج شوفاژ دیواری را می توان نام برد. به عنوان مثال بر اساس خروجی آلاینده به دو دسته تقسیم می شوند؛ 1- پکیج فن دار و 2- پکیج بدون فن. همچنین بر اساس نوع مبدل حرارتی نیز به دو دسته تقسیم می شوند؛ 1- پکیج های تک مبدله و 2- پکیج های دو مبدله. بر اساس نوع سوخت نیز به دو دسته تقسیم می شوند؛ 1- پکیج های گاز سوز و 2- پکیج های برقی که فقط از برق برای گرم کردن استفاده می کنند و کاملا بی صدا هستند. بنابراین می توان انواع پکیج های شوفاي دیواری را بیان کرد که می توانند مورد استفاده قرار گیرند.

قبل از پرداختن به این‌موضوع اول به نکات خرید رادیاتور می‌پردازیم و سپس برندهای مختلف را با یکدیگر بررسی می‌کنیم. با همه‌ی این اوصاف بهترین برند تولید کننده‌ی رادیاتور در بازار ایران کدام برند است و چه ویژگی‌هایی دارد. اما از آنجا که می‌توان با کم یا زیاد کردن پره‌ها آن‌ها را با محل نصب متناسب کرد، طرفداران خاص خود را دارند.

عمل گرمایش در رادیاتور چیست از طریق لوله‌های حاوی آب گرم دیگ صورت می گیرد که درون آن گردش می‌ کند و حرارت را از طریق جابه جایی در هوای اتاق انتقال می دهد. به این شکل که هوای گرم بالای رادیاتور که سبک ‌تر هست به طرف بالا حرکت می نماید و هوای سرد جایگزین آن می گردد و این چرخش دائمی در جریان هوا، باعث گرم شدن محیط می گردد. به دلیل نفوذ هوا از طریق پنجره ها و درزهای آن و توزیع بهتر حرارت، رادیاتور را زیر پنجره نصب می ‌کنند. در فروشگاه شعله باران نصب و راه اندازی پکیج های ایران رادیاتور به صورت رایگان انجام می شود. پکیج دیواری LR24FF دارای سیستم ایمنی برای کنترل حداقل فشار آب و حداکثر فشار آب است. در پکیج های دیواری که دارای مبدل هستند ، رسوب گیر فسفات در مسیر لوله آب ورودی به منظور جلوگیری از رسوب املاح در مبدل بهتر است نصب شود.

نکات فنی هنگام خرید پکیج شوفاژ دیواری

عمر طولانی، زنگ نزدن و هدایت گرمایی بالا در این رادیاتورها از دیگر عواملی است که موجب می‌شود خرید این نوع رادیاتور بیشتر صورت پذیرد. رادیاتورهای آلومینیومی را بر اساس روش تولید نیز به سه دسته، رادیاتورهای آلومینیومی دایکاست، اکسترود و دایکاست اکسترود تقسیم‌بندی می‌کنند. به دلیل مقاومت این رادیاتور در برابر زنگ زدگی، می‌توان از آن در جاهای مرطوب مانند حمام نیز استفاده کرد. آن‌ها همه‌ ی سال یکجا نشسته‌اند.تنها می بایست پیچی را بپیچانید تا گرم یا سرد شوند. همچنین خطر مرگ با گاز مونوکسید کربن را ندارند.ضمن اینکه در مدل‌های پنلی این رادیاتورها هستند که هیچ خطر سوزاندن را با خود حمل نمی ‌کنند.

پکیج دیواری ایران رادیاتور 36000 مدل L36FF