پکیج شوفاژ دیواری ایران رادیاتور مدل L36FF تاسیسات مرکزی ایران-رادیاتور پارس

رادیاتورهای پنلی با وجود مزایای بیشماری که دارند دارای معایب متعددی نیز هستند. برای اینکه بتوانید بهتر تصمیم بگیرید بهتر است معایب آن‌ها را نیز بدانید. رادیاتور پنلی قابلیت تولید در 6 نوع مختلف از نظر تعداد پنل و تعداد کانوکتور را داردکه شامل تک پنل ، تک پنل تک کانوکتور ، دو پنل ، دو پنلتک کانوکتور ، دو پنل دو مجله خبری تاسیسات ساختمانی کانوکتور و سه پنل سه کانوکتور می باشد که تصاویر آن در زیر نشان داده شده است. حداکثر دمای آبگرم گرمایش در این پکیج ها 85 درجه سانتیگراد می باشد، ضمن اینکه حداکگثر فشار آبسرد ورودی آنها 10 bar است. پکیج‌های زمینی برای گرم کردن میزان بیشتری آب مصرفی از یک مخزن آب تشکیل شده‌اند اما پکیج‌های دیواری مخزن آب ندارند.

رادیاتور پنلی لورچ پربازده 160 سانتی متر مدل PKKP22-160

پس می توان نتیجه گرفت که یک رادیاتور پنلی و یک رادیاتور پره ای با یک اندازه تقریبا به یک میزان بازده حرارتی دارند. در رادیاتور پنلی در پنل ها آب گرم خارج شده از موتورخانه یا پکیج در جریان است و این جریان باعث انتقال گرما به محیط می شود. شوفاژها و هم‌‍‌چنین رادیاتور پکیج بوتان، از جمله ابزارها و تجهیزاتی می باشند که در فصول سرد سال، به ویژه در فصل زمستان، کاربردی می باشند.

ویژگی های پکیج شوفاژ دیواری ایران رادیاتور مدل L36FF

اگر این محصول را قبلا از تبریز پکیج خریده باشید، نظر شما به عنوان مالک محصول ثبت خواهد شد. انتخاب نوع پکیج مستلزم داشتن متراژ و نوع کاربری مسکونی و اداری بودن آن و موقعیت آب و هوایی منطقه می باشد. لازم به ذکر است که وقتی آب، گرم می‌شود حجم آن، درون دیگ بخار، افزایش پیدا می‌کند. روزهای منتهی به فصل سرد سال که می‌شود اغلب خانوارها به یاد گرمایش خانه می‌افتند. البته اگر قرار باشد خانه‌ای نوساز تحویل بگیرید نیز بهتر است از همان ابتدا در پی سیستم‌گرمایش خانه باشید.

تفاوت پکیج های زمینی و پکیج های دیواری در چیست؟

همانطور که می دانید رادیاتور پنلی از جنس فولاد تولید می شوند و رادیاتور های پره ای از جنس آلومنیوم. شوفاژها و یا رادیاتورهای پنلی، وزن بسیار کمی دارند و فضای بسیار کوچکی را نیز به اشغال خود در می‌آورند. از طرف دیگر، بازه گرمایی که توسط این سیستم‌ها تولید می‌شود نسبت به شوفاژ نوع نوع پره‌ای، بالاتر است. از طرف دیگر، شوفاژهای پنلی، به دلیل اینکه سطح حرارتی صافی ایجاد می‌کنند، می‌توانند فضای یک خانه را به صورت کاملا یکنواخت، گرم نمایند. اما عیب بزرگ این سیستم‌های گرمایشی، این است که تعویض آن‌ها در هنگام حوادثی مانند سوراخ شدن و یا زنگ زدگی، مشکل است. نسبت به دیگر مدل های پکیج ایران رادیاتور، دستگاه های سری E نماد سادگی و کارایی هستند درحالی که تمامی امکانات اساسی و ویژگی های بارز پکیج های ایران رادیاتور در آنها جاریست.

رادیاتور پنلیبه نام های ترکیه ای یا آلمانی دیده می شود که متاسفانه واقعیت ندارد . برخی از شرکت های ایرانی با گرفتن نمایندگی از طرف های خارجی رادیاتور پنلی با برندهای آن ها را در ایران تولید می کنند. قطر لوله های مدار گرمایش در این دستگاه ها برابر 3/4 اینچ است و قطر لوله های آب گرم و سرد آنها، 1/2 اینچ می باشد. این مدل آنالوگ و گرمایشی است، برچسب انرژی B دارد، فاقد عیب یاب دیجیتال و برنامه ریز، گرمایش اسمی 28000Kcal، توان خروجی 28 kw، ظرفیت حرارتی 24080Kcal/h، بقیه موارد فنی دستگاه مانند مدل های قبل است پس از گفتن اضافات پرهیز میکنیم.

  • رادیاتورها در مقایسه با سایر وسایل گرمایشی مانند بخاری‌ها، مزیت‌های زیادی داشته و همین عامل باعث شده که افراد زیادی برای گرم کردن محل زندگی شان تصمیم بگیرند از این وسیله استفاده کنند.
  • مجموعه سولار شوفاژ از سال 1391 در تهران فعالیت خود را در زمینه فروش و راه اندازی سیستم های گرمایشی منازل و ساختمان ها آغاز کرد.
  • آنها می توانند در سیستم گرمایش 250F استفاده شوند و در هنگام استفاده هرگز مواد مضر را آزاد نمی کنند.
  • این ویژگی‌ها در کنار امنیت کمی است که در زمینه‌ی سوختگی دارند.
  • با گسترش جوامع شهری و فرهنگ آپارتمان نشینی، لزوم استقلال در واحدهای مسکونی و بهینه سازی مصرف سوخت باعث شده است که موتورخانه های سنتی جای خود را به پکیج های دیواری بدهند.