لیست قیمت رادیاتور ایران رادیاتور نماینده رسمی نصب و تعمیرات-رادیاتور پارس

دیگ بخار، عنوان ابزاری است که از آن برای گرم کردن آب درون رادیاتور، استفاده می‌کنند. بنابراین آبی که قرار است وارد رادیاتور شود ابتدا توسط دیگ بخار، گرم می‌گردد. رادیاتور والترو یکی از کارخانجات چند ملیتی با فعالیت در چهار کشور چین، ترکیه، ایتالیا و ایران است که از سال ۱۳۶۷ کار خود را آغاز نمود. برای تعیین تعداد پره‌ها و حداکثر بار حرارتی حتما با یک متخصص مشورت کنید و نظر او را جویا شوید.

رادیاتورها تقریبا در همه ساختمان ‌های آپارتمانی نصب می شوند و به عنوان سیستم گرمایشی اصلی کاربرد دارند. رادیاتور که بعضی آن را با نام شوفاژ می نامند نوعی وسیله گرمایشی فلزی می باشد که به دیوار وصل می گردد و بر حسب فلز استفاده شده در آن انواع مختلفی دارد. رادیاتورها از جریان برق استفاده می نمایند و مثل یک منتقل ‌کننده دما و گرمای آب عمل می‌ کنند.

رادیاتور آلومینیومی 17 پره آنیت مدل اکوپایونیر سفید

پکیج شوفاژ دیواری ایران رادیاتور مدل LR24FF از نوع پکیج های سه مبدل دیجیتال و از نوع فن دار می باشد. با گسترش جوامع شهری و فرهنگ آپارتمان نشینی، لزوم استقلال در واحدهای مسکونی و بهینه سازی مصرف سوخت باعث شده است که موتورخانه های سنتی جای خود را به پکیج های دیواری بدهند. پکیج های ایران رادیاتور جهت تامین نیاز گرمایشی و آبگرم بهداشتی ساختمان براساس استانداردهای روز دنیا طراحی و تولید می گردد. در ساخت این محصول از قطعات تولیدکننده های معتبر اروپایی استفاده شده است.

  • نهایتا تمام ویژگی‌های ذکر شده سبب می‌شود قیمت تمام شده این نوع رادیاتور بسیار کاهش پیدا کند.
  • پخش بهینه گرما در محیط و نیاز نداشتن به هواگیری از دیگری ویژگی‌های مثبتی که می‌توان در مورد این رادیاتور به آنها اشاره کرد.
  • اگر این محصول را قبلا از تبریز پکیج خریده باشید، نظر شما به عنوان مالک محصول ثبت خواهد شد.

بیان کردیم که پکیج های شوفاژ دیواری در انواع مختلفی ساخته می شوند و بسته به متراژ ساختمان و نوع کاربری آن، انواع مختلفی از آن مورد استفاده قرار می گیرد. از معایب رادیاتور پنلی می توان به این نکته اشاره کرد که قابلیت کم و زیاد کردن ندارند. این طبقه بندی بر اساس ظاهر، طراحی و ساخت رادیاتورها انجام می‌پذیرد. رادیاتور پنلی، رادیاتور پره‌ای و لوله‌ای از انواع رادیاتور هستند. از طرف دیگر یکی از ویژگی‌های اصلی این سیستم‌ها، این است که در صورت سوراخ شدن و یا زنگ زدگی پره‌های رادیاتور مورد نظر، می‌توانید آن‌ها را به راحتی تعویض کنید. از سوی دیگر، این امکان برای شما فراهم شده است که بتوانید رادیاتورها و یا شوفاژهای پره‌ای را در جنس‌های مختلفی خریداری کنید و مورد استفاده قرار دهید.

رادياتورهای حوله ای از شكل خاصی برخوردار می باشند که برای خشك کردن حوله و لباس در حمام يا در کنار استخرها و ساير نقاطی که طراح صلاح بداند کاربرد دارند. اين رادياتور مجله خبری تاسیسات ساختمانی دارای چند پره هستند که اين پره ها بسته به نوع رادياتور به سه روش اتصال پرسی جوشی، اتصال توسط مغزی چپگرد و راستگرد، بش جا زدنی به يكديگر متصل شده اند.

از آنجائیکه استفاده از این محصولات در ایران رو به افزایش است بنابراین باید در خرید آن دقت لازم را به عمل آورد. از جمله عواملی که می تواند در قیمت آن تأثیرگذار باشد، کیفیت ساخت قطعات به کار رفته در یک پکیج شوفاژ دیواری است. هر چه پکیج شوفاژ دیواری از قطعات با کیفیت بالاتری ساخته شود به همان اندازه قیمت یک پکیج نیز افزایش می یابد. از طرف دیگر برخی از شرکت ها از قطعات بی کیفیت و نامرغوبی برای محصول خود استفاده می کنند تا به قیمت پایین تری برسند و مشتریان بیشتری را جذب کنند.

رادیاتور پنلی لورچ پربازده 160 سانتی متر مدل PKKP22-160