پکیج شوفاژ دیواری گازی ایران رادیاتور مدل LR24FF شرکت فنی مهندسی شعله باران-رادیاتور پارس

حداکثر دمای آبگرم گرمایش در پکیج شوفاژ دیواری ایران رادیاتور مدل L36FF معدل ۸۵ درجه سانتیگراد و حداکثر دمای آبگرم مصرفی آن، ۶۰ درجه سانتیگراد می باشد. پکیج شوفاژ دیواری ایران رادیاتور مدل L36FF از نوع پکیج‌های فن دار است که خروج دود و گازهای احتراق دودکش پکیج را در مسیرهای مختلف عمودی یا افقی تا بیرون از ساختمان با استفاده از جریان هوای اجباری فن تسهیل می‌نمایند. از دیگر تاسیسات گرمایشی و سرمایشی مورد نیاز ساختمان‌های امروزی می‌توان انواع رادیاتور را نام برد. خرید رادیاتور سانیکا و خرید رادیاتور ایران رادیاتور،خرید رادیاتور تهراناز نمونه‌های قابل توجه در این زمینه به شمار می‌روند. امروزه اهمیت وجود انواع آبگرمکن در ساختمان، بر همه کاملا روشن است. قطر لوله های آب گرم و سرد در پکیج های شوفاژ دیواری ایران رادیاتور مدل L36FF برابر با 1/2 اینچ، قطر لوله های مدار گرمایش برابر با 3/4 اینچ و همچنین قطر لوله ورودی گاز در این پکیج ها 3/4 اینچ می باشد.

انواع رادیاتور شامل رادیاتور پنلی، رادیاتور پره ‌ای و رادیاتورهای آلومینیومی می باشند که در ادامه انواع آن را شرح خواهیم داد. پکیج دیواری مدل ECO 24 هم یک مدل دیگر از پکیج های فن دار ایران رادیاتور می باشد. رادیاتورهای پره‌ای از انواع پر طرفدار رادیاتورها محسوب می‌شوند.

​گروه تاسیسات لوکس هموار بهره گیری از کارشناسان مجرب در زمینه تاسیسات ساختمانی با ارایه انواع سیستم های تهویه مطبوع با مناسب ترین قیمت های بازار در زمینه ی فروش آنلاین انواع محصولات تهویه مجله خبری تاسیسات ساختمانی مطبوع آماده ارایه محصولات خود به هموطنان گرامی می باشد. حداکثر دبی آبگرم مصرفی برای پکیج های فوق، 17 Lit/Min می باشد. حداکثر دبی آبگرم مصرفی برای پکیج های فوق، ۱۷ Lit/Min می باشد.

این پکیج دیواری دارای توان حرارتی بالا، ۳۰۹۶۰ KCal/Hr معادل ۳۶ KW می باشند. ظرفیت حرارتی خروجی پکیج اکو 22 ایران رادیاتور برابر کیلوکالری بر ساعت و معادل 22 کیلووات بوده و مصرف برق این پکیج پایین بوده و معادل 135 وات است. حداکثر دمای آبگرم گرمایش در پکیج اکو 22، 85 درجه سانتیگراد و حداکثر فشار آب سرد مصرفی در آنها 10bar می‌باشد.

رادیاتور پنلی ایرتورپن 80 سانتی متر

از آنجایی که انتخاب مناسب ترین مدل جهت خریداری و نصب امری تخصصی است . توصیه می شود با بهره گیری از مشاوره و کارشناسی رایگان تکنسین های مجرب گروه تاسیسات لوکس پیش از خرید و اطلاع از شرایط نصب مرتبط اطلاع حاصل نموده تا آسایش خاطر شما با کمترین هزینه فراهم گردد. توجه داشته باشید طبق مبحث 17 مقررات ملی ساختمان حداقل متراژ قابل تایید برای نصب پکیج در واحد آپارتمانی (مسکونی یا اداری) 64 متر مربع می باشد . در محلی که بخشی از مسیر دودکش دیواری به صورت افقی بیش از از ۲۵ سانتی متر باشد استفاده از پکیج های فن دار الزامی است در صورتیکه محل نصب پکیج در تراس یا فضای باز باشد نیز باید از پکیج فن دار استفاده نمود. برندهای مختلفی در بازار ایران وجود دارد که رقابت تنگاتنگی در زمینه‌ی تولید رادیاتورهای مختلف در شکل‌ها و رنگ‌های مختلف با یکدیگر دارند. قابلیت نطافت آسان، پوشش دهی با رنگ، بازدهی حرارتی بالا دیگر ویژگی‌های این رادیاتور است.

  • از این رو می‌ توان گفت شوفاژ و رادیاتور از نظر نحوه کارکرد با یکدیگر تفاوتی ندارند.
  • این عامل به برند و شرکت تولید کننده و کیفیت محصول نیز وابسته است.
  • برخی از رادیاتورها به صورت عمودی نصب می‌شوند و تا سقف ادامه دارند.
  • در خرید اینترنتی می توان محصولات متنوعی را مشاهده کرد و برای خرید انتخاب هوشمندانه تری داشت.

پکیج های دو مبدل بجهت ثابت بودن دبی عبوری و کنترل بهتر دمای سیال، گرادیان حرارتی تحت کنترل بوده و آبگرم مصرفی به صورت مطبوع به دست می آید. همچنین با توجه به اینکه آبگرم مصرفی با شعله مشعل تماس مستقیم ندارد،تشکیل رسوب بر جداره داخلی مبدل صفحه ای به مراتب دیر تر اتفاق می افتد. تمامی پکیج های شوفاژ دیواری ایران رادیاتور دارای سیستم حفاظت در برابر یخ زدگی می باشند. پکیج شوفاژ دیواری ایران رادیاتور L24FF دو مبدل و فن دار می باشد و دارای 2 سال گارانتی و 10 سال خدمات پس از فروش شرکت ایران رادیاتور میباشد. پکیج های شوفاژ دیواری ایران رادیاتور مدل L28FF، از نوع دو مبدل (یک مبدل برای تأمین گرمایش رادیاتورها و مبدل دیگر برای تأمین آبگرم مصرفی) و از نوع فن دار می باشند. حداکثر دمای آبگرم گرمایش در پکیج شوفاژ دیواری ایران رادیاتور مدل L36FF معدل 85 درجه سانتیگراد و حداکثر دمای آبگرم مصرفی آن، 60 درجه سانتیگراد می باشد.

بر اساس قیمت شمش آلومینیوم، قیمت نهایی محصول و راندمان حرارتی آن‌ها بسیار با یکدیگر متفاوت است. رادیاتورهای پنلی پس از ورود به عرصه‌ی رادیاتورها توانستند به خوبی جای خود را در بازار پیدا کنند و به سرعت مشتریان خود را یافتند. این رادیاتورها ویژگی‌هایی دارند که به وسیله‌ی آن توانستند رضایت مشتریان خود را جلب نمایند. قبل از خرید رادیاتور، فاصله‌ی بین لوله‌ی بالا و پایین را به دقت اندازه بگیرید. اما این‌نکات نکاتی است که بهتر است خودتان بدانید تا بتوانید به طور کلی بهترین انتخاب‌ها را انجام دهید. بنابراین آب، دوباره توسط لوله‌های برگشتی، به سمت شوفاژ خانه حرکت می‌کند و برای اینکه بتواند دوباره گرمای خود را به دست آورد وارد دیگ بخار می‌گردد و این سیکل، دوباره تکرار می‌شود.

این سیستم‌ها طول عمر و دوام بسیار بالاتری نسبت به سایر انواع این محصولات دارند. از طرف دیگر، شوفاژهای نوع پره‌ای از قدیمی‌ترین و با سابقه‌ترین نوع شوفاژها به شمار می‌روند. لازم است بدانید که این نوع از تجهیزات گرمایشی، از کنار هم قرار گرفتن چندین پره به وجود می‌آیند. این دسته از محصولات، توان و بازه حرارتی مناسب و قابل قبولی دارند که این عامل، بسته به تعداد پره و هم‌چنین جنس رادیاتور مورد نظر، تغییر می‌کند.

نحوه انتخاب پکیج شوفاژ دیواری در شرایط گوناگون می تواند متفاوت باشد. ابتدا باید ببینید برای چه متراژ از ساختمان می خواهید پکیج شوفاژ دیواری را نصب کنید. هر چه ساختمان متراژ بالاتری داشته باشد به همان اندازه باید از پکیج های متفاوت با ظرفیت بالاتری استفاده کنید. در طبقات پایین تر فشار آب بیشتر است و هر چه به طبقات بالاتر بروید از فشار آب کمتری برخوردار هستید و از این جهت مدل های مختلف پکیج دیواری مورد نیاز خواهد بود.

رادیاتور پنلی سپاهان ۱۰۰ سانتی متری