پکیج دیواری ایران رادیاتور اکو 24000 مدل Eco 24 FF میرا تجهیز-رادیاتور پارس

راندمان بالای 90 درصدی دستگاه از دیگر وجوه مثبت پکیج ایران رادیاتور است. پکیج های دیواری گازسوز ایران رادیاتور که کد آنها با حرف که دارای حرف M ، K ، E و L می باشند از نوع پکیج های دو مبدل می باشند. همچنین نامگذاری با حروف FF به معنی وجود دودکش دو جداره فن دار و CF به معنی بدون فن بودن دستگاه می باشد. مدلهای L و K ایران رادیاتور دارای نمایشگر عیب یاب دیجیتال بوده و مدل L دارای منبع انبساط بزرگتری نسبت به سایر مدل ها دارد.

نصب آسان و ۱۲ سال گارانتی اخرین ویژگی‌های این رادیاتور پنلی به حساب می‌آید. به طور کلی نوع لوله‌ای رادیاتور بیشتر برای دستشویی، حمام و محیط‌های مرطوب کاربرد دارد. زیبایی ظاهری و سهولت در نصب این رادیاتورها را نسبت به نوع دیگر برتری بخشیده است. تنها مشکل این مجله خبری تاسیسات ساختمانی نوع از رادیاتور این است که بر خلاف نوع پره‌ای نمی‌توان آن را بر حسب بزرگی یا کوچکی محیط کم یا زیاد کرد. ورق های فولاد در کارخانه های تولید رادیاتور پنلی وارد دستگاه های تمام اتوماتیک یا نیمه اتوماتیک شده و با شکل گیری های مختلف از خط تولید خارج می گردد.

پکیج شوفاژ دیواری گازی ایران رادیاتور مدل LR24FF

نصب و راه اندازی خدمات پس از فروش پکیج دیواری ایران رادیاتور با بودن بیش از ۱۰۰۰ شعبه در سراسر کشور توسط تکنسین‌های آموزش دیده ارائه می شود و می بایست تنها توسط مجریان مجاز شرکت ایران رادیاتور نصب گردد تا شامل گارانتی گردد. رادیاتور پره ایآلومنیومی به دلیل واکنش بین مبدل حرارتی پکیج دیواری که از جنس مس می باشد با آلومنیوم تولید گاز هیدروژن می نماید که اصطلاحا از آن به عنوان هوا گرفتن رادیاتور یاد می شود که باعث فشار به پمپ پکیج دیواری و کم شدن عمر آن می شود. اما با توجه به جنس رادیاتور پنلی که از فولاد می باشد میزان هوا گیری در آن حداقل می باشد. این سری پکیج ایران رادیاتور مجهز به نمایشگر دیجیتال کاملی می باشد که می تواند اطلاعات کاملی از دستگاه را از طریق این نمایشگر به اطلاع مصرف کننده برساند.

  • حداکثر دبی آبگرم مصرفی برای پکیج های فوق، 17 Lit/Min می باشد.
  • این امر خصوصا زمانی اتفاق می‌افتد که رادیاتور از جنس فولاد باشد.
  • رادیاتورهای پنلی پس از ورود به عرصه‌ی رادیاتورها توانستند به خوبی جای خود را در بازار پیدا کنند و به سرعت مشتریان خود را یافتند.
  • در رادیاتور ها واحدی به نام بازده حرارتی وجود دارد که نشان دهنده میزان حرارت انتقال یافته می باشد.

رادیاتور پنلی چه مارکی خوبه؟ یکی از روش‌های گرمایشی خانه، که امروزه به شدت فراگیر شده است، استفاده از رادیاتور شوفاژ است. شوفاژ ها برخلاف بخاری که گرما را در یک نقطه متمرکز می‌کنند، گرما را در سطح محیط پخش می‌کنند و همه‌جای محیط به طور یکنواخت گرم خواهد شد. در این پکیج ها عمل مکش هوا و تحلیه محصولات احتراق از طریق دودکش دو جداره مخصوص صورت میگیرد .

در صورتی که سوال یا راهنمایی نیز در زیر می توانید سوال خود را از کارشناسان ما بپرسید تا در کمترین زمان پاسخ آن را دریافت نمایید. رادیاتور پنلی کارخانه لورچ از بهترین متریال ساخته شده است که کیفیت نهایی را بسیار افزایش داده است. بازدهی حرارتی بالا از وبژگی‌های اصلی این کارخانه و رادیاتور پنلی آذر، رز و پربازده محسوب می‌شود. می‌توان به ابعاد و اندازه هر پره، حجم آبگیری و شکل ظاهری آنها اشاره نمود.

هر ابتدای فصول سرد سال که لازم است تا رادیاتورها مجددا فعال شوند، لازم است تا قبل از راه اندازی مجدد آن‌ها، نسبت به هواگیری هر یک از رادیاتورها به صورت دستی اقدام نمود. در صورتی که این هواگیری انجام نشود، این امکان وجود دارد که فشار هوای موجود در رادیاتور مانع از ورود آب گرم به رادیاتور شده و در نتیجه رادیاتور مربوطه بازدهی مورد انتظار را نداشته باشد. اما از آنجا که می ‌توان با کم یا زیاد کردن پره‌ ها آن‌ها را با محل نصب متناسب نمود، طرفداران خاص خود را دارند. برجسته ‌ترین نوع رادیاتورهای لوله ‌ای حوله خشک‌ کن‌ها می باشند. در واقع نوع لوله‌ای رادیاتور بیشتر برای دستشویی، حمام و محیط‌ های مرطوب مناسب می باشد. در این مقاله به بررسی پکیج های شوفاژ دیواری و کاربردهای آن پرداختیم و در مورد نحوه خرید و سفارش این محصولات نکاتی را ارائه دادیم.

پکیج دیواری مدل LR24FF دارای ابعاد کوچک است و می تواند در بالکن ها و داخل ساختمان نصب شود. مبدل اصلی در پکیج های دو مبدله وظیفه تامین گرمایش محیط را بر عهده دارد به این صورت که آب پس از عبور از مبدل و گرم شدن به رادیاتورها منتقل میشود. محصولات ایران رادیاتور را با گارانتی و ضمانت از فروشگاه میرا تجهیز به صورت آنلاین و به راحتی خریداری نمایید. ما در اینجا مقایسه‌ای در میان محصولات موجود در بازار ایران انجام داده‌ایم تا بتوانید بهترین‌ مناسب‌ترین گزینه با شرایط خود را انتخاب نمایید و در فصول سرد سال از گرمایش منزل خود نهایت لذت را ببرید. در سیستم حرارت مرکزی شوفاژ و در محلی به نام موتورخانه و یا شوفاژخانه، برخی از تجهیزات، به کار رفته است. این دسته از سیستم‌ها با نصب شدن در شوفاژخانه، می‌توانند به سیال واسط یعنی آب، این امکان را بدهند که از محلی به محل دیگر در سیستم مورد نظر انتقال پیدا کند.

فروشگاه اینترنتی بوتانوشاپ

همان‌طور که می‌دانید شوفاژ، به نوعی از سیستم‌های گرمایشی و یا تجهیزات حرارت مرکزی، اطلاق می‌شود که وظیفه اصلی آن، ایجاد گرمای مورد نیاز محیط و هم‌چنین تامین آب گرم مصرفی یک ساختمان است. لازم است بدانید که این ابزارها، از انواع سیستم‌هایی هستند که بر پایه انرژی الکتریکی فعالیت می‌کنند. مجموعه سولار شوفاژ از سال 1391 در تهران فعالیت خود را در زمینه فروش و راه اندازی سیستم های گرمایشی منازل و ساختمان ها آغاز کرد. این مجموعه با داشتن نمایندگی 3 برند بزرگ ایران رادیاتور ، بوتان و لورچ به طور گسترده در ارائه محصولات و خدمات این 3 شرکت فعال میباشد. در حال حاضر سیستم‌ های گرمایشی و سرمایشی جدید بسیار مجهز و در عین حال ساده و بی‌خطر تولید و به بازار عرضه می شوند. به طور معمول ساختمان ‌ها و برج‌ های مسکونی برای سرما از کولر و برای ایجاد گرما در فصل زمستان از پکیج، اسپیلت و رادیاتور بهره برداری می نمایند.