پکیج دیواری گازی ایران رادیاتور سری L مهام صنعت-رادیاتور پارس

نصب و راه اندازی خدمات پس از فروش پکیج دیواری ایران رادیاتور با بودن بیش از ۱۰۰۰ شعبه در سراسر کشور توسط تکنسین‌های آموزش دیده ارائه می شود و می بایست تنها توسط مجریان مجاز شرکت ایران رادیاتور نصب گردد تا شامل گارانتی گردد. رادیاتور پره ایآلومنیومی به دلیل واکنش بین مبدل حرارتی پکیج دیواری که از جنس مس می باشد با آلومنیوم تولید گاز هیدروژن می نماید که اصطلاحا از آن به عنوان هوا گرفتن رادیاتور یاد می شود که باعث فشار به پمپ پکیج دیواری و کم شدن عمر آن می شود. اما با توجه به جنس رادیاتور پنلی که از فولاد می باشد میزان هوا گیری در آن حداقل می باشد. این سری پکیج ایران رادیاتور مجهز به نمایشگر دیجیتال کاملی می باشد که می تواند اطلاعات کاملی از دستگاه را از طریق این نمایشگر به اطلاع مصرف کننده برساند.

این پکیج دیواری دارای توان حرارتی بالا، ۳۰۹۶۰ KCal/Hr معادل ۳۶ KW می باشند. ظرفیت حرارتی خروجی پکیج اکو 22 ایران رادیاتور برابر کیلوکالری بر ساعت و معادل 22 کیلووات بوده و مصرف برق این پکیج پایین بوده و معادل 135 وات است. حداکثر دمای آبگرم گرمایش در پکیج اکو 22، 85 درجه سانتیگراد و حداکثر فشار آب سرد مصرفی در آنها 10bar می‌باشد.

  • رادیاتور والترو یکی از کارخانجات چند ملیتی با فعالیت در چهار کشور چین، ترکیه، ایتالیا و ایران است که از سال ۱۳۶۷ کار خود را آغاز نمود.
  • پکیج دیواری مدل LR24FF دارای ابعاد کوچک است و می تواند در بالکن ها و داخل ساختمان نصب شود.
  • برای تعیین تعداد پره‌ها و حداکثر بار حرارتی حتما با یک متخصص مشورت کنید و نظر او را جویا شوید.
  • وزن خالص این پکیج ها 42 Kg است و با برق مصرفی 166 وات کار می کنند.
  • 【آسان و ایمن برای استفاده】 همراه با لوازم جانبی و کتابچه راهنمای کاربر ، نصب آسان دیوار نصب می کند فضای بیشتری در اتاق است.

​گروه تاسیسات لوکس هموار بهره گیری از کارشناسان مجرب در زمینه تاسیسات ساختمانی با ارایه انواع سیستم های تهویه مطبوع با مناسب ترین قیمت های بازار در زمینه ی فروش آنلاین انواع محصولات تهویه مطبوع آماده ارایه محصولات خود به هموطنان گرامی می باشد. حداکثر دبی آبگرم مصرفی برای پکیج های فوق، 17 Lit/Min می باشد. حداکثر دبی آبگرم مصرفی برای پکیج های فوق، ۱۷ Lit/Min می باشد.

نصب آسان و ۱۲ سال گارانتی اخرین ویژگی‌های این رادیاتور پنلی به حساب می‌آید. به طور کلی نوع لوله‌ای رادیاتور بیشتر برای دستشویی، حمام و محیط‌های مرطوب کاربرد دارد. زیبایی ظاهری و سهولت در نصب این رادیاتورها را نسبت به نوع دیگر برتری بخشیده است. تنها مشکل این نوع از رادیاتور این است که بر خلاف نوع پره‌ای نمی‌توان آن را بر حسب بزرگی یا کوچکی محیط کم یا زیاد کرد. ورق های فولاد در کارخانه های تولید رادیاتور پنلی وارد دستگاه های تمام اتوماتیک یا نیمه اتوماتیک شده و با شکل گیری های مختلف از خط تولید خارج می گردد.

پکیج های دو مبدل بجهت ثابت بودن دبی عبوری و کنترل بهتر دمای سیال، گرادیان حرارتی تحت کنترل بوده و آبگرم مصرفی به صورت مطبوع به دست می آید. همچنین با توجه به اینکه آبگرم مصرفی با شعله مشعل تماس مستقیم ندارد،تشکیل رسوب بر جداره داخلی مبدل صفحه ای به مراتب دیر تر اتفاق می افتد. تمامی پکیج های شوفاژ دیواری ایران رادیاتور دارای سیستم حفاظت در برابر یخ زدگی می باشند. پکیج شوفاژ دیواری ایران رادیاتور L24FF دو مبدل و فن دار می باشد و دارای 2 سال گارانتی و 10 سال خدمات پس از فروش شرکت ایران رادیاتور میباشد. پکیج های شوفاژ دیواری ایران رادیاتور مدل L28FF، از نوع دو مبدل (یک مبدل برای تأمین گرمایش رادیاتورها و مبدل دیگر برای تأمین آبگرم مصرفی) و از نوع فن دار می باشند. حداکثر دمای آبگرم گرمایش در پکیج شوفاژ دیواری ایران رادیاتور مدل L36FF معدل 85 درجه سانتیگراد و حداکثر دمای آبگرم مصرفی آن، 60 درجه سانتیگراد می باشد.

پکیج دیواری ایران رادیاتور ECO22FF

این سیستم‌ها طول عمر و دوام بسیار بالاتری نسبت به سایر انواع این محصولات دارند. از طرف دیگر، شوفاژهای نوع پره‌ای از قدیمی‌ترین و با سابقه‌ترین نوع شوفاژها به شمار می‌روند. لازم است بدانید که این نوع از تجهیزات مجله خبری تاسیسات ساختمانی گرمایشی، از کنار هم قرار گرفتن چندین پره به وجود می‌آیند. این دسته از محصولات، توان و بازه حرارتی مناسب و قابل قبولی دارند که این عامل، بسته به تعداد پره و هم‌چنین جنس رادیاتور مورد نظر، تغییر می‌کند.

نحوه انتخاب پکیج شوفاژ دیواری در شرایط گوناگون می تواند متفاوت باشد. ابتدا باید ببینید برای چه متراژ از ساختمان می خواهید پکیج شوفاژ دیواری را نصب کنید. هر چه ساختمان متراژ بالاتری داشته باشد به همان اندازه باید از پکیج های متفاوت با ظرفیت بالاتری استفاده کنید. در طبقات پایین تر فشار آب بیشتر است و هر چه به طبقات بالاتر بروید از فشار آب کمتری برخوردار هستید و از این جهت مدل های مختلف پکیج دیواری مورد نیاز خواهد بود.

رادیاتور پنلی بوتان مدل آیو 80

پکیج دیواری مدل LR24FF دارای ابعاد کوچک است و می تواند در بالکن ها و داخل ساختمان نصب شود. مبدل اصلی در پکیج های دو مبدله وظیفه تامین گرمایش محیط را بر عهده دارد به این صورت که آب پس از عبور از مبدل و گرم شدن به رادیاتورها منتقل میشود. محصولات ایران رادیاتور را با گارانتی و ضمانت از فروشگاه میرا تجهیز به صورت آنلاین و به راحتی خریداری نمایید. ما در اینجا مقایسه‌ای در میان محصولات موجود در بازار ایران انجام داده‌ایم تا بتوانید بهترین‌ مناسب‌ترین گزینه با شرایط خود را انتخاب نمایید و در فصول سرد سال از گرمایش منزل خود نهایت لذت را ببرید. در سیستم حرارت مرکزی شوفاژ و در محلی به نام موتورخانه و یا شوفاژخانه، برخی از تجهیزات، به کار رفته است. این دسته از سیستم‌ها با نصب شدن در شوفاژخانه، می‌توانند به سیال واسط یعنی آب، این امکان را بدهند که از محلی به محل دیگر در سیستم مورد نظر انتقال پیدا کند.

راندمان بالای 90 درصدی دستگاه از دیگر وجوه مثبت پکیج ایران رادیاتور است. پکیج های دیواری گازسوز ایران رادیاتور که کد آنها با حرف که دارای حرف M ، K ، E و L می باشند از نوع پکیج های دو مبدل می باشند. همچنین نامگذاری با حروف FF به معنی وجود دودکش دو جداره فن دار و CF به معنی بدون فن بودن دستگاه می باشد. مدلهای L و K ایران رادیاتور دارای نمایشگر عیب یاب دیجیتال بوده و مدل L دارای منبع انبساط بزرگتری نسبت به سایر مدل ها دارد.

از آنجایی که انتخاب مناسب ترین مدل جهت خریداری و نصب امری تخصصی است . توصیه می شود با بهره گیری از مشاوره و کارشناسی رایگان تکنسین های مجرب گروه تاسیسات لوکس پیش از خرید و اطلاع از شرایط نصب مرتبط اطلاع حاصل نموده تا آسایش خاطر شما با کمترین هزینه فراهم گردد. توجه داشته باشید طبق مبحث 17 مقررات ملی ساختمان حداقل متراژ قابل تایید برای نصب پکیج در واحد آپارتمانی (مسکونی یا اداری) 64 متر مربع می باشد . در محلی که بخشی از مسیر دودکش دیواری به صورت افقی بیش از از ۲۵ سانتی متر باشد استفاده از پکیج های فن دار الزامی است در صورتیکه محل نصب پکیج در تراس یا فضای باز باشد نیز باید از پکیج فن دار استفاده نمود. برندهای مختلفی در بازار ایران وجود دارد که رقابت تنگاتنگی در زمینه‌ی تولید رادیاتورهای مختلف در شکل‌ها و رنگ‌های مختلف با یکدیگر دارند. قابلیت نطافت آسان، پوشش دهی با رنگ، بازدهی حرارتی بالا دیگر ویژگی‌های این رادیاتور است.