پکیج دیواری ایران رادیاتور مدل L28DS گرم لوکس-رادیاتور پارس

این پکیج دارای دو مبدل (آبگرم مدار رادیاتور و آبگرم مصرفی واحد) نیز است و معمولا مناسب برای متراژ های تا 150 مترمربع استفاده می شود. ایران رادیاتور یکی از رادیاتورهای معروفی است که هم مشتریان و فروشندگان، هم پیر و جوان که قصد خریدن رادیاتور ندارند به خوبی نامش را می‌شناسند. این رادیاتور در سال ۱۹۳۶ به بهره برداری رسید و همچنان یکی از پیشگامان این صنعت است.

  • کارایی و راندمان بالا، مصرف کمتر انرژی و کاهش می‌زان رطوبت در حمام از نکات خوبی است که می‌ توان در مورد این رادیاتور به آنها اشاره کرد.
  • حداکثر فشار آب سرد مصرفی در ورودی پکیج های دیواری ایران رادیاتور معادل 10بار می باشد ارتفاع استاتیک پمپ ۶ m.w.c باشد ضمناً پکیج های ایران رادیاتور دارای سیستم شیر هواگیری می باشند.
  • ظرفیت حرارتی خروجی این پکیج ها KCal/Hr معادل 22 کیلووات می باشد.

پکیج دیواری گازی ایران رادیاتور مدل L28FF با راندمان حرارتی 93 درصد برای استفاده در منازل و اماکن اداری تا متراژ 160 مترمربع مناسب می باشد. پکیج دیواری گازی ایران رادیاتور مدل L28FF از نوع پکیج‌های فن دار است که خروج دود و گازهای احتراق دودکش پکیج را در مسیرهای مختلف عمودی یا افقی تا بیرون از ساختمان با استفاده از جریان هوای اجباری فن تسهیل می‌نمایند. همچنین در صورت نصب پکیج در بالکن یا هر فضای باز دیگر، استفاده از پکیج فن دار جهت عبور آسان دود و گازهای احتراق ضروری است. جهت جلوگیری از تشکیل رسوب املاح آب در مبدل حرارتی پکیج دیواری ایران رادیاتور، تهیه و نصب رسوب گیر پلی فسفات در مسیر لوله آب ورودی به پکیج توصیه می‌گردد. در پکیج های دو مبدل یا مونوترمیک ، از دو نوع مبدل استفاده می شود. مبدل اصلی () که برای گرمایش محیط از آن استفاده می شود و مبدل صفحه ای () برای تامین آبگرم مصرفی بهداشتی.

معمولا برای آنکه راندمان پخش حرارت تولید شده توسط رادیاتورها افزایش پیدا کند، این تجهیزات را زیر پنجره‌ها نصب می‌کنند تا به کمک جریان هوا، حرارت در کل اتاق پخش شود. با رشد روزافزون پکیج های دیواری، نمایندگی پکیج شوفاژ دیواری نیز افزایش پیدا کرده است. مسلما خرید این محصولات از نمایندگی مجاز آن می تواند اطمینان بیشتری برای خریداران به وجود آورد و همچنین خریداران می توانند از خدمات پس از فروش آن بهره ببرند. رجوع به نمایندگی ها می تواند بسیار حائز اهمیت باشد و از اینرو اغلب خریداران تمایل دارند محصولات مورد نظر خود را از نمایندگی های مجاز آن خریداری کنند. شما برای خرید پکیج های شوفاژ دیواری می توانید به نمایندگی های مجاز این محصول در هر جای کشور مراجعه کنید. یقیناً این راه مطمئنی است برای اینکه به محصول مرغوب و با کیفیتی دست یابید.

از دیگر ویژگی‌هایی که از نظر طراحان دکوراسیون داخلی بسیار جالب توجه است، شکل ظاهری این وسیله است که در تناسب با سایر اجزای موجود در محیط است و از این نظر نیز می‌تواند تاثیر زیادی بر روی جلوه ظاهری و دیزاین یک مکان داشته باشد. حرارتی که رادیاتورها از خود انتشار می‌دهند، بهینه است و به همین مجله خبری تاسیسات ساختمانی دلیل قادر است مدت طولانی در محیط باقی بماند و ما با کمتری میزان اتلاف انرژی گرمایی مواجه باشیم. از لحاظ ظاهری هم زیبایی و تناسب رادیاتور با دکوراسیون منزل شما حائز اهمیت می باشد، کیفیت رنگ، مقاومت دربرابر زنگ زدگی و مقاومت مکانیکی، داشتن سطح صاف و بدون لبه تیز فاکتورهای بسیار مهمی اند.

معروفترین شرکت تولید کننده خط تولید تمام اتوماتیک رادیاتور پنلی LEAS می باشد. این شرکت اصلیتی ایتالیایی دارد که خط تولید آن در چند برند تولید کننده رادیاتور پنلی فعال است . رادیاتور پنلی ایساتیس و لورچ مجهز به خط تولید LEAS ایتالیا می باشد. فرآیند تولید رادیاتور پنلی در ایساتیس توسط تکنولوژی خط جوش LEAS ایتالیا به صورت تمام اتوماتیک انجام می گیرد. یکی از ویژگی منحصر به فرد در خط تولید رادیاتور پنلی ایساتیس استفاده از فناوری پیوند دو ورق با حفظ ضخامت آن می باشد.

رادیاتور پنلی لورچ پربازده 160 سانتی متر مدل PKKP22-160

مقاومت رادیاتور در برابر خوردگی نیز از جمله مواردی است که یک رادیاتور حتما باید از آن برخوردار باشد. سطح صاف و بدون تیزی رادیاتور، بالا بودن عمر مفید آن، راحتی در نصب و اتصالات، مناسب بودن قیمت و دارا بودن خدمات پس از فروش از دیگر ویژگی‌های یک رادیاتور خوب است. این پکیج دیواری دارای توان حرارتی بالا، KCal/Hr معادل 36 KW می باشند.

نصب رایگان

پس از اینکه آب داخل دیگ بخار، به اندازه کافی، حرارت دید و گرمای مورد نیاز را پیدا کرد، پمپ، وارد عمل می‌شود و آب گرم شده را به لوله‌ها انتقال می‌دهد. به همین دلیل سیستم گرمایشی رادیاتور شوفاژ به سرعت توانست جای خود را در میان بسیاری از خانه‌ها باز نماید. سال‌هاست که در خانه‌های نوساز دیگر اثری از سیستم گرمایشی بخاری دیده نمی‌شود.

حال قصد داریم در این نوشتار مقایسه ای میان رادیاتور پنلی و رادیاتور پره ای داشته باشیم. این پکیج دیواری دارای دو مبدل حرارتی می باشد که یکی برای تأمین گرمایش رادیاتورها و دیگری برای تأمین آبگرم مصرفی تعبیه شده است. حروف اختصاری FF به معنی وجود فن خروج دود در این دستگاه پکیج ایران رادیاتور است.