رادیاتور دیواری آلومینیومی سفارشی چین تولید کنندگان ، تامین کنندگان عمده فروشی مستقیم کارخانه BETA-رادیاتور پارس

از دیگر عوامل اثرگذار بر قیمت پکیج های شوفاژ دیواری می توان به امکاناتی که در آن به کار می رود اشاره کرد. برخی از این پکیج ها از قابلیت های جدید و اضافه ای برخوردار هستند و این می تواند باعث افزایش قیمت نهایی آنها گردد. امروزه با توجه به استفاده روز افزون از سیستم های گرمایشی جدید از قبیلپکیج دیواری ، صحبت در مورد اینکه چه نوع رادیاتور می تواند بهترین گرمایش را ایجاد کند داغ شده است . در این میان عمده رقابت بین رادیاتور پنلی و رادیاتور پره ای می باشد.

پکیج دیواری ایران رادیاتور 22000 اکو مدل ECO22FF-PL

Quality کیفیت برتر】 ساخته شده با آلومینیوم با کیفیت بالا در برابر خراش ، بخاری دیواری شوفاژ دیواری دوام و عملکرد عالی را ارائه می دهد. رادیاتورها بر اساس ماده‌ای که از آن در تولیدشان استفاده می‌شود به سه دسته آلومینیومی، فولادی و چدنی تقسیم می‌شوند. در رادياتور قرنیزی پوستهای آلومینیومی شبیه به قرنیز تولید میگردد و با توجه به قابلیت شكل پذيری پوشش رنگ مقاومت و سختی آلومینیوم اين امكان را به وجود میآورد که يك رادياتور طولی در پشت اين پوسته قرار گیرد که جنس لولهها هم مانند پوسته از آلومینیوم است. سیستم گرمايش قرنیزی جايگزين قرنیزهای متداول به کار رفته در ساختمانها اعم از مسكونی و اداری و حتی تجاری شده و با ظاهر و ابعادی در حد قرنیز کاربری گرمايشی را نیز به قرنیز اضافه مینمايد. عدم جاگیري و اشغال فضاي محیط و اتاق و تأثیر نداشتن آن در چیدمان و دکوراسیون محیط داخلي و عدم نیاز به قرنیز کاري محیط داخلي و اتاقها از مزايای آن است.

البته در نظر گرفتن این نکته ضروری می باشد که باید در توجه داشته باشید که پمپ های پکیج های دیواری برای گرمایش از طریق رادیاتورها و فن کویل ها طراحی شده است و برای گرمایش کف مناسب نیستند و نیاز به پمپ خطی کمکی وجود دارد . تمامی پکیج های سری L ایران رادیاتور دو مبدله و فن دار می باشند و پنل این دسته از محصولات دیجیتال می باشد . اگر به اطلاعاتی در رابطه با پمپ ٬ ابعاد و سایر قسمت های فنی محصول نیاز دارید می توانید به قسمت اطلاعات بیشتر محصول مراجعه کرده و اطلاعات مورد نیاز خود را به دست آورید . کلیه پکیج های شوفاژ دیواری ایران رادیاتور، دارای گارانتی ۲ ساله و خدمات پس از فروش می باشند، اما پرداخت هزینه نصب و اتصالات پکیج ها، بر عهده مشتریان است. شیر گاز پکیج دیواری ایران رادیاتور دارای جرقه زن و برقی نیز می باشد که محصول شرکت sit ایتالیا میباشد. پکیج دیواری ایران رادیاتور سری E با راندمان حرارتی 93 درصد برای استفاده در منازل و اماکن اداری تا متراژ 130 مترمربع مناسب می باشد.

رادیاتورهای پنلی با وجود مزایای بیشماری که دارند دارای معایب متعددی نیز هستند. برای اینکه بتوانید بهتر تصمیم بگیرید بهتر است معایب آن‌ها را نیز بدانید. رادیاتور پنلی قابلیت تولید در 6 نوع مختلف از نظر تعداد پنل و تعداد کانوکتور را داردکه شامل تک پنل ، تک پنل تک کانوکتور ، دو پنل ، دو پنلتک کانوکتور ، دو پنل دو کانوکتور و سه پنل سه کانوکتور می باشد که تصاویر آن در زیر نشان داده شده است. حداکثر دمای آبگرم گرمایش در این پکیج ها 85 درجه سانتیگراد می باشد، ضمن اینکه حداکگثر فشار آبسرد ورودی آنها 10 bar است. پکیج‌های زمینی برای گرم کردن میزان بیشتری آب مصرفی از یک مخزن آب تشکیل شده‌اند اما پکیج‌های دیواری مخزن آب ندارند.

در حقیقت می‌توان گفت تنها تفاوت این دو سیستم این است که سیستم شوفاژ در محل موتورخانه یک ساختمان، قرار می‌گیرد. این در حالی است که رادیاتورها از انواع تجهیزاتی هستند که در اتاق و یا آپارتمان شما نصب می‌گردند. این پکیج دیواری دارای فن است که خروج دود و گازهای احتراق را در مسیرهای مختلف عمودی یا افقی تا بیرون از ساختمان با استفاده از جریان هوای اجباری فن تسهیل می‌نمایند. رادیاتور حوله خشک‌کن از دیگر رادیاتورهایی که می‌توان مجله خبری تاسیسات ساختمانی در حمام نصب کرد، رادیاتورهای حوله خشک کن است که قادر است گرمای مورد نیاز در حمام را نیز تامی‌ن می‌کند. کارایی و راندمان بالا، مصرف کمتر انرژی و کاهش می‌زان رطوبت در حمام از نکات خوبی است که می‌ توان در مورد این رادیاتور به آنها اشاره کرد. رادیاتور‌های پنلی نسل جدید رادیاتورهای فولادی هستند؛ البته سعی شده تمام اشکالاتی که در فولادی‌ها وجود دارد، در این پنل اصلاح شود و کارایی و عمر مفید آن افزایش پیدا کند.

پکیج شوفاژ دیواری ایران رادیاتور مدل L 24FF

پس می توان نتیجه گرفت که یک رادیاتور پنلی و یک رادیاتور پره ای با یک اندازه تقریبا به یک میزان بازده حرارتی دارند. در رادیاتور پنلی در پنل ها آب گرم خارج شده از موتورخانه یا پکیج در جریان است و این جریان باعث انتقال گرما به محیط می شود. شوفاژها و هم‌‍‌چنین رادیاتور پکیج بوتان، از جمله ابزارها و تجهیزاتی می باشند که در فصول سرد سال، به ویژه در فصل زمستان، کاربردی می باشند.

برای جلوگیری از یخ زدگی گاز ، تنظیم کننده خودکار جریان گاز در آن در نظر گرفته شده است. بهتر است در نظرات خود از تمرکز روی عناصر متغیر مثل قیمت، پرهیز کنید. دیگران را با نوشتن نظرات خود، برای انتخاب این محصول راهنمایی کنید.

همانطور که می دانید رادیاتور پنلی از جنس فولاد تولید می شوند و رادیاتور های پره ای از جنس آلومنیوم. شوفاژها و یا رادیاتورهای پنلی، وزن بسیار کمی دارند و فضای بسیار کوچکی را نیز به اشغال خود در می‌آورند. از طرف دیگر، بازه گرمایی که توسط این سیستم‌ها تولید می‌شود نسبت به شوفاژ نوع نوع پره‌ای، بالاتر است. از طرف دیگر، شوفاژهای پنلی، به دلیل اینکه سطح حرارتی صافی ایجاد می‌کنند، می‌توانند فضای یک خانه را به صورت کاملا یکنواخت، گرم نمایند. اما عیب بزرگ این سیستم‌های گرمایشی، این است که تعویض آن‌ها در هنگام حوادثی مانند سوراخ شدن و یا زنگ زدگی، مشکل است. نسبت به دیگر مدل های پکیج ایران رادیاتور، دستگاه های سری E نماد سادگی و کارایی هستند درحالی که تمامی امکانات اساسی و ویژگی های بارز پکیج های ایران رادیاتور در آنها جاریست.

  • لازم به ذکر این نکته است که هر چه طول این پنل‌ها بیشتر باشد، سطح بیشتری، برای انتشار گرما توسط رادیاتور، مورد نیاز خواهد بود.
  • توجه داشته باشید طبق مبحث 17 مقررات ملی ساختمان حداقل متراژ قابل تایید برای نصب پکیج در واحد آپارتمانی (مسکونی یا اداری) 64 متر مربع می باشد .
  • تمامی پکیج های سری L ایران رادیاتور دو مبدله و فن دار می باشند و پنل این دسته از محصولات دیجیتال می باشد .
  • وزن خالص پکیج های فوق ۳۸ کیلوگرم بوده و مصرفی برق آنها ۱۵۸ وات می باشد.
  • علاوه بر موارد ذکر شده، خرید داکت اسپیلت ایران رادیاتور نیز در پاسخ به نیاز ساختمان‌ها به تاسیسات حراراتی تهیه و عرضه شده است که در میان ایرانیان کاملا شناخته شده هستند.
  • تمامی پکیج های شوفاژ دیواری ایران رادیاتور دارای سیستم حفاظت در برابر یخ زدگی می باشند.