قیمت بست دیواری پرچمی رادیاتور آلومینیومی دیجی دما-رادیاتور پارس

از جمله جنس‌های این شوفاژها می‌توان به رادیاتورهای پره‌ای آلومینیومی و یا فولادی اشاره کرد. رادیاتورهای دیواری Wisewater که با آلومینیوم مقاوم در برابر خوردگی پخته می شوند ، و به طور طبیعی درجه حرارت خیلی سریع افزایش می یابد ، برای گرم کردن اتاق های نشیمن ، اتاق های غذاخوری و سایر فضاهای خانه شما بسیار مناسب هستند. این رادیاتورها کم مصرف هستند و همین امر می تواند در پایین نگه داشتن قبض های آب شما در ماه های زمستان کمک کند. آنها می توانند در سیستم گرمایش 250F استفاده شوند و در هنگام استفاده هرگز مواد مضر را آزاد نمی کنند. رادیاتورهای دیواری ما نیز به لطف طراحی مدولار ، می توانند به دلخواه شما کوچک یا بزرگ شوند. رادیاتورهای قرنیزی در قسمت‌های پایینی دیوار نصب می‌شوند و از جدیدترین رادیاتورهایی هستند که به بازار آمده اند.

نحوه انتخاب پکیج شوفاژ دیواری

حداکثر فشار آب سرد مصرفی در ورودی پکیج های دیواری ایران رادیاتور معادل 10بار می باشد ارتفاع استاتیک پمپ ۶ m.w.c باشد ضمناً پکیج های ایران رادیاتور دارای سیستم شیر هواگیری می باشند. در بالا سعی کردیم بدون هرگونه غرض ورزی مقایسه ای کامل و جامع میان رادیاتور پنلی پا پره ای داشته باشیم تا شما مصرف کنندگان عزیز بتوانید بهترین انتخاب را داشته باشید. می توان گفت تهیه رادیاتور پنلی از یک تولید کننده معتبر داخلی می تواند خیال شما را از بابت گرمایش منزل مسکونی یا محل کار شما تا سالها راحت نماید . حتما به این مجله خبری تاسیسات ساختمانی نکته توجه داشته باشید که محاسبه رادیاتور پنلی بسیار حائز اهمیت می باشد و پیشنهاد می شود برای این کار حتما از کارشناسان خبره کمک بگیرید. در این نوع سیستم ها بدلیل اینکه آبگرم مصرفی تماس مستقیم با شعله های مشعل ندارد بنابراین رسوب گذاری جداره های داخلی مبدل صفحه ای به مراتب دیرتر از پکیج تک مبدل اتفاق می افتد. جهت اطمینان شما خریداران عزیز ٬ تمامی پکیج های دیواری ایران رادیاتور را مستقیما از طریق نمایندگی ارسال می کند و شما عزیزان می توانید به صورت حضوری برای دریافت و خریداری پکیج خود اقدام کنید .

جهت شرایط خرید و تکمیل فاکتور خود پس از ثبت سفارش داخل سایت ٬ با کارشناسان ما تماس حاصل فرمایید تا شما عزیزان را برای ادامه خرید و تحویل کالا راهنمایی کنند . مجموعه گرم لوکس همواره تلاش بر این دارد که ضمن ضمانت اصالت کالای شما عزیزان ٬ با ارایه اطلاعات مفید و کارآمد بتواند در انتخاب درست محصولات شما را یاری دهد . مشاوران ما همواره آماده پاسخ گویی به شما عزیزان خواهند بود و شما را به سمتی انتخابی درست راهنمایی خواهند کرد . در این نوع سیستم ها بدلیل اینکه آبگرم مصرفی تماس مستقیم با شعله های مشعل ندارد بنابراینرسوب گداری جداره های داخلی مبدل صفحه ای به مراتب دیرتر از پکیج تک مبدل اتفاق می افتد.

قابلیت کارکرد با پکیج دیواری:

اگر این محصول را قبلا از تبریز پکیج خریده باشید، نظر شما به عنوان مالک محصول ثبت خواهد شد. انتخاب نوع پکیج مستلزم داشتن متراژ و نوع کاربری مسکونی و اداری بودن آن و موقعیت آب و هوایی منطقه می باشد. لازم به ذکر است که وقتی آب، گرم می‌شود حجم آن، درون دیگ بخار، افزایش پیدا می‌کند. روزهای منتهی به فصل سرد سال که می‌شود اغلب خانوارها به یاد گرمایش خانه می‌افتند. البته اگر قرار باشد خانه‌ای نوساز تحویل بگیرید نیز بهتر است از همان ابتدا در پی سیستم‌گرمایش خانه باشید.

رادیاتور پنلیبه نام های ترکیه ای یا آلمانی دیده می شود که متاسفانه واقعیت ندارد . برخی از شرکت های ایرانی با گرفتن نمایندگی از طرف های خارجی رادیاتور پنلی با برندهای آن ها را در ایران تولید می کنند. قطر لوله های مدار گرمایش در این دستگاه ها برابر 3/4 اینچ است و قطر لوله های آب گرم و سرد آنها، 1/2 اینچ می باشد. این مدل آنالوگ و گرمایشی است، برچسب انرژی B دارد، فاقد عیب یاب دیجیتال و برنامه ریز، گرمایش اسمی 28000Kcal، توان خروجی 28 kw، ظرفیت حرارتی 24080Kcal/h، بقیه موارد فنی دستگاه مانند مدل های قبل است پس از گفتن اضافات پرهیز میکنیم.

  • اما از طرفی پکیج های دو مبدله آب گرم یکنواختی می توانند تولید کنند و همچنین رسوبات آب در آنها کمتر رخ می دهد.
  • از طرف دیگر، شوفاژهای پنلی، به دلیل اینکه سطح حرارتی صافی ایجاد می‌کنند، می‌توانند فضای یک خانه را به صورت کاملا یکنواخت، گرم نمایند.
  • یک رادیاتور برای آنکه بتواند نهایت کارایی و راندمان خود را داشته باشد، باید برخی ویژگی‌ها و خصوصیات را داشته باشد.
  • هر چه پکیج شوفاژ دیواری از قطعات با کیفیت بالاتری ساخته شود به همان اندازه قیمت یک پکیج نیز افزایش می یابد.
  • لازم به ذکر است پکیج‌های ایران رادیاتور شامل 2 سال گارانتی پس از فروش هستند.