پکیج شوفاژ دیواری گازی ایران رادیاتور مدل LR24FF شرکت فنی مهندسی شعله باران-رادیاتور پارس

این پکیج دیواری دارای توان حرارتی بالا، ۳۰۹۶۰ KCal/Hr معادل ۳۶ KW می باشند. ظرفیت حرارتی خروجی پکیج اکو 22 ایران رادیاتور برابر کیلوکالری بر ساعت و معادل 22 کیلووات بوده و مصرف برق این پکیج پایین بوده و معادل 135 وات است. حداکثر دمای آبگرم گرمایش در پکیج اکو 22، 85 درجه سانتیگراد و حداکثر فشار آب سرد مصرفی در آنها 10bar می‌باشد.

بر اساس قیمت شمش آلومینیوم، قیمت نهایی محصول و راندمان حرارتی آن‌ها بسیار با یکدیگر متفاوت است. رادیاتورهای پنلی پس از ورود به عرصه‌ی رادیاتورها توانستند به خوبی جای خود را در بازار پیدا کنند و به سرعت مشتریان خود را یافتند. این رادیاتورها ویژگی‌هایی دارند که به وسیله‌ی آن توانستند رضایت مشتریان خود را جلب نمایند. قبل از خرید رادیاتور، فاصله‌ی بین لوله‌ی بالا و پایین را به دقت اندازه بگیرید. اما این‌نکات نکاتی است که بهتر است خودتان بدانید تا بتوانید به طور کلی بهترین انتخاب‌ها را انجام دهید. بنابراین آب، دوباره توسط لوله‌های برگشتی، به سمت شوفاژ خانه حرکت می‌کند و برای اینکه بتواند دوباره گرمای خود را به دست آورد وارد دیگ بخار می‌گردد و این سیکل، دوباره تکرار می‌شود.

اگر مدل‌های پنلی را یک رنگ با کیفیت بزنند بسیاری از معایب آن مانند زنگ زدن از بین می‌رود. ظاهر شیک و منحصر به فرد، بدون رسوب، قابلیت نظافت آسان، قابلیت حمل ونقل آسان از ویژگی اصلی این رادیاتور است. جنس پره‌ها از آلومینیوم است که در مقابل زنگ زدگی بسیار مقاوم است. به همین دلیل در مناطقی مانند مناطق مرطوب شمالی بیشتر از این رادیاتور استفاده می‌شود. بهتر است تا در محلی که قرار است شوفاژ نصب شود بین کف و سقف نهایتا ۳ متر ارتفاع باشد.

پکیج زمینی سری Z

تنها ایراد این نوع از رادیاتور این است که بر خلاف نوع پره‌ای نمی ‌توان آن را بر حسب بزرگی یا کوچکی محیط کم یا زیاد نمود. در سایت مرجع و فروشگاهی دماتجهیز ، اطلاعات و قیمت های تضمین شده پکیج ایران رادیاتور با گارانتی اصل جهت برخورداری شما عزیزان از حس خوب خرید بهینه و هوشمند ارائه گردیده است. پکیج ایران رادیاتور به مدت 2 سال از تاریخ راه‌اندازی شامل گارانتی هستند همچنین ۱۰ سال پس از نصب تامین و عرضه قطعات تضمین شده جهت آسایش خاطر شما تولید می گردد.

  • از جمله این ویژگی‌ها، مقاوم بودن آن از نظر مکانیکی و تحمل ضربه است.
  • بنابراین بسته به نیاز و نوع انتظاراتی که از یک پکیج شوفاژ دیواری دارید باید در انتخاب آن دقت داشته باشید.
  • برای جلوگیری از یخ زدگی گاز ، تنظیم کننده خودکار جریان گاز در آن در نظر گرفته شده است.
  • در نوع آلومینیومی از ترکیب تعداد پره، می توان توان گرمای مورد نظر متناسب با فضای مورد بحث را محاسبه نمود.

حداکثر دمای آبگرم گرمایش در پکیج شوفاژ دیواری ایران رادیاتور مدل L36FF معدل ۸۵ درجه سانتیگراد و حداکثر دمای آبگرم مصرفی آن، ۶۰ درجه سانتیگراد می باشد. پکیج شوفاژ دیواری ایران رادیاتور مدل L36FF از نوع پکیج‌های فن دار است که خروج دود و گازهای احتراق دودکش پکیج را در مسیرهای مختلف عمودی یا افقی تا بیرون از ساختمان با استفاده از جریان هوای اجباری فن تسهیل می‌نمایند. از دیگر تاسیسات گرمایشی و سرمایشی مورد نیاز ساختمان‌های امروزی می‌توان انواع رادیاتور را نام برد. خرید رادیاتور سانیکا و خرید رادیاتور ایران رادیاتور،خرید رادیاتور تهراناز نمونه‌های قابل توجه در این زمینه به شمار می‌روند. امروزه اهمیت وجود انواع آبگرمکن در ساختمان، بر همه کاملا روشن است. قطر لوله های آب گرم و سرد در پکیج های شوفاژ دیواری ایران رادیاتور مدل L36FF برابر با 1/2 اینچ، قطر لوله های مدار گرمایش برابر با 3/4 اینچ و همچنین قطر لوله ورودی گاز در این پکیج ها 3/4 اینچ می باشد.

رادیاتور افقی 17 پره آنیت Anit مدل پایونیر برلیان

انواع رادیاتور شامل رادیاتور پنلی، رادیاتور پره ‌ای و رادیاتورهای آلومینیومی می باشند که در ادامه انواع آن را شرح خواهیم داد. پکیج دیواری مدل ECO 24 هم یک مدل دیگر از پکیج های فن دار ایران رادیاتور می باشد. رادیاتورهای پره‌ای از انواع پر طرفدار رادیاتورها محسوب می‌شوند.

ابعاد دستگاه 440×850×380 است و وزن دستگاه معادل 40kg گرم است. وجود منبع انبساط 8 لیتری در کنار توان گرمایشی kcal ارزش خرید خوبی به این دستگاه داده است. رادیاتورها، مبدل‌هایی هستند که در سیستم‌های گرمایشی از آن‌ها استفاده می‌شود و خرید و فروش آن امروزه بسیار متداول شده مجله خبری تاسیسات ساختمانی است. آب، داخل لوله‌هایی که درون رادیاتورها تعبیه شده اند حرکت می‌کند و در اثر این حرکت و جا‌به‌جایی، گرما نیز منتقل شده و محیط اطراف به خوبی گرم می‌شود. رادیاتورها فلزی و یا نیمه فلزی هستند؛ در واقع کاربرد رادیاتورها تعیین می‌کند که چه جنسی برای ساخت آن انتخاب شود.