پکیج شوفاژ دیواری ایران رادیاتور مدل L36FF تاسیسات مرکزی ایران-رادیاتور پارس

اخرین ویژگی این رادیاتور، ۱۰ سال گارانتی است که می‌توان به آن اشاره نمود. بدنه‌ی بالا و استحکام بدنه از ویژگی‌های اصلی این محصولات شناخته می‌شود. به علت استفاده از ورق گالوانیزه، نه سایش و نه زنگ زدگی در این رادیاتورها هیچ معنا و مفهومی ندارد. در سال ۲۰۰۰ محصول مشترک ایران و ایتالیا جنرال والترو بود که بر پایه‌ی دانش و تکنولوژی روز ایتالیا تولید شد. کارخانجات معروف بوتان نیز رادیاتور پنلی خود را در هجدهمین نمایشگاه بین‌المللی در تهران برای بازدیدکنندگان برای بار اول به نمایش گذاشت.

رادیاتور آلومینیومی 17 پره آنیت مدل اکوپایونیر مشکی

【آسان و ایمن برای استفاده】 همراه با لوازم جانبی و کتابچه راهنمای کاربر ، نصب آسان دیوار نصب می کند فضای بیشتری در اتاق است. روی سیستم های آب گرم کار می کند و کاملاً بی صدا اتاق را بدون خشک کردن پوست و چشم گرم نگه می دارد. پکیج‌ها در 2 مدل پکیج دیواری و پکیج زمینی و 2 نوع مخزن دار و بدون مخزن تولید می‌شوند. رادیاتورهایی که از آلومینیوم در تولید آن‌ها استفاده شده است، سبک بوده و در مقایسه با دو نوع دیگر، از نظر ظاهری جلوه و ظاهر زیباتری دارند.

این پکیج‌ها، علاوه بر نوع دیواری، در نوع زمینی نیز ساخته می‌شوند. از جمله این موارد می‌توان به خرید پکیج زمینی ایران رادیاتور، پکیج زمینی بوتان، پکیج مجله خبری تاسیسات ساختمانی زمینی شوفاژکار و پکیج زمینی فرولی ، خرید آبگرمکن اشاره کرد. پکیج های شوفاژ دیواری ایران رادیاتور در دو نوع تک مبدل و دو مبدل موجود می باشند.

اگر مدل‌های پنلی را یک رنگ با کیفیت بزنند بسیاری از معایب آن مانند زنگ زدن از بین می‌رود. ظاهر شیک و منحصر به فرد، بدون رسوب، قابلیت نظافت آسان، قابلیت حمل ونقل آسان از ویژگی اصلی این رادیاتور است. جنس پره‌ها از آلومینیوم است که در مقابل زنگ زدگی بسیار مقاوم است. به همین دلیل در مناطقی مانند مناطق مرطوب شمالی بیشتر از این رادیاتور استفاده می‌شود. بهتر است تا در محلی که قرار است شوفاژ نصب شود بین کف و سقف نهایتا ۳ متر ارتفاع باشد.

در نتیجه آنچه بیشتر مورد توجه است استفاده روز افزون پکیج شوفاژ دیواری در بین خانواده های ایرانی و بسیاری از ساختمان ها است. این به خاطر کارکرد راحت و آسان پکیج های دیواری است که می توانند در هر لحظه آب گرم را تولید کنند و از طرف دیگر هر واحد را مستقل از دیگر واحدها صاحب منبع تولید آب گرم، می کنند. در ادامه می خواهیم در مورد انواع و قیمت پکیج شوفاژ دیواری نکاتی را عنوان کنیم که ممکن است برای شما مفید واقع شود. امروزه با پیشرفت هایی که در امر گسترش آسایش در بین خانواده ها شده است، استفاده از وسایل مختلف در زندگی انسان ها بیشتر نمود پیدا کرده است.

تنها ایراد این نوع از رادیاتور این است که بر خلاف نوع پره‌ای نمی ‌توان آن را بر حسب بزرگی یا کوچکی محیط کم یا زیاد نمود. در سایت مرجع و فروشگاهی دماتجهیز ، اطلاعات و قیمت های تضمین شده پکیج ایران رادیاتور با گارانتی اصل جهت برخورداری شما عزیزان از حس خوب خرید بهینه و هوشمند ارائه گردیده است. پکیج ایران رادیاتور به مدت 2 سال از تاریخ راه‌اندازی شامل گارانتی هستند همچنین ۱۰ سال پس از نصب تامین و عرضه قطعات تضمین شده جهت آسایش خاطر شما تولید می گردد.

رادیاتور پنلی 80 سانتی تاش تیپ 22

به روز بوده و تخفیف های مورد نظر مصرف کنندگان در این قیمت ها لحاظ نگردیده است . تمام حقوق این سایت متعلق به شرکت تولید تجهیز مهام صنعت میباشد. پکیج های فوق برای استفاده در آپارتمان های 50 تا 90 مترمربع مناسب می باشند. ظرفیت حرارتی خروجی این پکیج ها KCal/Hr معادل 22 کیلووات می باشد. برای اطلاع از تفاوت پکیج‌های فن دار و بدون فن مقاله راهنما را مطالعه کنید. تقسیم بندی دیگری که در مورد رادیاتورها وجود دارد، بر اساس شکل ظاهری آن‌ها انجام می‌شود که در ادامه به ذکر توضیحاتی در مورد آن‌ها می‌پردازیم.

پکیج سری K

ابعاد دستگاه 440×850×380 است و وزن دستگاه معادل 40kg گرم است. وجود منبع انبساط 8 لیتری در کنار توان گرمایشی kcal ارزش خرید خوبی به این دستگاه داده است. رادیاتورها، مبدل‌هایی هستند که در سیستم‌های گرمایشی از آن‌ها استفاده می‌شود و خرید و فروش آن امروزه بسیار متداول شده است. آب، داخل لوله‌هایی که درون رادیاتورها تعبیه شده اند حرکت می‌کند و در اثر این حرکت و جا‌به‌جایی، گرما نیز منتقل شده و محیط اطراف به خوبی گرم می‌شود. رادیاتورها فلزی و یا نیمه فلزی هستند؛ در واقع کاربرد رادیاتورها تعیین می‌کند که چه جنسی برای ساخت آن انتخاب شود.

  • این پکیج دارای دو مبدل (آبگرم مدار رادیاتور و آبگرم مصرفی واحد) نیز است و معمولا مناسب برای متراژ های تا 150 مترمربع استفاده می شود.
  • در این مقاله به بررسی پکیج های شوفاژ دیواری و کاربردهای آن پرداختیم و در مورد نحوه خرید و سفارش این محصولات نکاتی را ارائه دادیم.
  • خرید اینترنتی پکیج شوفاژ دیواری نیز یکی دیگر از راه های سفارش و خرید این محصول است که برای بسیاری از مردم حائز اهمیت است.
  • این طبقه بندی بر اساس ظاهر، طراحی و ساخت رادیاتورها انجام می‌پذیرد.