تأسیسات استخر و قسمت‌های اصلی آن ردا صنعت فروشگاه تجهیزات صنعت و ساختمان-رادیاتور پارس

تاسیسات استخر چیست؟ به تمامی تجهیزاتی که در استخر می تواند به جریان آب کمک کند و همچنین از بروز گند زدگی در آب جلوگیری کند را تاسیسات استخر می گویند. در صورتی تاسیسات به درستی نصب شده باشد، استخر می تواند کارایی بسیار زیادی داشته باشد. این کاتالوگ در نهایت در دسترس شماست تا بتوانید انتخاب خود را از میان انواع تجهیزات مربوط به تاسیسات استخر داشته باشید.

سایز پمپ استخر

در ضمن باید به صورت اتوماتیک مواد شیمیایی استخر آنالیز شده و این مواد، خودکار به استخر تزریق شوند. به همین منظور قصد داریم در این مقاله با معرفی اجزای مهم و اساسی تاسیسات بکار رفته در استخرها شما را با این مقوله بیشتر آشنا کنیم. برای کنترل تمامی این تاسیسات می‌توان از یک سیستم خودکار بهره برد تا بدون هیچ مشکل و به راحتی مجله خبری تاسیسات ساختمانی به تمامی تاسیسات دسترسی داشت و به کنترل آنها پرداخت. گروه صنعتی پایا بسپار آریا تولیدکننده لوازم و تجهیزات آبیاری قطره‌ای و بارانی با بیش از 15 سال سابقه، محصولات خود را با بالاترین کیفیت و مناسبترین قیمت به بازارهای جهانی عرضه می‌کند. هنگامی که آب توسط اسکیمرها و خروجی‌های اصلی تخلیه شد، وارد خطوط مکش می‌شود.

  • در حالت کلی سه نوع فیلتر برای استفاده داخل استخرها وجود دارند؛ فیلترهای کارتریج، شنی و فیلترهای دیاتومه از جمله فیلترهایی رایج برای استفاده داخل استخرها می باشند.
  • اما به عنوان براورد کلی باید عرض کنم ساخت یک استخر استاندارد به همراه تاسیسات کلی و کامل با این ابعاد حدود 250 میلیون تومان به بالا نیاز به سرمایه گذاری خواهد داشت.
  • دیگ های آب گرم که برای تامین آب مورد نیاز سونا و جکوزی مورد استفاده قرار می گیرند، فیلترهای شنی و مبدل های حرارتی و پمپ های تصفیه را می توان از دیگر تجهیزاتی دانست که در یک استخر مورد استفاده قرار می گیرد و شامل تاسیسات استخر می شود که دارای کیفیت بسیار زیادی می باشد.
می توان به صورت حضوری به فروشگاه های مربوط به تاسیسات استخر و جکوزی مراجعه کرد. راه راحت تر استفاده از سایت های آنلاین فروش تاسیسات استخر مانند تاسیسات دات کام است. امروزه استفاده از تاسیسات استخر با رشد بسیار زیادی همراه بوده است و می توان گفت که این تجهیزات از اهمیت بسیار زیادی در کارکرد یک استخر برخوردار می باشد و باید با دقت بسیار زیادی نسبت به استفاده از این تاسیسات اقدام شود. خرید و انتخاب این تجهیزات از اهمیت بسیار زیادی برخوردار می باشد و باید با دقت بسیار زیادی همراه باشد تا در نهایت بتواند عملکرد مطمئنی را برای شما به ارمغان بیاورد. توجه داشته باشید که ثابت بودن آب استخر به سرعت به یک خطر زیستی تبدیل خواهد شد و به احتمال زیاد پس از گذشت چند ماه به عنوان محل جهت تجربه گیاه سمی تبدیل می شود.

پمپ استخر و جکوزی اسپا ESPA مدل SILEN S2 100 24

به گردش در آوردن آب استخر مواد شیمیایی را به صورت میکس حفظ و ذرات را حذف می کند. اما در طول مدتی که آب به گردش در می آید مواد شیمیایی اضافه شده به صورت میکس باشند. برای حذف ذرات نیازی به گردش روزانه ی استخر نیست و ذرات می توانند با استفاده از یک اسکیمر یا وکیوم حذف شوند. در عوض استفاده از مواد شیمیایی در آب و تمیز کردن دیواره ها می تواند روش بسیار خوبی باشد. استفاده از شیوه اینترنتی در سراسر کشور در دسترس بوده و یکی از شیوه های متداول در خرید این تجهیزات به شمار می رود. شما می توانید با استفاده از این شیوه در سراسر کشور به بهترین محصولات دسترسی داشته باشید و در نهایت باید گفت که این شیوه مخصوص کسانی است که می خواهند به تجهیزات اصلی با قیمت مناسب به صورت مستقیم دسترسی داشته باشند.

از انواع کلرزن ها می توان به کلرزن های خطی، اتوماتیک، نمکی، شناور و کلرزن گازی اشاره کرد که طریق کارکرد متفاوتی دارند. از دیگر خدمات و تجهیزات تاسیسات استخری در بحث تصفیه آب باید به فیلتر ها اشاره کرد استفاده از فیلتر ها برای جدا کردن ذرات ناهمگن آب است مانند روغن، چربی، خاک و شن و امثال این ناخالصی ها که اب استخر را آلوده کرده اند. فیلتر های مدل های مختلفی دارند مانند فیلتر شنی، کارتریجی و دیاموته که در برند های مختلف عرضه می شوند. از دیگر موارد تمیز ( تصفیه ) کننده موگیر ها هستند، گرچه موگیر قبل پمپ نصب می شود و گاهی در سیستم آبرسانی آن را جای می دهند اما کار موگیر گرفتن الیاف، مو و ذرات ریز در استخر است و بایست در بخش تمیز کننده جای بگیرد. دیگ های آب گرم که برای تامین آب مورد نیاز سونا و جکوزی مورد استفاده قرار می گیرند، فیلترهای شنی و مبدل های حرارتی و پمپ های تصفیه را می توان از دیگر تجهیزاتی دانست که در یک استخر مورد استفاده قرار می گیرد و شامل تاسیسات استخر می شود که دارای کیفیت بسیار زیادی می باشد.

مقایسه تاسیسات استخر در گذشته و امروز