تأسیسات استخر و قسمت‌های اصلی آن ردا صنعت فروشگاه تجهیزات صنعت و ساختمان-رادیاتور پارس

امروزه استخر ها در مدل های مختلفی تولید شده و مورد استفاده قرار می گیرد. کافی است که شما نسبت به خرید این تجهیزات اقدام کنید تا در کوتاه ترین زمان بتوانید از این تجهیزات استفاده داشته باشید. تاسیسات استخر در مدل های مختلفی تولید می شود و می تواند یکی از بهترین انتخاب های پیش روی شما به شمار رود که امروزه در دسترس شما قرار گرفته است. شما می توانید با کارشناسان فروش سایت اینترنتی تامین تاسیسات استخر در ارتباط باشید و مشاوره خرید را دریافت کنید تا در نهایت بتوانید بهترین عملکرد را داشته باشید و هیچ مشکلی برای شما پیش نیاید. باید بدانید که در تاسیسات استخر، جکوزی و سونا استفاده از این تجهیزات دارای اهمیت بسیار زیادی می باشد و با سرعت بسیار بالایی که دارد می تواند یکی از بهترین گزینه های پیش روی شما به شمار رود که امروزه در دسترس شما قرار گرفته و در بازار عرضه می شود. در کنار این فیلتر می توانیم از فیلترهای دیاتمیک نیز نام ببریم که در این خصوص در ادامه توضیحات بیشتری را در اختیار شما قرار خواهیم داد.

این تجهیزات بخش مهمی از تجهیزات استخری هستند و کارکرد هر یک از آن ها در بخش های منحصر به فردی است که نصب و راه اندازی آن ها به تجربه و تخصص بالایی نیاز است. فروشگاه پارسینا تجهیز با عرضه بهترین و مرغوب ترین تجهیزات استخری توانسته مشتریان زیادی را به خود جذب کند، اگر شما هم به دنبال خرید تاسیسات استخری هستید با این فروشگاه تماس بگیرید. این سیستم نیز یکی دیگر از تجهیزات تاسیسات استخر می باشد که میزان مواد شیمیایی در استخر را کنترل می کند.

در واقع این تجهیزات شامل لوله های انتقال آب می شود و همچنین تجهیزات الکتریکی یا برقی که در یک محیط مورد استفاده می باشد را شامل می شود و باید با دقت بسیار زیادی از آن استفاده کرد. استخر اقداماتی لازم و ضروری برای عملیاتی کردن موتورخانه، تصفیه خانه، برق کشی، چراغ ها و … می باشد. بهتر است بدانید اگر شما این موارد را نداشته باشید ساختمان شما یک ساختمان بی روح و قلب بدون تپش خواهد بود. تأسیسات استخر باید توسط مهندسان زبده و خبره انجام شود تا کیفیت درستی را به همراه داشته باشد. لذا اجرای هر مرحله از طراحی و اجرای استخر مستلزم زمان لازم و دقت در انتخاب متریال درجه یک می‌باشد که در این متن مراحل اجراء با توجه به جزئیات بصورت کامل لحاظ شده است. اصولا طراحی و معماری استخرهای عمومی‌و خانگی یا اجرای استخر با توجه به تعداد نفرات و نحوه سرویس دهی و یا به سلیقه طراح و خواسته‌ی کارفرما ساخته و به بهره‌ برداری می‌رسند .

  • در این مقاله قصد داریم به معرفی اجزای اصلی تأسیسات استخر بپردازیم و هرکدام را به تفصیل شرح دهیم.
  • از طرف دیگر هیترهای گازی نیز به منظور افزایش دمای آب موجود در جکوزی آن هم در یک بازه زمانی کوتاه مورد استفاده قرار میگیرند.
  • آشنایی با تاسیسات اصلی استخرها، به شما کمک می کند تا بدانید برای عملکرد بهتر استخر تان، چه تجهیزاتی مناسب شما است.
  • مزیت آن‌ها استفاده کردن از فقط يك بدنه است و به همین دلیل، در صورت ایجاد مشکلاتي مثل تركيدگي و يا رسوب گرفتگي،به راحتی می‌توانند تعمیر شوند.
  • در این سیستم آب در مدار به گردش در میاید و وظیفه تصفیه آب را نیز انجام میدهد .

برای گرم کردن و بالا بردن دمای آب نیز از سیستم گرمایشی شامل هیتر استفاده میکنیم. جکوزی و تاسیسات سونا دارای سیستم آبگذر هستند این سیستم نقشی اصلی در سازه‌ی استخر دارد. ضدعفونی استخرها بسیار مهم است ، یکی دیگر از روشهای ضد عفونی کردن ، کلر زن خطی ایست اینطور که دستگاه داری درجه تنظیم است و کلر وارد استخر میشود با قرار دادن چند قرص کلر و تنظیم دستگاه کلر زن خطی در مسیر ورود به استخر قرار دارد کلر وارد استخر میشود . اما در ادامه همراه تیم فنی مهندسی کارا پمپ باشید تا شما را با تاسیسات استخر آشنا کنیم .

استخر ها برای انتقال آب از موتورخانه به استخر و انتقال آب گرم و بخارات لازم و ضروری هستند معمولا جنس این لوله ها پی وی سی هستند تا از رسوب ان جلوگیری کنند . از مزیت های دیگ های فولادی نسبت به دیگ های چدنی توان تحمل فشار بالاتر نسبت به دیگ های چدنی تحمل فشار در تنش های حرارتی که در نهایت باعث تامین امنیت محیط موتورخانه میباشد که بسیار حائز اهمیت است. برای بررسی موتورخانه ی یک استخر لازم است تا تک تک واحد های استخر به صورت مجزا مورد بررسی قرار گیرند تا تمامی تجهیزات مورد نیاز برای ایجاد آسایش شناگران مشخص شود. اندازه گیری کلر و پی اچ باید به درستی و اصولی انجام شود تا مقدار درست و دقیق میزان کلر و پی اچ بدست آید. پس از برداشتن نمونه آب با توجه به توضیحات روی تست کیت عمل اندازه گیری را انجام دهید. پیمانکار نگهداری استخر وظیفه دارد که هر هفته از تجهیزات موتورخانه استخر بازدید و آن ها را چک کند.

مجموعه این تجهیزات و دستگاه ها ، در نهایت موتورخانه استخر و جکوزی را تشکیل می دهند. لوله هایی که به طور دقیق بین سیستم گردش آب در استخر و جکوزی قرار دارند. بخش سوم که در مجله خبری تاسیسات ساختمانیی مورد استفاده قرار می گیرند، بخش روشنایی استخر ها را شامل میشوند. تعداد چراغ ها و لامپ های مورد استفاده بستگی به نظر کارفرما دارد و نمی توان تعداد معینی را مشخص کرد. در این پروژه نمونه به محاسبه و طراحی استخر مربوط به یک مجموعه ورزشی (شامل استخر، سونا و جکوزی)، واقع در شهر تهران پرداخته شده است. در این مجموعه جهت محاسبه بار حرارتی و برودتی اماکن مختلف، از نرم افزار کریر استفاده شده است.

تأسیسات ساختمانی تعریف شده و مراجع و منابع مختلفی برای آموزش و تدریس این نوع از تأسیسات گردآوری و تهیه شده اند. سیلیس یک نوع شن و ماسه است در تصفیه کننده های شنی استفاده میشود سلیس ها کوچک ترین ذرات را نیز تصویه میکنند . پمپ‌های استخر سبدی یه اسم موگیر دارند که از ورود ذرات باقی مانده در استخر به داخل پروانه‌های پمپ جلوگیری می‌کند ، این سبد ها قابل تعویض هستند . اسکمیرها باعث جدا شدن هر جسم یا آلایندی مانند گیاهان ، حشرات ، روغن‌ها از داخل اب میشوند این کار با کمک اسکیمر انجام می‌پذیرد . آبنماها باعث زیبایی استخر میشوند و علاوه بر این در فصل‌های خشک سال باعث افزایش رطوب هوا می‌شوند . یک تعریف کوتاه از استخر این است که استخرها سازه‌ای مصنوعی هستند که آب را در مخزنی نگه داری می‌کنند.

اهمیت سالم بودن تاسیسات گرمایش و تصفیه استخر شنا

در ادامه با ما همراه باشید تا بیشتر در خصوص اهمیت دریافت مشاوره خرید تاسیسات استخر با شما صحبت کنیم. یکی از مهم ترین پارامترهایی که در تاسیسات استخر باید به آن توجه داشته باشیم، سیستم آب گذر می باشد. در واقع ما می توانیم با استفاده از این سیستم چرخه تصفیه آب را بهبود بخشیم و در صورتی که این سیستم به وسیله پمپاژ اتفاق می افتد می تواند یکی از بهترین گزینه های پیش روی شما باشد و در واقع یکی از مهم ترین تاسیسات استخر ، سونا و جکوزی به شمار می رود. با ما همراه باشید تا در ادامه بیشتر در خصوص انواع استخر موجود با شما صحبت کنیم و اطلاعاتی را در زمینه انواع تاسیسات استخر در اختیار شما قرار دهیم.

هر آنچه که باید درباره فیلتر استخر بدانید

این که یک استخر چطور می تواند تصفیه آب را انجام دهد از مهم ترین مسائلی است که در خصوص انواع تاسیسات استخر باید به آن برسیم. در واقع باید بدانیم که تصفیه خانه های مربوط به استخرها در سه دسته جریان آب گذرا، استخر و خزینه دسته بندی می شوند و شما باید با توجه به نوع استخری که دارید نسبت به انتخاب بهترین گزینه اقدام کنید. فیلترهای شنی با عبور دادن آب از یک مخزن حاوی سیلیس آلودگی‌های فیزیکی کوچک را از آب‌گرفته و آب را زلال می‌کنند.