لیست قیمت رادیاتور ایران رادیاتور نماینده رسمی نصب و تعمیرات-رادیاتور پارس

از این رو می‌ توان گفت شوفاژ و رادیاتور از نظر نحوه کارکرد با یکدیگر تفاوتی ندارند. در حقیقت می ‌توان گفت تنها تفاوت شوفاژو رادیاتور این دو سیستم این است که سیستم شوفاژ در محل موتورخانه یک ساختمان، قرار می ‌گیرد. این در حالی است که رادیاتورها از انواع تجهیزاتی می باشند که در اتاق و یا آپارتمان شما نصب می شوند. به منظور نصب رادیاتور پره ای (آلومینیومی) بر روی دیوار نیاز به بست دیواری (پرچمی) رادیاتور آلومینیومی می باشد که بر خلاف رادیاتور های پنلی(فولادی) در زمان خرید رادیاتور همراه رادیاتور نبوده و باید به صورت مجزا خریداری کرد . این دستگاه هنگام کار صدای بسیار کمی دارد و همچنین دارای سیستم ایمنی ضد یخ زدگی، سیستم ایمنی کنترل خودکار مسیر دوکش است. یکی از مواردی که موجب به یک خرید مطمئن می شود کیفیت و ماندگاری یک وسیله می باشد.

یکی از این وسایل و ابزارها که بسیار مورد توجه قرار گرفته است، پکیج شوفاژ دیواری است. از دیگر وسائل و تجهیزاتی که در ساختمان‌های امروزی به آن‌ها نیاز داریم انواع مختلف مشعل است. انواع خرید مشعل ایران رادیاتور برای این منظور طراحی و تولید شده‌اند. علاوه بر موارد ذکر شده، خرید داکت اسپیلت ایران رادیاتور نیز در پاسخ به نیاز ساختمان‌ها به تاسیسات حراراتی تهیه و عرضه شده است که در میان ایرانیان کاملا شناخته شده هستند.

اما امروزه استفاده از اینترنت و فضای مجازی در تمام بخش های زندگی ما رخنه کرده است و برای خرید هر چیزی اول از همه به اینترنت رجوع می کنیم. خرید اینترنتی پکیج شوفاژ دیواری نیز یکی دیگر از راه های سفارش و خرید این محصول است که برای بسیاری از مردم حائز اهمیت است. در خرید اینترنتی می توان محصولات متنوعی را مشاهده کرد و برای خرید انتخاب هوشمندانه تری داشت. البته باید از معتبر بودن سایت اطمینان حاصل کنید تا بتوانید با خرید محصول خود به آنچه می خواهید برسید. هزینه یک شوفاژ، شامل هزینه و قیمت نصب سیستم و هم‌چنین خرید آن است. در حال حاضر، قیمت رادیاتور شوفاژ فن دار با نوع بدون فن این تجهیزات، دارای تفاوت‌هایی است و بازه‌ها و رده‌های قیمتی متفاوتی برای هر یک توسط تولید کنندگان مختلف در نظر گرفته می‌شود.

پکیج ایران رادیاتور مدل ECO24FF

خطهای تولید رادیاتور پنلی عمدتا ربات های برش تمام اتوماتیک و دستگاه های جوش تمام اتوماتیک و حوضچه های رنگ و رنگ آمیزی رباتیک می باشد. پکیج‌های زمینی در ساختمان‌های با مساحت بالا که نیاز به حجم آب مصرفی زیادی دارند استفاده می‌شود و از پکیج‌های دیواری در ساختمان‌هایی با مساحت کم استفاده می‌شود. با سرد شدن هوا، برای گرم نگه داشتن خانه می‌توانیم از انواع پکیج‌های مجله خبری تاسیسات ساختمانی موجود در بازار که بهتر از وسایل گرمایشی دیگر هستند استفاده کنیم. ویژگی مورد توجه دیگر قیمت مناسب و نوع اتصالات و سهولت در نصب آن است. در ضمن حتما حواستان باشد که هر وسیله ای که می خرید از جمله رادیاتور می بایست از پشتیبانی خدمات و گارانتی تعویض مناسب برخوردار باشند. ازاين رادياتورها برای گرم کردن بعضی نقاط کم اهمیت مثل انباری يا گلخانه مصرف می گردد .

پکیج ایران رادیاتور مدل ECO24CF

البته ذکر این نکته نیز مهم است که این هوا گیری مداوم باعث پایین آوردن عمر مفید پمپ و منبع انبساط پکیج دیواری شما خواهد شد. در نتیجه در صورت استفاده از پکیج دیواری انتخاب رادیاتور پنلی می تواند گزینه بهتری باشد. ظرفیت حرارتی خروجی پکیج های شوفاژ دیواری ایران رادیاتور مدل L28FF، برابر ۲۴۰۸۰ KCal/Hr معادل ۲۸ KW می باشد. پکیج های شوفاژ دیواری ایران رادیاتور در انواع و کاربردهای مختلفی تولید می گردندکه می توان به مدل های فن دار،بدون فن ، تک مبدل،دو مبدل ، سه مبدل ، آنالوگ و دیجیتال در ظرفیت های تا اشاره نمود. پکیج های شوفاژ دیواری ایران رادیاتور در انواع و کاربردهای مختلفی تولید می گردندکه می توان به مدل های فن دار،بدون فن ، تک مبدل،دو مبدل ، سه مبدل ، آنالوگ و دیجیتال در ظرفیت های ۲۴۰۰۰ تا ۳۶۰۰۰ اشاره نمود.

  • پکیج دیواری گازی ایران رادیاتور سری L با راندمان حرارتی 93 درصد برای استفاده در منازل و اماکن اداری تا متراژ 140 مترمربع مناسب می باشد.
  • پکیج شوفاژ دیواری ایران رادیاتور L24FF دو مبدل و فن دار می باشد و دارای 2 سال گارانتی و 10 سال خدمات پس از فروش شرکت ایران رادیاتور میباشد.
  • در پکیج های دیواری تک مبدل یا بی ترمیک ایران رادیاتور، مبدل تعبیه شده از نوع دوبل بوده و همزمان دو وظیفه تامین آبگرم مصرفی و هم چنین گرمایش ساختمان را بعهده دارد.
  • این رادیاتورها ویژگی‌هایی دارند که به وسیله‌ی آن توانستند رضایت مشتریان خود را جلب نمایند.
  • حروف اختصاری FF به معنی وجود فن خروج دود در این دستگاه پکیج ایران رادیاتور است.