پکیج شوفاژ دیواری ایران رادیاتور L24FF فروش پکیج و رادیاتور در تبریز-رادیاتور پارس

رادیاتور پنلیبه نام های ترکیه ای یا آلمانی دیده می شود که متاسفانه واقعیت ندارد . برخی از شرکت های ایرانی با گرفتن نمایندگی از طرف های خارجی رادیاتور پنلی با برندهای آن ها را در ایران تولید می کنند. قطر لوله های مدار گرمایش در این دستگاه ها برابر 3/4 اینچ است و قطر لوله های آب گرم و سرد آنها، 1/2 اینچ می باشد. این مدل آنالوگ و گرمایشی است، برچسب انرژی B دارد، فاقد عیب یاب دیجیتال و برنامه ریز، گرمایش اسمی 28000Kcal، توان خروجی 28 kw، ظرفیت حرارتی 24080Kcal/h، بقیه موارد فنی دستگاه مانند مدل های قبل است پس از گفتن اضافات پرهیز میکنیم.

از جمله جنس‌های این شوفاژها می‌توان به رادیاتورهای پره‌ای آلومینیومی و یا فولادی اشاره کرد. رادیاتورهای دیواری Wisewater که با آلومینیوم مقاوم در برابر خوردگی پخته می شوند ، و به طور طبیعی درجه حرارت خیلی سریع افزایش می یابد ، برای گرم کردن اتاق های نشیمن ، اتاق های غذاخوری و سایر فضاهای خانه شما بسیار مناسب هستند. این رادیاتورها کم مصرف هستند و همین امر می تواند در پایین نگه داشتن قبض های آب شما در ماه های زمستان کمک کند. آنها می توانند در سیستم گرمایش 250F استفاده شوند و در هنگام استفاده هرگز مواد مضر را آزاد نمی کنند. رادیاتورهای دیواری ما نیز به لطف طراحی مدولار ، می توانند به دلخواه شما کوچک یا بزرگ شوند. رادیاتورهای قرنیزی در قسمت‌های پایینی دیوار نصب می‌شوند و از جدیدترین رادیاتورهایی هستند که به بازار آمده اند.

رادیاتور پنلی ایساتیس آفتاب 100 سانتی مترمدل: PKKP100

در حقیقت می‌توان گفت تنها تفاوت این دو سیستم این است که سیستم شوفاژ در محل موتورخانه یک ساختمان، قرار می‌گیرد. این در حالی است که رادیاتورها از انواع تجهیزاتی هستند که در اتاق و یا آپارتمان شما نصب می‌گردند. این پکیج دیواری دارای فن است که خروج دود و گازهای احتراق را در مسیرهای مختلف عمودی یا افقی تا بیرون از ساختمان با استفاده از جریان هوای اجباری فن تسهیل می‌نمایند. رادیاتور حوله خشک‌کن از دیگر رادیاتورهایی که می‌توان در حمام نصب کرد، رادیاتورهای حوله خشک کن است که قادر است گرمای مورد نیاز در حمام را نیز تامی‌ن می‌کند. کارایی و راندمان بالا، مصرف کمتر انرژی و کاهش می‌زان رطوبت در حمام از نکات خوبی است که می‌ توان در مورد این رادیاتور به آنها اشاره کرد. رادیاتور‌های پنلی نسل جدید رادیاتورهای فولادی هستند؛ البته سعی شده تمام اشکالاتی که در فولادی‌ها وجود دارد، در این پنل اصلاح شود و کارایی و عمر مفید آن افزایش پیدا کند.

همانطور که می دانید رادیاتور پنلی از جنس فولاد تولید می شوند و رادیاتور های پره ای از جنس آلومنیوم. شوفاژها و یا رادیاتورهای پنلی، وزن بسیار کمی دارند و فضای بسیار کوچکی را نیز به اشغال خود در می‌آورند. از طرف دیگر، بازه گرمایی که توسط این سیستم‌ها تولید می‌شود نسبت به شوفاژ نوع نوع پره‌ای، بالاتر است. از طرف دیگر، شوفاژهای پنلی، به دلیل اینکه سطح حرارتی صافی ایجاد می‌کنند، می‌توانند فضای یک خانه را به صورت کاملا یکنواخت، گرم نمایند. اما عیب بزرگ این سیستم‌های گرمایشی، این است که تعویض آن‌ها در هنگام حوادثی مانند سوراخ شدن و یا زنگ زدگی، مشکل است. نسبت به دیگر مدل های پکیج ایران رادیاتور، دستگاه های سری E نماد سادگی و کارایی هستند درحالی که تمامی امکانات اساسی و ویژگی های بارز پکیج های ایران رادیاتور در آنها جاریست.

رادیاتور ایران رادیاتور مدل اکو 500

اگر این محصول را قبلا از تبریز پکیج خریده باشید، نظر شما به عنوان مالک محصول ثبت خواهد شد. انتخاب نوع پکیج مستلزم داشتن متراژ و نوع کاربری مسکونی و اداری بودن آن و موقعیت آب و هوایی منطقه می باشد. لازم به ذکر است که وقتی آب، گرم می‌شود حجم آن، درون دیگ بخار، افزایش پیدا می‌کند. روزهای منتهی به فصل سرد سال که می‌شود اغلب خانوارها به یاد گرمایش خانه می‌افتند. البته اگر قرار باشد خانه‌ای نوساز تحویل بگیرید نیز بهتر است از همان ابتدا در پی سیستم‌گرمایش خانه باشید.

  • رادیاتور پنلی، رادیاتور پره‌ ای و لوله‌ای از انواع رادیاتور به شمار می روند.بهترین نوع رادیاتور‌ها، رادیاتورهای پنلی یا تخت می باشند .
  • بنابراین آب، دوباره توسط لوله‌های برگشتی، به سمت شوفاژ خانه حرکت می‌کند و برای اینکه بتواند دوباره گرمای خود را به دست آورد وارد دیگ بخار می‌گردد و این سیکل، دوباره تکرار می‌شود.
  • رادیاتور پنلی، رادیاتور پره‌ای و لوله‌ای از انواع رادیاتور هستند.
  • در این نوع سیستم ها بدلیل اینکه آبگرم مصرفی تماس مستقیم با شعله های مشعل ندارد بنابراینرسوب گداری جداره های داخلی مبدل صفحه ای به مراتب دیرتر از پکیج تک مبدل اتفاق می افتد.
  • به روز بوده و تخفیف های مورد نظر مصرف کنندگان در این قیمت ها لحاظ نگردیده است .

حداکثر فشار آب سرد مصرفی در ورودی پکیج های دیواری ایران رادیاتور معادل 10بار می باشد ارتفاع استاتیک پمپ ۶ m.w.c باشد ضمناً پکیج های ایران رادیاتور دارای سیستم شیر هواگیری می باشند. در بالا سعی کردیم بدون هرگونه غرض ورزی مقایسه ای کامل و جامع میان رادیاتور پنلی پا پره ای داشته باشیم تا شما مصرف کنندگان عزیز بتوانید بهترین انتخاب را داشته باشید. می توان گفت تهیه رادیاتور پنلی از یک تولید کننده معتبر داخلی می تواند خیال شما را از بابت گرمایش منزل مسکونی یا محل کار شما تا سالها راحت نماید . حتما به این مجله خبری تاسیسات ساختمانی نکته توجه داشته باشید که محاسبه رادیاتور پنلی بسیار حائز اهمیت می باشد و پیشنهاد می شود برای این کار حتما از کارشناسان خبره کمک بگیرید. در این نوع سیستم ها بدلیل اینکه آبگرم مصرفی تماس مستقیم با شعله های مشعل ندارد بنابراین رسوب گذاری جداره های داخلی مبدل صفحه ای به مراتب دیرتر از پکیج تک مبدل اتفاق می افتد. جهت اطمینان شما خریداران عزیز ٬ تمامی پکیج های دیواری ایران رادیاتور را مستقیما از طریق نمایندگی ارسال می کند و شما عزیزان می توانید به صورت حضوری برای دریافت و خریداری پکیج خود اقدام کنید .

رادیاتورهای پنلی با وجود مزایای بیشماری که دارند دارای معایب متعددی نیز هستند. برای اینکه بتوانید بهتر تصمیم بگیرید بهتر است معایب آن‌ها را نیز بدانید. رادیاتور پنلی قابلیت تولید در 6 نوع مختلف از نظر تعداد پنل و تعداد کانوکتور را داردکه شامل تک پنل ، تک پنل تک کانوکتور ، دو پنل ، دو پنلتک کانوکتور ، دو پنل دو کانوکتور و سه پنل سه کانوکتور می باشد که تصاویر آن در زیر نشان داده شده است. حداکثر دمای آبگرم گرمایش در این پکیج ها 85 درجه سانتیگراد می باشد، ضمن اینکه حداکگثر فشار آبسرد ورودی آنها 10 bar است. پکیج‌های زمینی برای گرم کردن میزان بیشتری آب مصرفی از یک مخزن آب تشکیل شده‌اند اما پکیج‌های دیواری مخزن آب ندارند.

شوفاژکار پکیج زمینی آذرخش کوتاه as300-7

البته در نظر گرفتن این نکته ضروری می باشد که باید در توجه داشته باشید که پمپ های پکیج های دیواری برای گرمایش از طریق رادیاتورها و فن کویل ها طراحی شده است و برای گرمایش کف مناسب نیستند و نیاز به پمپ خطی کمکی وجود دارد . تمامی پکیج های سری L ایران رادیاتور دو مبدله و فن دار می باشند و پنل این دسته از محصولات دیجیتال می باشد . اگر به اطلاعاتی در رابطه با پمپ ٬ ابعاد و سایر قسمت های فنی محصول نیاز دارید می توانید به قسمت اطلاعات بیشتر محصول مراجعه کرده و اطلاعات مورد نیاز خود را به دست آورید . کلیه پکیج های شوفاژ دیواری ایران رادیاتور، دارای گارانتی ۲ ساله و خدمات پس از فروش می باشند، اما پرداخت هزینه نصب و اتصالات پکیج ها، بر عهده مشتریان است. شیر گاز پکیج دیواری ایران رادیاتور دارای جرقه زن و برقی نیز می باشد که محصول شرکت sit ایتالیا میباشد. پکیج دیواری ایران رادیاتور سری E با راندمان حرارتی 93 درصد برای استفاده در منازل و اماکن اداری تا متراژ 130 مترمربع مناسب می باشد.

پس می توان نتیجه گرفت که یک رادیاتور پنلی و یک رادیاتور پره ای با یک اندازه تقریبا به یک میزان بازده حرارتی دارند. در رادیاتور پنلی در پنل ها آب گرم خارج شده از موتورخانه یا پکیج در جریان است و این جریان باعث انتقال گرما به محیط می شود. شوفاژها و هم‌‍‌چنین رادیاتور پکیج بوتان، از جمله ابزارها و تجهیزاتی می باشند که در فصول سرد سال، به ویژه در فصل زمستان، کاربردی می باشند.