تجهیزات و تاسیسات استخر ، سونا و جکوزی جهیزات مخصوص تصفیه ضدعفونی-رادیاتور پارس

در صورتی که سوالی در این خصوص داشته باشید نیز می توانید با کارشناسان ما در ارتباط باشید و سوالات خود را در این زمینه بپرسید. تجهیزات استخر در مدل های مختلفی تولید شده و می تواند کارایی بسیار زیادی را در اختیار شما قرار دهد. دریافت کاتالوگ تاسیسات استخر می تواند یکی از بهترین گزینه های پیش روی شما باشد که امروزه در دسترس شما قرار گرفته است و در نهایت به خرید آگاهانه شما کمک شایانی می کند. در صورتی که سوالی در خصوص خرید این تجهیزات داشته باشید نیز می توانید با کارشناسان ما در ارتباط باشید و سوالات خود را در زمینه انواع تاسیسات استخر بپرسید که در نهایت می تواند برای شما بسیار مفید واقع شود.

عایق رطوبتی استخر‍

پمپ‌های تصفیه آب کار زباله گیری و پمپاژ آب در سیستم تصفیه را انجام می‌دهند. در نهایت تصفیه شیمیایی واحد تصفیه، به وسیله مواد شیمیایی مانند کلر و برم عمل تصفیه را کامل می‌کند. واحد گرمایش تأسیسات استخر، قسمتی است که وظیفه کنترل دمای آب استخر را بر عهده دارد. یکی دیگر از انواع گرم‌کن‌های تاسیسات استخر و جکوزی، گرم‌کن گازی است که انرژی خود را از سوخت فسیلی گاز تامین می‌کند و آب استخر را به سرعت گرم می‌نماید. این مدل از گرم‌کن‌ها از قدرت و عمر بسیار بالاتری برخوردارند و می‌توانند گرمایش بیشتری تولید کنند؛ به همین علت برای گرم‌ کردن آب استخرهای بزرگ‌تر استفاده می‌شود.

لازم به ذکر است که استفاده از آبنما و فواره کاملا به سلیقه و بودجه شما بستگی دارد. در فصل سرما، شنا کردن در یک استخر گرم می تواند بسیار فوق العاده باشد. برای گرم کردن استخر روش های مختلفی وجود دارد که با توجه به نوع استخر و ابعاد آن، می توانید از یکی از روش های گرم کردن استخر استفاده کنید. برای تنظیم دمای استخرها، می توانید از دو نوع هیتر استفاده کنید؛ یکی از انواع هیترها، پمپ های حرارتی می باشند و دیگری هیترهای گازی هستند.

در سیستم هیدرولیک لوله و اتصالات PVC سخت که با نام UPVC معرفی می‌شوند، مورد استفاده قرار می‌گیرند. این لوله‌ها از متریال مناسبی ساخته شده‌اند که دارای استانداردهای آبرسانی می‌باشند و از نظر بهداشتی نیز برای انتقال آب مناسب هستند. فیلتر کارتریجی یا فیلتر میکرونی، یک صفحه استوانه‌ای شکل است که قادر است املاح موجود در آب استخر‌های شنا و استخر‌های آب درمانی را بدون نیاز به عملیات بکواش با سرعت بالایی حذف نموده و آبی شفاف و زلال و با دقتی بالا در اختیار کاربر قرار دهد.

آب نمای استخر

با کمک دکمه ها و دسترسی های تعبیه شده در تاسیسات قابل کنترل، تمام موارد ذکر شده مدیریت و بررسی می شوند. این استخر به طور معمول چیزی در حدود 30 هزار گالن آب گنجایش خواهد داشت. باید به این نکته توجه کرد که وظیفه تنظیم میزان مجله خبری تاسیسات ساختمانی گاز وارد شده به هیتر مستقیما برعهده یک رگولاتور است. اطلاعات شخصی شما برای پردازش سفارش شما استفاده می‌شود، و پشتیبانی از تجربه شما در این وبسایت، و برای اهداف دیگری که در سیاست حفظ حریم خصوصی توضیح داده شده است.

شما می توانید در صورتی که نیاز به تعویض قطعه ای از تاسیسات را داشته باشید نیز از روش اینترنتی برای خرید تجهیزات استخر مورد نظر خود اقدام کنید. این کار باعث می شود تا خریداران بسیاری نسبت به تهیه تجهیزات مورد نیاز خود با قیمتی بسیار مناسب اقدام کنند. استفاده از فیلتر دیاتمیک را می توان یکی از بهترین گزینه های پیش رو برای استخر ها دانست که در بازار عرضه می شود و از جمله مهم ترین قطعات مورد استفاده در تاسیسات استخر و سونا شناخته می شود.

بیست و یکمین نمایشگاه تاسیسات تهران 1401

فیدرهای شیمیایی به طور خودکار استخر را با کلر، برم یا مواد ضدعفونی کننده تغذیه می‌کنند تا این اطمینان حاصل شود که آب استخر از نظر شیمیایی متعادل است. اولین وظیفه یک پمپ، ایجاد مکشی است که موجب خروج آب استخر از اسکیمرها و خروجی‌های اصلی می‌شود. سپس آب وارد فرآیند فیلتراسیون شده و در نهایت آب تصفیه شده مجددا توسط پمپ به درون استخر باز می‌گردد. سه نوع پمپ برای ایجاد جریان در استخر وجود دارد؛ تک سرعته، دو سرعته و دور متغیر. با توجه به مطالب بالا، این 4 بخش مهم ترین بخش های تاسیسات استخر ها به حساب می آیند که دارای تجهیزات استخری مخصوص به خود را دارا می باشند . یکی دیگر از بخش های مهم تاسیسات استخری، سیستم گرمایشی استخر می باشد و از اهمیت بسیار ویژه ای در تاسیسات استخری برخوردار می باشد.

سازندگان استخرها باید بخوبی با تجهیزات مورد استفاده در استخرها، رنگها و پرداختهای سطوح، شیمی آب، پمپاژ مکانیکی،فیلتراسیون،سیستمهای گرمایش و الکتریکی آشنایی داشته باشند. فیلترهای کارتریجی به‌خصوص در مدل‌های بزرگ، بیشترین سطح تماس را با آب استخر دارند و نسبت به سایر فیلترها آب کمتری را برای شستشو و تمیزکردن مصرف می‌کنند. این کلر زن ها دیگر برای شناگران قابل مشاهده نیست و درون موتورخانه استخر و روی لوله ورودی به استخر بعد از فیلتر تصفیه نصب می شود. طی سال‌های اخیر، با افزایش محبوبیت استخرها و مجموعه‌های ورزشی داخل مجتمع‌های مسکونی، تعداد آنها نیز به نحو چشمگیری افزایش پیدا کرده است. اما از آنجا که نگهداری و راهبری استخر و مجموعه ورزشی ساختمان‌ها علاوه بر آسایش با سلامت افراد نیز ارتباط زیادی دارد، لازم است که در حفظ کیفیت آن تلاش و دقت لازم صورت پذیرد. ممکن است سیستم گرمایش تنها برای استخر به کار برده شود و یا اینکه از یک دیگ آب گرم فولادی برای گرمایش استخر و همچنین ساختمان نیز استفاده گردد.

دیگ بخار مورد نیاز بایستی با توجه به ابعاد اتاق سونا و همچنین فضای موتورخانه انتخاب گردد. اتاق سونای بخار، که در ابعاد با گنجایش استاندارد ساخته می شود شامل تجهیزات کنترل و تولید بخار می باشد. امروزه با گسترش استفاده از تفریحات آبی در مجموعه ها و پارک ها و همچنین استفاده از استخر، جکوزی و سونا به عنوان تفریح و ورزش، مشتریان زیادی را به دنبال استفاده از این سرگرمی شاد و مفرح کشانده است. در صورتی که سوالی در این خصوص داشته باشید نیز می توانید با کارشناسان ما در ارتباط باشید و سوالات خود را بپرسید. استفاده از شیوه اینترنتی در دریافت لیست قیمت می تواند عملکرد بسیار زیادی را برای شما داشته باشد و همواره در دسترس شما خواهد بود. روی دیواره استخر نازلی برای قرار دادن شلنگ جاروی استخر می‌توان‌تعبیه کرد که این نازل با لوله‌ای جداگانه به پمپ‌تصفیه استخر وصل می‌شود.

  • آبنما و فواره جزو تجهیزات اصلی در سیستم استخر هستند که با توجه به فضای استخر و مساحت آن می‌توان از تعداد متنوعی آبنما و فواره در آن بهره برد.
  • امروزه استخر ها در مدل های مختلفی تولید شده و مورد استفاده قرار می گیرد.
  • حال پس از بررسی اجمالی بخش های مختلف استخر و تاسیسات مورد استفاده برای آن ها، به محاسبات سیستم های تاسیساتی برای استخر شنا می پردازیم.
  • یکی از پرکاربردترین دستگاهها در تاسیسات،پمپ ­هاهستند که وظیفه جابجایی و انتقال آب را بر عهده دارند.پمپ ­هایسانتریفوژ یا همان گریز از مرکز در دو نوع یک طبقه و چند طبقه در بازار وجود دارد.
  • در صورتی که قصد خرید تجهیزات استخر را دارید، پیشنهاد می شود از قبل در مورد تاسیسات اصلی استخرها مطالعه کنید و از کارشناسان حرفه ای در این زمینه کمک بگیرید.