قیمت تاسیسات استخری چقدر است؟ بازرگانی تاسیسات ساختمانی پارسینا تجهیز-رادیاتور پارس

برای برآورد این نیاز، تاسیسات یکپارچه ای را در فضایی به نام موتورخانه استخر تعبیه می کنند. برای تامین این درجه حرارت باید از وسایل سرمایشی و گرمایشی استفاده کرد. همچنین با گسترش تکنولوژیهای تاسیساتی و فنی در ساخت واجرای استخرهای آبی، شاهد ورود تجهیزات و تاسیسات منحصر به فردی می باشیم که کلیه خواسته های شناگران در خود جای داده است.

یا به بیان دقیق تر ، داخل تأسیسات استخری ، از تأسیسات ابنیه هم استفاده می شود. که از جمله این موارد می توان کاسه استخر ، کاسه جکوزی ، مباحث مربوط به آب بندی و بتن ریزی را نام برد که همگی در دسته تأسیسات ابنیه قرار دارند. مجله خبری تاسیسات ساختمانیی به تازگی به تأسیسات ساختمانی اضافه شده و در این حوزه قرار گرفته است. بدین ترتیب امروزه تأسیسات استخری نیز به عنوان یکی از شاخه های تأسیسات ساختمانی تعریف شده و مراجع و منابع مختلفی برای آموزش و تدریس این نوع از تأسیسات گردآوری و تهیه شده اند.

آخرین مورد از پنج بخش نامبرده تاسیسات لوله کشی استخر است که بسیار مهم است و تنوع فراونی در نوع اجرا و نوع متریال لوله ها وجود دارد،لوله ها درحین ساخت جای گذاری می شوند و از حساس ترین بخش های ساخت یک استخر بشمار می رود. ساخت استخر بسیار سخت و پر هزینه است اما با مشاوره گرفتن از مهندسان تجهیزات و تاسیسات استخر کار شما با هزینه ای مناسب تر و حرفه ای تر ساخته و تجهیز خواهد شد. با توجه به گران بودن سیستم های موجود در استخر بایست بطور دقیق از آنها مراقبت و در صورت خرابی هر یک از تاسیسات حتما کار را به دست مهندسان تاسیسات استخر بسپارید تا با کنترل و تعمیر دقیق از هزینه های بعدی جلوگیری شود. بخش عمده ای فعالیت ساخت استخر و سونا ها مربوط به نقشه کشی و انجام قسمت های مربوط به تاسیسات استخر شامل تاسیسات حرارتی سونا و استخر، تصفیه آب استخر و جکوزی و سیستم ها مرتبط می باشد که با توجه به حجم آب استخر انتخاب و اجرا می شوند. تجهیزات تاسیساتی استخر در بخش تصفیه شامل کلرزن، فیلتر و موگیر می باشد، که هر کدام بخش مهمی از سلامت آب استخر را تامین می کنند. کلر زن ها بصورت های مختلفی کار می کنند و داری انواع مختلفی هستند، وظیفه کلرزن ها جلوگیری از وجود میکروب، قارج و جلبک در آب است و در سلامت پوست تاثیر بسزایی دارد.

اقدامات مهم در نگهداری تاسیسات استخر

یکی از مهم ترین شیوه های راه اندازی تصفیه خانه برای تاسیسات استخر را می توان استفاده از خزینه دانست. این تاسیسات پس از این که خاک برداری و حفر گودال بر روی زمین انجام شد باید پیاده سازی شود و نسبتا دارای عمق کمی می باشد و برای شیرجه زدن مناسب نیستند. همچنین باید توجه داشته باشید که این استخرها بیشتر برای حرکات نمایشی و یا غواصی ساخته می شوند. در ابتدا باید بدانید که این تجهیزات از لحاظ لوله های انتقال آب شامل لوله های UPVC می شود که نسبت به لوله های PVC دارای مقاومت بسیار بیشتری بوده و می تواند آبرسانی را بهتر انجام دهد. همچنین برای انتقال آب شرب می تواند یکی از بهترین گزینه های پیش روی شما باشد.

تاسیسات استخر(استخر، جکوزی، سونا)

قیمت این تجهیزات به کیفیت و نوع این وسایل و نیازی که شما به آن ها دارید بستگی دارد و با توجه به این نکات کم و زیاد می شود. آب مورد نیاز برای دوش ها و دستشویی بایستی از درجه حرارتی مناسبی برخوردار باشد بنابرین برای تصفیه آب و گرمایش آب نیاز به تجهیزات مناسبی میباشد این تجهیزات در محلی به نام موتورخانه تکمیل و راه اندازی میشود. انسداد صافی ها سبب فعالیت شدید تر پمپ استخر می شود که انرژی بیشتری را مصرف می کند. نظافت های مداوم و بیش از حد سبب هدر رفتن آب می شود و انجام ندادن اینکار به پمپ فشار وارد می کند. استخدام یک تیم خدمات پشتیبانی و نگهداری تاسیسات ساختمان می تواند سرویس های هفتگی را برای استخر شما انجام دهد و باعث کاهش هزینه های شود. استخر مخصوص شنا که در ابعاد استاندارد و ابعاد خانگی ساخته می شود و شامل تاسیسات و تجهیزات مورد نیاز برای تصفیه، گرمایش و ضدعفونی کننده می باشد.

  • پمپ‌ها با توجه به نوع استخر و مقدار آب انتخاب میشوند نرخ تعویض آب هم به حجم و نوع استخر بستگی دارد.
  • تاسیسات استخر در مدل های مختلفی تولید می شود و برای پیاده سازی، نیاز به یک مرحله طراحی حرفه ای دارد تا در نهایت بتواند عملکرد را برای شما بهبود بخشد.
  • ـ افزایش قطر یا کاهش طول لوله ها، یا تعویض لوله های خمیده ی ۹۰ درجه ای تیز با ۴۵ درجه ای یا لوله های منعطف.