راهنمای خرید نکات مهم خرید رادیاتور شوفاژ رجا تاسیس-رادیاتور پارس

طراحی زیبا و ظاهر منحصر به فرد، دارای دو پنل و دو کنوکتور، بازده حرارتی بالا، استفاده از ورق فولادی و تمیز نمودن آسان از ویژگی‌های اصلی این رادیاتور محسوب می‌شود. جنس پره‌ها از آلومینیوم است که در مقابل زنگ زدگی بسیار مقاوم است. به همین دلیل در مناطقی مانند مناطق مرطوب شمالی بیشتر از این رادیاتور استفاده می‌شود. برای تعیین تعداد پره‌ها و حداکثر بار حرارتی حتما با یک متخصص مشورت کنید و نظر او را جویا شوید. بهتر است تا در محلی که قرار است شوفاژ نصب شود بین کف و سقف نهایتا ۳ متر ارتفاع باشد. بعد از ثبت سفارش، از متخصصین مورد اعتماد شهرتان چند پیشنهاد قیمت بگیرید و بهترین را انتخاب کنید.

دیگری تلفات حرارتی ناشی از نفوذ هوای سرد از درزهای پنجره می‌باشد. به عبارت دیگر چه بخواهیم و نخواهیم این تلفات مجله خبری تاسیسات ساختمانی حرارتی صورت می‌گیرد. دقت شود فاصله حداقلی بلوک رادیاتور با دیوار (5 سانتیمتر ) و کف (10سانتیمتر ) رعایت شود.

انواع مختلف رادیاتور در ایران

رادیاتورهای پنلی، به طور معمول با استفاده از یک یا دو پنل به وجود می‌آیند. لازم به ذکر این نکته است که هر چه طول این پنل‌ها بیشتر باشد، سطح بیشتری، برای انتشار گرما توسط رادیاتور، مورد نیاز خواهد بود. بدنه این تجهیزات به طور معمول از جنس چدن، آلومینیوم، فولاد، مس و … بنابراین می‌توانید با توجه به نوع نیاز خود رادیاتور پنلی مورد نظرتان را انتخاب و خریداری نمایید. امروزه یکی از الزامات اصلی ساخت خانه تعبیه رادیاتور حوله خشک کن در حمام ها می باشد.

تمام رادیاتور شوفاژ ها، با یک هدف یعنی تامین گرمایش محیط طراحی و تولید شده‌اند. به‌شرط آنکه لوله‌های آب گرم رفت‌وبرگشت رادیاتور از کف ساختمان (نه از دیوار) بیرون‌آمده باشند. امروزه هم‌خوانی دکوراسیون داخلی و سیستم‌های تأسیساتی از اهمیت زیادی برخوردار است.

نحوه رسوب زدایی مبدل ثانویه پکیج

کمبود فضا در خانه‌ها و محدودیت‌هایی که سیستم‌های توزیع گرمایش برای چیدمان در منازل ما ایجاد می‌کنند از نگرانی‌های همیشگی بانوان است. رادیاتورهای شیشه‌ای همانند یک قاب عکس از تصویری زیبا، به انتخاب یا سفارش مشتری در ساختمان نصب شده و علاوه بر اینکه جزئی از دکوراسیون داخلی ساختمان هستند، گرمایش مطبوعی را به ارمغان می‌آورند. رادیاتورهای شیشه‌ای برای گرم کردن فضا به آب‌گرم نیاز دارند که از دیگ، پکیج یا هر منبع گرمایشی دیگر می‌تواند تأمین شود. به منظور استفاده بهینه از فضای داخل خانه، استفاده از رادیاتورهای شیشه‌ای به عنوان راهکاری مناسب از طرف طراحان داخلی توصیه می‌شود. کارخانه رادوب ایران تحت لیسانس آلمان تولید کننده مدرن ترین رادیاتور شیشه ای و تنها تولید کننده رادیاتور شیشه ای فن دار در ایران است. رادیاتور یا شوفاژ نوعی مبدل حرارتی است که در گرمایش از آن استفاده می شود.

یکی از ویژگی های رادیاتور های شیشه ای، ظاهر مدرن و محصور کننده ی آنها است. بدین ترتیب علاوه بر اینکه یک زیبایی خاصی را به فضای مورد نظر هدیه داده‌ایم. سلام،نصب ۲رادیاتور بافاصله۳مترروی یک دیوارودریک راستا مشکلی برای گرمایش ایجادنمیکند.البته ۱ رایاتورهم دردیوارمقابل ودرانتهای پذیرایی وجوددارد.

رادیاتور را می توان یک نوع مبدل حرارتی نامید که گرمای آبگرم تولید شده توسط موتورخانه یا پکیج را از طریق تماس سطحی با هوا به محیط داخلی ساختمان منتقل می کند. رادیاتورهایی که در سیستم گرمایشی شوفاژ مورد استفاده قرار می گیرند معمولا از جنس آلومینیوم و یا آلیاژ فولاد می باشند. یکی از مهم‌ترین مواردی که باید در راهنمای خرید رادیاتور شوفاژ به آن اشاره کنیم این است که بهتر است خودتان را به یک برند خاص محدود نکنید. به عبارت بهتر زمانی باید درباره برند تصمیم بگیرید که میان دو یا چند گزینه با ویژگی‌های مشابه مردد باشید.

اطلاعات و نحوه شستشو و جرم زدایی رادیاتورها عالی و کارایی ضد یخ وتزریق تو رادیاتورها رو نمیدونستم که خوب بود و انجام میدم. یه رادیات پنلی هم تو مسیر دارم که اون به شدت صدای اب میده کلافه ام کرده.جالبه که اون فقط صدای ابش اذیت میکنه.الومینیومیا زیاد صدا نمیدن.با اینکه هواگیری میکنم صداش خفه نمیشه. یه نکته دیگه هم اینکه اگر محافظ برق برای پکیج ندارید همین امروز اقدام به تهیه و نصب یک محافظ زرق نمایید. من بهتون قول میدم اگر همه این کارها را انجام بدید و چند تا نکته را رعایت کنید مطمئن باشید حالا حالاها نیاز به تعمیرکار نخواهید داشت.

  • وظیفه سیستم مرکزی گرم کردن رادیاتور است پس اولین عامل برای سرد شدن مربوط به تنظیمات سیستم مرکزی است.
  • با خروج هوا از شوفاژها، آب گرم جای آن را می‌گیرد و شوفاژ به‌طور یکنواخت گرم می‌شود.
  • از دیگر وسائل و تجهیزاتی که در ساختمان‌های امروزی به آن‌ها نیاز داریم انواع مختلف مشعل است.
  • برای تعمیر و سرویس رادیاتور از بهترین متخصصین شهر خود قیمت بگیرید.

از مزایای این نوع رادیاتورها میتوان به ظاهر زیبا و مدرن، طول عمر بالا و عدم زنگ زدگی اشاره نمود. رادیاتور های پره ای آلومینیومی دارای وزن کمی نسبت به سایر رادیاتور های گرمایشی هستند. در نتیجه یکی از نمونه های موجود در راهنمای خرید رادیاتور شوفاژ، شوفاژ آلومینیومی است.

پایین بودن ظرفیت حرارتی

رادیاتور شیشه ای مانند رادیاتور قرنیزی یک رادیاتور دکوراتیو می باشد که در ساختمان های مختلف مورد استفاده قرار می گیرد. رادیاتورهای شیشه ای نمای بسیار زیبایی دارند و می توان از آن ها به عنوان قاب عکس درون اتاق استفاده کرد. این رادیاتورها با انواع سیستم های گرمایشی نظیر موتور خانه و غیره سازگار می باشند و به صورت عمودی و افقی با طرح و رنگ متفاوت نیز طراحی می شوند.