انواع تاسیسات استخر تاسیسات کام-رادیاتور پارس

چنانچه پمپ‌ها و صافی‌های استخر پر شدند باید سریعاً برای تخلیه آنها اقدام کنید، سپس لازم است تا به موارد امنیتی و تمیزی اطراف استخر توجه کنید و سطوح داخلی و خارجی استخر را چک کنید. همچنین مجراهای ورودی و خروجی آب را به‌منظور جلوگیری از پوسیدگی و زنگ‌زدگی بررسی کنید تا سبب نشت نگردد. باید در نظر داشته باشید که تجهیزات مربوط به تاسیسات استخر در مدل های مختلفی تولید می شود و خریداران می توانند با توجه به نوع نیاز خود نسبت به انتخاب بهترین مدل از این محصولات اقدام کنند.

آبنما یکی تاسیسات زینتی استخر

در این مقاله با شما در خصوص انواع تاسیسات استخر صحبت کردیم و اطلاعاتی را در اختیار شما قرار دادیم که قطعا می تواند برای شما مفید واقع شود. در صورتی که می خواهید نسبت به خرید این تجهیزات اقدام کنید و یا می خواهید لیست قیمت و کاتالوگ تاسیسات استخر را دریافت کنید می توانید با کارشناسان ما در ارتباط باشید و سوالات خود را بپرسید. در تولید تاسیسات استخر از استانداردها و ویژگی های خاصی استفاده می شود تا در نهایت بتوانید عملکرد خود را در این زمینه بهبود بخشید و بهترین محصول مورد نظر خود را خریداری کنید. این کاتالوگ همچنین امکان مشاهده مقایسه ای میان محصولات مختلف را به شما می دهد و بر اساس نوع نیاز خود می توانید محصولاتی را انتخاب کنید که بیشترین کاربرد را برای شما به ارمغان خواهند آورد. همچنین آشنایی با برندهای مختلف را می توان از دیگر ویژگی های مهمی دانست که در تاسیسات استخر در دسترس شما قرار می گیرد و در نهایت می تواند یکی از بهترین گزینه های پیش روی شما به شمار رود.

ما در استخر مورد بررسی و مد نظر خودمان از یک آبنما و ۶ فواره استفاده کرده ایم که ۲ عدد از آن ها در کف استخر تعبیه شده اند و ۴ تای دیگر در اطراف استخر هستند که آب را از خارج به داخل استخر میریزند. هر کدام از موارد ذکر شده به تنهایی و به صورت جداگانه تجهیزاتی دارند که آب آن ها را تصفیه میکنند. اما در برخی استخر ها تفاوتی در تاسیسات آن ها با سایر استخر ها وجود دارد. با توجه به اینکه انواع استخری که وجود دارد، برخی از این تجهیزات استخری به شکل های متفاوت نصب و اجرا می شوند. ما در این مقاله سعی داریم مواردی که در تعیین قیمت مجله خبری تاسیسات ساختمانیی تاثیر دارند را بررسی کنیم، بنابراین تا آخر این مقاله با ما همراه باشید.

  • تاسیسات برقی از اهمیت ویژه‌ای برخوردار بوده که شما باید آن را به افراد ماهر و مجرب بسپارید تا با کیفیت و کارایی بالا انجام دهد.
  • تاسیساتی که در یک استخر بیشتر مورد استفاده قرار می گیرد بسته به نوع استخر و اندازه هایی که دارد با هم تفاوت هایی را شامل می شود که در این خصوص باید به نوع سیستم گرمایش و سرمایش اشاره داشته باشیم.
  • کافی است که شما نسبت به خرید این تجهیزات اقدام کنید تا در کوتاه ترین زمان بتوانید از این تجهیزات استفاده داشته باشید.
  • برای گرم کردن و بالا بردن دمای آب نیز از سیستم گرمایشی شامل هیتر استفاده میکنیم.

به عنوان مثال بخش تاسیسات مکانیکی از زیرمجموعه‌های مثل بخش های گرمایشی و سرمایشی، بهداشتی، تهویه مطبوع و … تشکیل می‌شود. به راحتی بر پمپ‌ها و فیلترها سوار بوده و یا بتوان راحتر و سریع‌ تر آب کف استخر و جکوزی را تخلیه نمود . و دیواره‌ها استفاده می‌کند .که بتوان تا قبل از سیمان کاری و نازک کاری تمامی‌دیواره‌ها و محوطه استخر و جکوزی را تست آبندی کرد . یکی دیگر از اجزای اصلی تأسیسات استخر آب‌نماها‌بوده و برای دادن زیبایی و طراوت به محیط استخر مناسب هستند.

یکی از ساده‌ترین دستگاه‌های تزریق کلر به آب کلرزن شناور است که دارای یک ظرف پلاستیکی و یک درپوش است. در این نوع کلرزن حدود ۳ عدد قرص لازم است، این نوع کلرزن در آب شناور بوده و با عبور آب از کلرزن قرص‌ها کم‌کم در آب حل شده و در استخر پراکنده می‌شوند. ازبین‌رفتن بندکشی و شکستگی سرامیک‌ها از موارد نازک‌کاری استخر هستند، پس از بستن قرارداد سرویس و نگهداری استخر با تعمیرکار، او وظیفه دارد در هر بار سرویس و نگهداری استخر، دیواره‌های استخر را بررسی کند و مشکلات به وجود آمده را برطرف کند. مطالعات نشان می دهد که یک پمپ با نیروی ۰.۷۵ اسب بخار و یا کوچکتر برای استخر واحد های مسکونی مناسب است.اگر شما با انجام موارد زیر گردش مقاومت هیدرولیکی سیستم استخر را کاهش دهید می توانید از پمپ های کوچکتر که هزینه ی کمتری دارند استفاده کنید. شما می تواند با به کار بردن یک پمپ استخر کوچک، با راندمان بالا و کمترین فعالیت آن در عین ذخیره ی انرژی دمای استخر را در یک درجه ی مطلوب حفظ کنید.

تاسیسات استخر(استخر، جکوزی، سونا)

تاسیسات استخر ترکیبی از بخش های مکانیکی و الکتریکی است که زیر ساخت لازم برای عملیاتی کردن استخر را مهیا می سازد. دقت نمایید که تاسیسات استخر خانگی در سال های اخیر با پیشرفت صنعت ساختمان سازی و ساخت مجموعه های آبی در منازل جز زیر مجموعه رشته مهندسی ساختمان درآمده است. این بخش تاسیسات استخر شامل لوله‌ها و اتصالات می‌باشد که وظیفه آن جمع‌آوری، حمل‌ونقل و عبور دادن آب از تصفیه‌خانه و موتورخانه به سایر بخش‌ها می‌باشد. به این ترتیب آب از کاسه استخر جمع شده و به سمت موتورخانه منتقل شده و بعد از عبور از تجهیزات موتورخانه، مجددا به سمت کاسه استخر باز می‌گردد. در تاسیسات استخر، گرم‌کن بعد از فیلتر قرار گرفته و آب تصفیه شده خروجی از فرآیند فیلتراسیون را گرم کرده و به درون استخر می‌ریزد.

هیتر سونای بخار