تأسیسات استخر و جکوزی لوازم استخر تاسیسات سونا تاسیسات استخری تاسیسات جکوزی-رادیاتور پارس

گرمایش محیط و آب نیز از اهمیت بالایی برخوردار است که توسط هیترها انجام می شود. این آب باید به صورت روزانه در یک سیستم هوشمند تصفیه شود و بین تاسیسات و استخر در حال چرخش باشد. هنگامی که آب توسط اسکیمرها و خروجی‌های اصلی تخلیه شد، وارد خطوط مکش می‌شود.

شما می‌توانید به‌جای آنکه کلر را مستقیماً در استخر خود بریزید، آن را درون کلر ساز خطی قرار داده و اجازه دهید با سرعت پخش شود. اگر با ذرات باقی مانده مشکل دارید می توانید از یک تایمر برای فعال کردن پمپ در مدت زمان های کوتاه به صورت روزانه استفاده کنید. اگر ۳ ساعت متوالی پمپ فعالیت داشته باشد،۲۱ ساعت باقی مانده در روز فرصت انباشته شدن ذرات را فراهم می کند.

تاسیسات استخر و جکوزی و تاسیسات سونا

این خطوط لوله‌ها و اتصالات PVC هستند که آب را از اسکیمرها و خروجی‌های اصلی برای فرآیند فیلتراسیون به پمپ منتقل می‌کند. هر کدام از موارد ذکر شده به تنهایی و به صورت جداگانه تجهیزاتی دارند که آب رآن ها را تصفیه میکنند. کاسه جکوزی ، مباحث مربوط به آب بندی و بتن ریزی را نام برد که همگی در دسته تأسیسات ابنیه قرار دارند. ما فرض میکنیم که این استخر دارای آبنما و فواره است که هر کدام به صورت جدگانه دارای سیستم تصفیه هستند.

بایگانی دسته‌ی: تاسیسات استخر

خاک سیلیسی با توجه به میکروسکوپی بودن اجزای تشکیل‌دهنده‌، خنثی بودن به‌لحاظ شیمیایی و نامنظم بودن موروفولوژی به‌عنوان یک ماده‌ی صافی بسیار مناسب شناخته شده است. گاه تلفیق ویژگی‌های استخرهای مختلف به ساخت استخرهای چندمنظوره می‌انجامد. مثلاً با تعبیه‌ی تمهیداتی در مقاطع استخرهای مسابقه‌ای یا تمرینی شنا می‌توان آن‌ها را برای برگزاری بقیه‌ی ورزش‌های آبی نیز مهیا کرد. به‌طور کلی به عمق‌های بیشتر از ۷.۱ متر نواحی عمیق و به عمق‌های کمتر از آن نواحی کم‌عمق اتلاق می‌شود. مجله خبری تاسیسات ساختمانی، تاسیسات جکوزی و تاسیسات سونا باید با توجه به ویژگی‌های تلفیق‌شده طراحی شود.

  • در حالی که نیروی گرانشی، آب را از طریق فیلترها به پایین می‌کشد، ذرات ریز شن و ماسه هر گونه گرد و غبار و مواد زائد را می‌گیرند.
  • به این شکل که تمام بخش ها و قطعات بکار رفته در آن اعم از چراغ ها، آب‌نما ها، پمپ‌ ها، کنترل‌کننده‌ های مواد شیمیایی، جت‌ های‌ جکوزی و … کاملا اتوماتیک هستند و می‌توان بدون هیچ مشکلی به راحتی مدیریت آن‌ها را در دست گرفته و کنترل کرد.
  • در استخر های سرباز نیاز به سرمایش وگرمایشمحیط نمی باشد و تنها تصفیه و گرمایش آب نیازمند سیستم های تاسیساتی است.
  • باید در نظر داشت که بویلر های چدنی و فایر تیوب توان ایجاد راندمانی بالاتر از 86 درصد را نخواهند داشت، پس باید دانست که این بویلر ها توانایی تامین حداکثر 86 درصد از توان اسمی خود را دارند.
برخی از پزشکان، فواید بسیار زیادی را برای استفاده از حوضچه های آب سرد بر می شمرند. برای عملکرد صحیح حوضچه های آب سرد، می توان راه های مختلفی را انتخاب نمود. در بعضی از استخر ها از سیستم های سرمایش مانند چیلر کمک می گیرند تا درجه حرارت این حوضچه را پایین نگاه دارند. در استخر های سرباز، نیاز به تهویه محیط وجود ندارد و تنها آب استخر باید از لحاظ تمیزی و درجه حرارت مورد بررسی قرار بگیرد. برای بررسیموتورخانهییکاستخرلازم است تا تک تک واحد های استخر به صورت مجزا مورد بررسی قرار گیرند تا تمامی تجهیزات مورد نیاز برای ایجاد آسایش شناگران مشخص شود. فروشگاه ما با نام تهران مکانیک واقع در خیابان طالقانی ، تهران بیش از نیم قرن است که فعالیت خود را در امر تاسیسات سرمایش، گرمایش، تهویه مطبوع و تجهیزات استخر-سونا-جکوزی آغاز کرده است و اغلب شما عزیزان ما را می شناسید.

خدمات ساخت و اجرای تاسیساتی استخر، سونا و جکوزی