تأسیسات استخر و قسمت‌های اصلی آن ردا صنعت فروشگاه تجهیزات صنعت و ساختمان-رادیاتور پارس

در واقع باید بدانید که استفاده از شیوه اینترنتی برای دریافت مشاوره می تواند برای شما بسیار مفید واقع شود و شما می توانید از این شیوه استفاده داشته باشید. در کنار این فیلتر می توانیم از فیلترهای دیاتمیک نیز نام ببریم که در این خصوص در ادامه توضیحات بیشتری را در اختیار شما قرار خواهیم داد. به طور کلی می توان گفت که بهترین سیستم پمپاژ برای استخر می تواند در هر شبانه روز، سه بار حداقل میزان آب درون استخر را از خود گذر دهد و یکی از مهم ترین تجهیزات مورد استفاده در استخر ها به شمار می رود. باید بدانید که این قطعه باید با به گردش در آوردن سیال، در نهایت گرش آب را ایجاد کند که این مسئله دارای اهمیت بسیار زیادی بوده و در نهایت باید با دقت بسیار زیادی از آن استفاده داشت. با ما همراه باشید تا در ادامه بیشتر در خصوص انواع استخر موجود با شما صحبت کنیم و اطلاعاتی را در زمینه انواع تاسیسات استخر در اختیار شما قرار دهیم. به طور کلی ما سه نوع استخر داریم که تاسیسات استخر را باید بر اساس آن انتخاب و خریداری کنیم.

  • فیلترهای شنی نیز با عبور دادن آب از یک مخزن حاوی سیلیس آب را از هرگونه آلودگی های فیزیکی پاک خواهد کرد و آن را به صورت کامل شفاف می‌نماید.
  • اگر با ذرات باقی مانده مشکل دارید می توانید از یک تایمر برای فعال کردن پمپ در مدت زمان های کوتاه به صورت روزانه استفاده کنید.
  • شناخت کامل از تاسیسات استخر این امکان را فراهم می‌آورد تا در صورت بروز مشکل در هر بخش بتوان بدون نگرانی مشکل را شناسایی و رفع نمود.
  • اگر سطح آب از سطح ورودی اصلی پایین‌تر بیاید، این خط از نگهدارنده هوا در سیستم پمپ جلوگیری می‌کند.
  • دریچه‌های ورودی در استخر، آب را از طریق سیستم فیلتر عبور می‌دهند و به بیرون باز می‌گردانند.

این که یک استخر چطور می تواند تصفیه آب را انجام دهد از مهم ترین مسائلی است که در خصوص انواع تاسیسات استخر باید به آن برسیم. در واقع باید بدانیم که تصفیه خانه های مربوط به استخرها در سه دسته جریان آب گذرا، استخر و خزینه دسته بندی می شوند و شما باید با توجه به نوع استخری که دارید نسبت به انتخاب بهترین گزینه اقدام کنید. از دیگر تجهیزاتی که در یک استخر مورد استفاده است را می توان تجهیزات تصفیه آب دانست که برای گندزدایی مورد استفاده قرار می گیرد. همچنین تجهیزات مورد استفاده برای گرمایش یک محیط دارای اهمیت بسیار زیادی بوده باید به صورت استاندارد تولید شده باشد تا بتواند مورد استفاده قرار گیرد.

این خطوط لوله‌ها و اتصالات PVC هستند که آب را از اسکیمرها و خروجی‌های اصلی برای فرآیند فیلتراسیون به پمپ منتقل می‌کند. هر کدام از موارد ذکر شده به تنهایی و به صورت جداگانه تجهیزاتی دارند که آب رآن ها را تصفیه میکنند. کاسه جکوزی ، مباحث مربوط به آب بندی و بتن ریزی را نام برد که همگی در دسته تأسیسات ابنیه قرار دارند. ما فرض میکنیم که این استخر دارای آبنما و فواره است که هر کدام به صورت جدگانه دارای سیستم تصفیه هستند.

خاک سیلیسی با توجه به میکروسکوپی بودن اجزای تشکیل‌دهنده‌، خنثی بودن به‌لحاظ شیمیایی و نامنظم بودن موروفولوژی به‌عنوان یک ماده‌ی صافی بسیار مناسب شناخته شده است. گاه تلفیق ویژگی‌های استخرهای مختلف به ساخت استخرهای چندمنظوره می‌انجامد. مثلاً با تعبیه‌ی تمهیداتی در مقاطع استخرهای مسابقه‌ای یا تمرینی شنا می‌توان آن‌ها را برای برگزاری بقیه‌ی ورزش‌های آبی نیز مهیا کرد. به‌طور کلی به عمق‌های بیشتر از ۷.۱ متر نواحی عمیق و به عمق‌های کمتر از آن نواحی کم‌عمق اتلاق می‌شود. مجله خبری تاسیسات ساختمانی، تاسیسات جکوزی و تاسیسات سونا باید با توجه به ویژگی‌های تلفیق‌شده طراحی شود.

گرمایش محیط و آب نیز از اهمیت بالایی برخوردار است که توسط هیترها انجام می شود. این آب باید به صورت روزانه در یک سیستم هوشمند تصفیه شود و بین تاسیسات و استخر در حال چرخش باشد. هنگامی که آب توسط اسکیمرها و خروجی‌های اصلی تخلیه شد، وارد خطوط مکش می‌شود.

هر آنچه که باید درباره فیلتر استخر بدانید

شما می‌توانید به‌جای آنکه کلر را مستقیماً در استخر خود بریزید، آن را درون کلر ساز خطی قرار داده و اجازه دهید با سرعت پخش شود. اگر با ذرات باقی مانده مشکل دارید می توانید از یک تایمر برای فعال کردن پمپ در مدت زمان های کوتاه به صورت روزانه استفاده کنید. اگر ۳ ساعت متوالی پمپ فعالیت داشته باشد،۲۱ ساعت باقی مانده در روز فرصت انباشته شدن ذرات را فراهم می کند.

#2-2 آبنماها و فواره ها

در حالی که نیروی گرانشی، آب را از طریق فیلترها به پایین می‌کشد، ذرات ریز شن و ماسه هر گونه گرد و غبار و مواد زائد را می‌گیرند. این کلر زن ها دیگر برای شناگران قابل مشاهده نیست و درون موتورخانه استخر و روی لوله ورودی به استخر بعد از فیلتر تصفیه نصب می شود. طی سال‌های اخیر، با افزایش محبوبیت استخرها و مجموعه‌های ورزشی داخل مجتمع‌های مسکونی، تعداد آنها نیز به نحو چشمگیری افزایش پیدا کرده است.

هر دو کفشور، باعث جمع آوری آلودگی های موجود در کف استخر نیز می شوند. برای محاسبه کویل، منبع کویل دار مشابه مبدل حرارتی، درجه حرارت آب مصرفی، درجه حرارت بویلر و دبی در گذرِ هر کدام مورد نیاز است. در صورت قرار دادن این 6 عدد در اختیار کارخانجات سازنده مبدل حرارتی و منبع کویل دار، توان محاسبه ظرفیت آن ها را خواهند داشت. این ضریب برای کاربری های مختلف، متفاوت است و برای استخر ها معمولا برابر با 1.2 در نظر گرفته می­شود.

برخی از پزشکان، فواید بسیار زیادی را برای استفاده از حوضچه های آب سرد بر می شمرند. برای عملکرد صحیح حوضچه های آب سرد، می توان راه های مختلفی را انتخاب نمود. در بعضی از استخر ها از سیستم های سرمایش مانند چیلر کمک می گیرند تا درجه حرارت این حوضچه را پایین نگاه دارند. در استخر های سرباز، نیاز به تهویه محیط وجود ندارد و تنها آب استخر باید از لحاظ تمیزی و درجه حرارت مورد بررسی قرار بگیرد. برای بررسیموتورخانهییکاستخرلازم است تا تک تک واحد های استخر به صورت مجزا مورد بررسی قرار گیرند تا تمامی تجهیزات مورد نیاز برای ایجاد آسایش شناگران مشخص شود. فروشگاه ما با نام تهران مکانیک واقع در خیابان طالقانی ، تهران بیش از نیم قرن است که فعالیت خود را در امر تاسیسات سرمایش، گرمایش، تهویه مطبوع و تجهیزات استخر-سونا-جکوزی آغاز کرده است و اغلب شما عزیزان ما را می شناسید.