تأسیسات ساختمانی آشنایی با تأسیسات اصلی برای تجهیز یک ساختمان-رادیاتور پارس

تمامی سرویسکاران مجموعه ما قبل از شروع همکاری توسط تیم امور مجریان، از لحاظ تخصصی و فنی مورد سنجش قرار می گیرند. از سیستم پیجینگ برای فراخونی و یچج افراد در ادارات، شرکت ها و مکان های عمومی استفاده می شود که شامل آمپلی فایر، میکروفن و بلندگو مجله خبری تاسیسات ساختمانی است. این وسیله مسیر امواج آنتن را یک سویه می کند و دارای یک یا دو پورت خروجی است. با کمک تقویت کننده یا آپلی فایر سیگنال های VHF و UHF در آنتن اصلی به قدری تقویت می شوند که امکان پخش بیشتر کانال ها با کیفیت فوق العاده وجود دارد.

آخرین تصاویر تاسیسات ساختمانی و تجهیزات ساختمانی

ابزارهایی مانند کلید های هوشمند، صفحه لمسی، تلفن همراه و تبلت که به منظور ارتباط با خانه هوشمند استفاده می شوند، رابط های کاربری نام دارند. امکان تجهیز ساختمان به دوربین های مدار بسته تحت شبکه نیز وجود دارد. سیستم های شبکه به معنای تجهیزات و زیر ساخت های مورد نیاز برای اتصال یک یا چند کامپیوتر به شبکه جهانی اینترنت می باشد. امکان ایجاد شبکه تلویزیونی برای هر واحد ساختمانی به صورت جداگانه وجود دارد. درون جعبه ترمینال اصلی و فرعی، پست های پیچی و ترمینال های کروز قرار دارد.

4# ژنراتور برق و UPS از تاسیسات الکتریکی ساختمان

بیاد داشته باشید که در هنگام بروز مشکل در طول کار، فرصتی برای تصمیم گیری ضعیف وجود ندارد. پس در هنگام نصب سیستم ها از پیمانکار، مهندس ناظر و یا سرپرست کارگاه که در محل حضور دارند، مشورت بگیرید. از بین همه اعضای تیم، داشتن مدیر پروژه در محل کار بسیار مقرون به صرفه است.

  • متاسفانه بواسطه هزینه پایین انرژی در کشور، به این مهم آنگونه که شایسته است، پرداخته نمی‌شود.
  • با پیشرفت علم در سراسر دنیا، دستاوردهای زیادی نیز در حوزه هوشمندسازی سیستم های تأسیساتی به دست آمده است که در رفاه و زندگی انسان تأثیرات بسیار زیادی دارد.
  • در صورت تغییر کاربری ساختمان باید از قبل از نظر اجرای این تاسیسات به تایید برسد تا این تغییر کاربری از نظر ایمنی و بهداشت و آسایش و بهره دهی موجب بروز اثرات زیان بخشی به این تاسیسات نشود.
  • قطعه ای از سیستم اطفای حریق است که در صورتی که حرارت به حباب شیشه ای آن برسد، می ترکد و آب با فشار بر روی حریق می پاشد.
  • بسیاری از ساختمان ها از نوعی سیستم ارتباطی نیز بهره مندند که برای هشدار دادن به ساکنین حین خطر یا در دسترس بودن ماموران آتشنشانی حین مهار آتش طراحی شده اند.

همان‌طور که گفته شد، نقشۀ کلی تعمیرات عموماً بر اساس مختصات فیزیکی ساختمان تدوین داده می‌شود. بیایید با هم نگاهی به انواع دارایی‌های تجاری بیندازیم که هر کدام سیستم‌ها و نیازمندی‌های خاص خودشان را دارند. تاسیسات نقش تاثیر گذاری را در صنعت ساختمان سازی ایفا می کند، اما این در حالی است که این مهم، در حوزه ساخت وساز کشور سال هاست که مغفول مانده، از این رو… تنها در شرایطی که تاسیسات یک بنا عمری طولانی داشته باشند، برای ساکنین راحتی و آسایش ایجاد خواهد شد.

كاهش انرژي گرمايشي ساختمان

برای تامین آب گرم مصرفی در ساختمان ها از تجهیزاتی همچون آبگرمکن های دیواری و یا ایستاده، پکیج های دیواری و یا زمینی و سیستم موتورخانه استفاده می شود. به همین دلیل مبحث طراحی تاسیسات ساختمان نه تنها یکی از پیچیده ترین اقدامات، بلکه یکی از مهمترین مباحث بوده که کوچک ترین خطا در آن می تواند طراحی کل بنا را تحت الشعاع قرار داده و هزینه های سنگینی برای مالک ساختمان ایجاد کند. به عنوان مثال اگر طراحی الکتریکی ساختمان بر روی نقشه پیاده سازی شوند، سیم کشی های برق و روشنایی در قسمت ورودی ساختمان و حتی چراغ های دیواری برای نورپردازی داخلی و خارجی بنا کاملاً قابل دید هستند. تاسیسات مکانیکی مهم‌‌ترین بخش تاسیسات ساختمانی است و ساکنین به طور روزمره با آن سر و کار دارند. برخی تاسیسات مکانیکی را قلب ساختمان می‌دانند که هر گونه اختلال در آن عواقب جدی را به همراه دارد.