طراحی تأسیسات استخر چگونه است؟ از پمپ و فیلتر تا سیستم‌ تخلیه ویکی ساختمون-رادیاتور پارس

آب مورد نیاز برای دوش ها و دستشویی بایستی از درجه حرارتی مناسبی برخوردار باشد بنابرین برای تصفیه آب و گرمایش آب نیاز به تجهیزات مناسبی میباشد این تجهیزات در محلی به نام موتورخانه تکمیل و راه اندازی میشود. توجه داشته باشید که ثابت بودن آب استخر به سرعت به یک خطر زیستی تبدیل خواهد شد و به احتمال زیاد پس از گذشت چند ماه به عنوان محل جهت تجربه گیاه سمی تبدیل می شود. به خاطر هدف اصلی تاسیسات گردش مداوم آب مواد شیمیایی استخر، گردشی هوا، گردش مواد شیمیایی مورد نیاز برای حفظ تعادل شیمیایی آب می باشد. در صورتی که سوالی در این خصوص داشته باشید می توانید با کارشناسان ما در ارتباط باشید و سوالات خود را بپرسید. تاسیسات استخر در چه مدل هایی عرضه می شود؟ بر اساس نوع استخر، انواع مدل های تاسیسات در بازار عرضه می شود که می تواند عملکرد مناسب و مطمئنی را برای شما داشته باشد.

استخرها سازه‌های مصنوعی هستند که همچون مخزنی روباز آب را برای مصارف گوناگون نگهداری می‌کنند و در انواع عمومی و خصوصی طراحی شده و امکانات تفریحی گوناگونی به افراد ارائه‌ می‌دهند. تجهیزات و تاسیسات استخر متفاوت می‌باشد و دارای تنوع گسترده‌ای هستند ما در فروشگاه آبیکو عرضه کننده این محصولات از برترین برندها می‌باشیم. فرض کنید می‌خواهیم استخری طراحی کنیم که دارای آبنما بوده و آب به صورت روزانه در حال چرخش بین سیستم تصفیه می‌باشد. همچنین دارای سیستم سرمایشی و گرمایشی مناسب، روشنایی و … نیز می‌باشد. با توجه به نیازهای اصلی همه استخرها در ادامه به معرفی اصلی‌ترین و اساسی‌ترین تجهیزات و تاسیسات استخری می‌پردازیم. یکی دیگر از انواع گرم‌کن‌های تاسیسات استخر و جکوزی، گرم‌کن گازی است که انرژی خود را از سوخت فسیلی گاز تامین می‌کند و آب استخر را به سرعت گرم می‌نماید.

شما می‌توانید به‌جای آنکه کلر را مستقیماً در استخر خود بریزید، آن را درون کلر ساز خطی قرار داده و اجازه دهید با سرعت پخش شود. اگر با ذرات باقی مانده مشکل دارید می توانید از یک تایمر برای فعال کردن پمپ در مدت زمان های کوتاه به صورت روزانه استفاده کنید. اگر ۳ ساعت متوالی پمپ فعالیت داشته باشد،۲۱ ساعت باقی مانده در روز فرصت انباشته شدن ذرات را فراهم می کند.

برخی از پزشکان، فواید بسیار زیادی را برای استفاده از حوضچه های آب سرد بر می شمرند. برای عملکرد صحیح حوضچه های آب سرد، می توان راه های مختلفی را انتخاب نمود. در بعضی از استخر ها از سیستم های سرمایش مانند چیلر کمک می گیرند تا درجه حرارت این حوضچه را پایین نگاه دارند. در استخر های سرباز، نیاز به تهویه محیط وجود ندارد و تنها آب استخر باید از لحاظ تمیزی و درجه حرارت مورد بررسی قرار بگیرد. برای بررسیموتورخانهییکاستخرلازم است تا تک تک واحد های استخر به صورت مجزا مورد بررسی قرار گیرند تا تمامی تجهیزات مورد نیاز برای ایجاد آسایش شناگران مشخص شود. فروشگاه ما با نام تهران مکانیک واقع در خیابان طالقانی ، تهران بیش از نیم قرن است که فعالیت خود را در امر تاسیسات سرمایش، گرمایش، تهویه مطبوع و تجهیزات استخر-سونا-جکوزی آغاز کرده است و اغلب شما عزیزان ما را می شناسید.

تجهیزات سونا

گرمایش محیط و آب نیز از اهمیت بالایی برخوردار است که توسط هیترها انجام می شود. این آب باید به صورت روزانه در یک سیستم هوشمند تصفیه مجله خبری تاسیسات ساختمانی شود و بین تاسیسات و استخر در حال چرخش باشد. هنگامی که آب توسط اسکیمرها و خروجی‌های اصلی تخلیه شد، وارد خطوط مکش می‌شود.

خاک سیلیسی با توجه به میکروسکوپی بودن اجزای تشکیل‌دهنده‌، خنثی بودن به‌لحاظ شیمیایی و نامنظم بودن موروفولوژی به‌عنوان یک ماده‌ی صافی بسیار مناسب شناخته شده است. گاه تلفیق ویژگی‌های استخرهای مختلف به ساخت استخرهای چندمنظوره می‌انجامد. مثلاً با تعبیه‌ی تمهیداتی در مقاطع استخرهای مسابقه‌ای یا تمرینی شنا می‌توان آن‌ها را برای برگزاری بقیه‌ی ورزش‌های آبی نیز مهیا کرد. به‌طور کلی به عمق‌های بیشتر از ۷.۱ متر نواحی عمیق و به عمق‌های کمتر از آن نواحی کم‌عمق اتلاق می‌شود. تاسیسات استخر، تاسیسات جکوزی و تاسیسات سونا باید با توجه به ویژگی‌های تلفیق‌شده طراحی شود.

این قطعه که می تواند انواع آلودگی ها را از آب جداسازی کند یکی از مهم ترین قطعات مورد استفاده در تاسیسات استخر به شمار می رود. مخزن این محصول با استفاده از بتن یا فلز و یا فایبرگلاس تولید می شود و به فیلترهای شنی متصل می گردد تا بتواند فیلتراسیون آب را به خوبی انجام دهد. همچنین فیلترهای شنی و یا سایر فیلترهای عرضه شده در بازار باید بتوانند کارایی مناسبی را داشته باشند تا بتوانند این کار را به خوبی انجام دهند. یکی از مهم ترین کارهای مربوط به گندزدایی آب استخر را می توان کلر و اسید دانست. همچنین تجهیزات فلزی را نباید در تجهیزات استخر به کار ببریم و در انتخاب تاسیسات استخر مربوط به تصفیه خانه نیز باید دقت بسیار زیادی داشته باشیم. یکی از مهم ترین مباحثی که در زمینه تاسیسات استخر باید در نظر داشته باشیم، استفاده از تجهیزات حرفه ای در یک استخر خانگی می باشد که باید با دقت بسیار زیادی انتخاب شده و مورد استفاده قرار گیرد.

  • برای محاسبه کویل، منبع کویل دار مشابه مبدل حرارتی، درجه حرارت آب مصرفی، درجه حرارت بویلر و دبی در گذرِ هر کدام مورد نیاز است.
  • درجه حرارت مطلوب برای تاسیسات استخر خانگی ۲۵ الی ۲۸ درجه سانتیگراد می باشد.
  • جکوزی ها معمولا به صورت دایره ساخته می شوند و یا، 6 یا 8 ضلعی خواهند بود.

با کاهش گردش مقاومت هیدرولیکی سیستم استخر مصرف برق پمپ را تا ۴۰% کاهش دهید. تمام حقوق مادی و معنوی این پرتال بویلر و دیگ بخار متعلق به گروه دما بخار مشهد می باشد و مطالب ارائه شده نیز شامل قوانین مالكیت رایانه ای می باشند. برای کسب اطلاعات بیشتر از سایت اختصاصی استخر, سونا و جکوزی دیدن فرمائید. در صورتیکه حجم مورد نیاز محدود باشد می توانید از مدل های عمودی انتخاب کنید. صنایع دما بخار مشهد با رزومه قوی در پیاده سازی استخر می تواند راهنمایی صحیح در این زمینه داشته باشد. با توجه به هزینه های بالای پیاده سازی پیشنهاد می گردد حتما قبل از پیاده سازی با مشاورین ما در صنایع دما بخار مشهد تماس حاصل فرمایید و جزئیات پروژه خود را شرح دهید.

تصفیه آب نیمه صنعتی

این خطوط لوله‌ها و اتصالات PVC هستند که آب را از اسکیمرها و خروجی‌های اصلی برای فرآیند فیلتراسیون به پمپ منتقل می‌کند. هر کدام از موارد ذکر شده به تنهایی و به صورت جداگانه تجهیزاتی دارند که آب رآن ها را تصفیه میکنند. کاسه جکوزی ، مباحث مربوط به آب بندی و بتن ریزی را نام برد که همگی در دسته تأسیسات ابنیه قرار دارند. ما فرض میکنیم که این استخر دارای آبنما و فواره است که هر کدام به صورت جدگانه دارای سیستم تصفیه هستند.