انواع تاسیسات استخر تاسیسات کام-رادیاتور پارس

تاسیسات برقی از اهمیت ویژه‌ای برخوردار بوده که شما باید آن را به افراد ماهر و مجرب بسپارید تا با کیفیت و کارایی بالا انجام دهد. در صورتی که این تاسیسات طبق استانداردها و اصول خاصی انجام شود باعث می شود طول عمر فضای مورد نظر افزایش پیدا کند. دفتر فنی، مهندسی استخرینو فعالیت خود را از سال 1392 با توجه به هوشمندسازی استخرها و بهینه سازی مصرف آنها شروع کرده است. تمامی خدمات این فروشگاه ، حسب مورد ، دارای مجوز های لازم از مراجع مربوطه می باشد و فعالیت این سایت تابع قوانین و مقررات جمهوری اسلامی ایران می باشد . کفشور نواری شکل نشان داده شده در شکل بالا، مربوط به تخلیه آب جکوزی است استفاده از این نوع کفشور برای تخلیه آب جکوزی، روش جدیدی است که از مشکلات ناشی از ایجاد گردابه در کفشورهای گرد کوچک جلوگیری می کند. برای دور های پایین نیز از هر دو مدل می توان استفاده کرد و بنا بر راندمان و میزان مصرف برق انتخاب صورت می گیرد.

پمپ استخر و جکوزی اسپا ESPA مدل SILEN S2 200 31

محیط استخر هایی که در سالن های سرپوشیده هستند، نیاز به تهویه مطبوع دارند. پس با محاسبه حرارت اتلافی از سالن استخر بنابر درجه حرارت محیط بیرون و داخل و بار تشعشعی، همراه با داشتن جنس دیوارهای سالن می توان از کتاب های تهویه مطبوع و تاسیساتی این بار را محاسبه کرد. مجله خبری تاسیسات ساختمانی همانطور که در مراجع آمده است برای استخرها با کاربری های متفاوت درجه حرارت های مختلفی برای آسایش شناگران اعلام کرده اند که این عدد معمولا بین 26 تا 27 درجه سانتی گراد می باشد. برای استخرهای خانگی این عدد 26.7 سانتی گراد (80 درجه فارنهایت) ذکر گردیده است.

واحد تصفیه آب در تاسیسات استخر و جکوزی

این فضاها می‌توانند تجربه منحصر به فردی را برای ساکنین فراهم آورند. اما از آنجا که نگهداری و راهبری استخر و مجموعه ورزشی ساختمان‌ها علاوه بر آسایش با سلامت افراد نیز ارتباط زیادی دارد، لازم است که در حفظ کیفیت آن تلاش و دقت لازم صورت پذیرد. ممکن است سیستم گرمایش تنها برای استخر به کار برده شود و یا اینکه از یک دیگ آب گرم فولادی برای گرمایش استخر و همچنین ساختمان نیز استفاده گردد. از دیگر ويژگی‌های اصولی تاسیسات استخر آموزشی حاشیه‌ای است که در کنار آن ساخته می‌شود. خردسالان می‌توانند در حاشیه‌ی استخر با اجرای حرکات ورزشی تعیین‌شده از طرف مربی آمادگی جسمانی خود را برای فراگیری شنا بهبود ببخشند. از دیگر دلایل ساخت حاشیه کمک به اشراف مربیان بر شنای خردسالان و رصد حرکات آنان در داخل آب است.

دیدگاه دربارهٔ «تأسیسات استخر و قسمت‌های اصلی آن»

دمای استاندارد آب استخر باید بین ۲۹ تا ۳۲ درجه سانتی گراد و جکوزی بین ۳۷ تا ۴۱ سانتیگراد باشد. با توجه به سلیقه شناگر دمای آب باید بین میزان تعیین شده باشد که شناور احساس سرما از پایین بودن دما و یا خفگی و بی حسی از دمای بالای آب نداشته باشد. استخر مخصوص شنا که در ابعاد استاندارد و ابعاد خانگی ساخته می شود و شامل تاسیسات و تجهیزات مورد نیاز برای تصفیه، گرمایش و ضدعفونی کننده می باشد.

  • در ادامه با ما همراه باشید تا بیشتر در خصوص اهمیت دریافت مشاوره خرید تاسیسات استخر با شما صحبت کنیم.
  • برای بهره برداری مناسب از سونای بخار، باید رطوبت نسبی تا 99 درصد را برای آن فراهم کرد.
  • در صورتیکه حجم مورد نیاز محدود باشد می توانید از مدل های عمودی انتخاب کنید.
  • این مواد به هم بافته شده‌اند و روی آن‌ها پوشش خاک سیلیسی فیلتر به‌عنوان ماده‌ی صافی قرار می‌گیرد.

فیلتر شنی، می‌تواند ذرات معلق 20 میکرون یا بزرگ‌تر از 20 میکرون را از آب جدا کند. به همین دلیل استفاده از این فیلتر برای استخرهای بزرگ به صرفه خواهد بود. اما نکته مهم در انتخاب فیلتر شنی به عنوان فیلتر استخر، انتخاب ضدعفونی‌کننده به عنوان مکمل تصفیه آب است؛ چون فیلترهای شنی توانایی جداسازی ذرات زیر 20 میکرون را ندارند و ذرات کوچک‌تر از 20 میکرون همچنان در آب باقی می‌مانند. تخلیه‌ی هوا در تاسیسات استخر، تاسیسات جکوزی و تاسیسات سونا به‌واسطه‌ی دریچه‌های تخلیه‌ی هوا اتفاق می‌افتد. دریچه‌های تخلیه‌ی هوا از جمله مهم‌ترین بخش‌ها در تاسیسات استخر، تاسیسات جکوزی و تاسیسات سونا به‌شمار می‌روند. این دریچه‌ها‌ باید تا آن‌جا که ممکن است در نزدیکی استخرها تعبیه شوند.

و حتما برای تصب و راه اندازی تاسیسات استخر سونا و جکوزی و تعمیر استخر خانگی باید از یک متخصص با تجربه جهت اجرا دعوت به عمل آید تا این تاسیسات و استخر طبق استانداردهای روز اجرا شود. سازندگان استخرها باید بخوبی با تجهیزات مورد استفاده در استخرها، رنگها و پرداختهای سطوح، شیمی آب، پمپاژ مکانیکی،فیلتراسیون،سیستمهای گرمایش و الکتریکی آشنایی داشته باشند. دریچه‌های ورودی در استخر، آب را از طریق سیستم فیلتر عبور می‌دهند و به بیرون باز می‌گردانند. این سیستم مکش بالایی را شامل می‌شود، اما اگر استخر ساخته شده و به درستی کار کند، عملاً خطری برای مکش یک انسان در مقابل یکی از زهکشی‌ها وجود ندارد. زهکشی‌های اصلی معمولاً در پایین‌ترین نقطه استخر قرار دارند، بنابراین کل سطح استخر به سمت آن‌ها می‌چرخد. بیشتر خاک و زباله‌هایی که وارد آب استخر می‌شوند، از طریق این زهکش‌ها از استخر خارج می‌شوند.