خدمات تاسیسات استخر تجهیزات گرمایشی و تصفیه آب استخر و سونا تهران و شهرستان-رادیاتور پارس

فیلترهای دیاتومه گران‌ترین و البته موثرترین فیلتر بین فیلترهای استخر هستند و می‌توانند ذراتی به کوچکی 5 میکرون را نیز جذب نمایند. درون مخزن فیلتر دیاتومه پره‌هایی قرار دارد که با پودر زمین دیاتومه (D.E) پوشیده شده‌اند. این پودر در واقع از خرد شدن فسیل باقی مانده از گیاهان دریایی میکروسکوپی با پوسته سیلیسی به دست می‌آید که یک صافی ایده‌آل و خنثی از لحاظ مجله خبری تاسیسات ساختمانی شیمیایی است. خود موتورخانه نیز شامل سه واحد کلی گرمایش ، تصفیه و پمپاژ آب می باشد. هم استفاده می شد اما امروزه پیشنهاد تمامی استانداردهای اروپایی و آمریکایی ، استفاده از سیستم لوله کشی UPVC است. تأسیسات برقی شامل کلیه سیم کشی ها و کابل کشی های ساختمان از قبیل سیم کشی های برق و تلفن بوده و یکی از اصلی ترین بخش های تأسیسات ساختمانی به حساب می آید.

  • در صورتی که می خواهید نسبت به خرید این تجهیزات اقدام کنید و یا می خواهید لیست قیمت و کاتالوگ تاسیسات استخر را دریافت کنید می توانید با کارشناسان ما در ارتباط باشید و سوالات خود را بپرسید.
  • یک تعریف کوتاه از استخر این است که استخرها سازه‌ای مصنوعی هستند که آب را در مخزنی نگه داری می‌کنند.
  • این شاخه از تاسیسات ساختمانی و تاسیسات استخری ، مربوط به سیالات (مایعات و گازها) است.
براى برآورد اين نياز، تاسيسات را در فضايى به نام موتورخانه استخر تعبيه مى‌كنند. به دلیل اهمیت این موضوع، به تاسیسات ساختمانی، بحث تاسیسات استخر نیز افزوده شده است. این فرآیند، با استفاده از یک سیستم گردش و فیلتراسیون خودکار 3 بخشی که از تجهیزات مختلف تشکیل شده انجام می‌گیرد. این فرایند شامل سیستم مکش، سیستم فیلتراسیون و سیستم جریان برگشتی است که در ذیل توضیح داده خواهد شد. سیستم روشنایی یا شامل تمامی چراغ ها و لامپ ها داخل و اطراف استخر است که قابلیت رنگ نور در آن ها نیز وجود دارد.

چک کردن و بازید موتورخانه در نگهداری استخر

در سرویس و نگهداری استخر، سرویس‌کار همیشه باید به تابلو برق، اتصالات و تجهیزات توجه کند تا در صورت بروز مشکل آن را برطرف سازد. پمپ‌های استخر باید هفته‌ای یکبار تمیز شوند و اگر از پمپ صدای غیرعادی شنیده شد و یا پمپ دچار لرزش شدید شد، باید به‌صورت تخصصی پمپ را مورد بررسی قرارداد. بکواش کردن فیلتر جهت رفع آلودگی، تعویض سالانه سیلیس‌ها و سایر موارد نیز از جمله کارهایی هستند که در نگهداری تاسیسات استخر باید انجام گیرند. اگر استخرها به درستی مورد بهره‌برداری و راهبری قرار نگیرند، بستر مناسبی برای انتقال بیماری‌ها و رشد باکتری‌ها فراهم شده و درنتیجه به تهدیدی برای سلامتی افراد تبدیل می‌شوند.

فیلتر استخر

دریافت مشاوره خرید تاسیسات استخر به صورت تلفنی امکان پذیر است و شما در این رابطه می توانید با کارشناسان فروش تاسیسات استخر به صورت اینترنتی در ارتباط باشید و سوالات خود را در این زمینه بپرسید. در سرویس استخر، سرویس‌کار می بایست به تابلو برق، اتصالات و تجهیزات توجه کرده تا هنگام بروز هرگونه مشکلی، آن را برطرف سازد. پمپ های استخر می بایست هفته ای یک مرتبه تمیز شوند و اگر از پمپ صدای غیرعادی شنیده و یا پمپ دچار لرزش شدید شد، می بایست به صورت تخصصی پمپ را مورد بررسی قرار داد. یکی از مهم ترین تاسیساتی که شما می توانید مورد استفاده قرار دهید را می توان چاهک ها دانست که در واقع برای جلوگیری از فشار معکوس فیلتر در هنگام پسشویی مورد استفاده قرار می گیرد و باید با دقت بسیار زیادی مورد استفاده شود. در واقع تصفیه آب باعث می شود تا دچار بیماری های پوستی نشویم و یکی از مهم ترین بخش هایی است که در یک استخر وجود دارد. از دیگر ویژگی هایی که تاسیسات استخر از لحاظ لوله های انتقال آب باید داشته باشند، ویژگی امکان انتقال آب گرم می باشد که این ویژگی به خوبی در پنجره های UPVC مورد استفاده می باشد.

مرکز فروش تجهیزات تاسیسات استخر

و تاسیسات استخری می باشد، می تواند به شما برای خرید تجهیزات با کیفیت و ارزان کمک بسیاری کند. برای ارتباط با این فروشگاه و اطلاع از قیمت تاسیسات استخری بر روی لینک های بالا کلیک کنید. به دلیل اینکه قبل از انتقال آب به درون استخر باید آب از درون فیلتر ها و تصفیه کننده ها عبور کند و سپس آب درون استخر مجددا باید به لوله ها برگردد تا باز هم تصفیه شود.