خدمات تاسیسات استخر تجهیزات گرمایشی و تصفیه آب استخر و سونا تهران و شهرستان-رادیاتور پارس

پمپ‌های تصفیه آب کار زباله گیری و پمپاژ آب در سیستم تصفیه را انجام می‌دهند. در نهایت تصفیه شیمیایی واحد تصفیه، به وسیله مواد شیمیایی مانند کلر و برم عمل تصفیه را کامل می‌کند. واحد گرمایش تأسیسات استخر، قسمتی است که وظیفه کنترل دمای آب استخر را بر عهده دارد. یکی دیگر از انواع گرم‌کن‌های تاسیسات استخر و جکوزی، گرم‌کن گازی است که انرژی خود را از سوخت فسیلی گاز تامین می‌کند و آب استخر را به سرعت گرم می‌نماید. این مدل از گرم‌کن‌ها از قدرت و عمر بسیار بالاتری برخوردارند و می‌توانند گرمایش بیشتری تولید کنند؛ به همین علت برای گرم‌ کردن آب استخرهای بزرگ‌تر استفاده می‌شود.

  • دما سنج با نشان دادن دمای آب استخر از صفر درجه تا پنجاه درجه سانتی گراد این امکان را به شما می دهد تا دمای آب استخر خود را ببینید و راحت تر آن را مطابق با خواسته خود تنظیم کنید.
  • همانطور که متوجه شدید در اجرا تاسیسات استخر مجموعه ای از زیرساخت ها به صورت مکمل با یکدیگر با هم کار می کنند.
  • برای بهره برداری مناسب از سونای بخار، باید رطوبت نسبی تا 99 درصد را برای آن فراهم کرد.

سازندگان استخرها باید بخوبی با تجهیزات مورد استفاده در استخرها، رنگها و پرداختهای سطوح، شیمی آب، پمپاژ مکانیکی،فیلتراسیون،سیستمهای گرمایش و الکتریکی آشنایی داشته باشند. فیلترهای کارتریجی به‌خصوص در مدل‌های بزرگ، بیشترین سطح تماس را با آب استخر دارند و نسبت به سایر فیلترها آب کمتری را برای شستشو و تمیزکردن مصرف می‌کنند. این کلر زن ها دیگر برای شناگران قابل مشاهده نیست و درون موتورخانه استخر و روی لوله ورودی به استخر بعد از فیلتر تصفیه نصب می شود. طی سال‌های اخیر، با افزایش محبوبیت استخرها و مجموعه‌های ورزشی داخل مجتمع‌های مسکونی، تعداد آنها نیز به نحو چشمگیری افزایش پیدا کرده است. اما از آنجا که نگهداری و راهبری استخر و مجموعه ورزشی ساختمان‌ها علاوه بر آسایش با سلامت افراد نیز ارتباط زیادی دارد، لازم است که در حفظ کیفیت آن تلاش و دقت لازم صورت پذیرد. ممکن است سیستم گرمایش تنها برای استخر به کار برده شود و یا اینکه از یک دیگ آب گرم فولادی برای گرمایش استخر و همچنین ساختمان نیز استفاده گردد.

ویسپار در نمایشگاه صنعت ساختمان تهران

ما در تلاشیم، تا با ارائه خدمات حرفه ای و ارائه روش های جدید ، تصورات قدیمی از سرویس‌کاران سنتی را تغییر داده و با ایجاد توازن بین دانش و تجربه خدمات کاملتری را به مشتریان خود ارائه دهیم. در نوع اتوماتیک، کلرزن به سیستم پمپ و فیلتر متصل می‌شود و به‌صورت خودکار کلر را در استخر پخش می‌کند، کلر ساز اتوماتیک در ۹۰ درصد مواقع با قرص یا پودر کلر کار می‌کند. امروزه در بسیاری از خانه‌ها استخر ساخته می‌شود، بنابراین نگهداری استخر خانگی امری مهم تلقی می‌شود. اگر آب تمیز به نظر نمی رسد مدت آن را نیم ساعت بیشتر کنید تا کاملا پاکسازی شود.بر اساس مطالعاتی که انجام شده بیشتر مردمی که میزان پمپاژ را سه ساعت کاهش داده اند از کیفیت آب راضی اند.

در صورتی که سوالی در این خصوص داشته باشید نیز می توانید با کارشناسان ما در ارتباط باشید و سوالات خود را در این زمینه بپرسید. تجهیزات استخر در مدل های مختلفی تولید شده و می تواند کارایی بسیار زیادی را در اختیار شما قرار دهد. دریافت کاتالوگ تاسیسات استخر می تواند یکی از بهترین گزینه های پیش روی شما باشد که امروزه در دسترس شما قرار گرفته است و در نهایت به خرید آگاهانه شما کمک شایانی می کند. در صورتی که سوالی در خصوص خرید این تجهیزات داشته باشید نیز می توانید با کارشناسان ما در ارتباط باشید و سوالات خود را در زمینه انواع تاسیسات استخر بپرسید که در نهایت می تواند برای شما بسیار مفید واقع شود.

اغلب گرم‌کن‌های گازی چند کاره بوده و نه تنها برای گرم کردن آب مورد استفاده قرار می‌گیرند، بلکه برای گرم کردن دوش‌های آب، سرویس‌های بهداشتی و حتی دمای فضای بیرونی استخر نیز مورد استفاده کاربرد دارند. این شاخه از تاسیسات ساختمانی و مجله خبری تاسیسات ساختمانیی ، مربوط به سیالات (مایعات و گازها) است. در واقع می توان گفت کلیه عملیات و امور تأسیساتی که بر روی سیالات انجام می گیرد ، مربوط به تأسیسات مکانیکی می باشد ، که از جمله آن ها می توان گردش آب ، گرمایش و سرمایش آب و گرمایش و سرمایش هوا را نام برد. تأسیسات مکانیکی خود به چند دسته دیگر تقسیم می شود که جلوتر در رابطه با آن ها صحبت خواهیم کرد. یکی از پرکاربردترین دستگاهها در تاسیسات،پمپ­ها هستند که وظیفه جابجایی و انتقال آب را بر عهده دارند.

سایز پمپ استخر